Uitgerekend 1 t/m 15 april

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lalalaura, 27 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    1ste twee waren vroege miskramen dus toen heb ik de eerste week na nod en de 2 de week na nod al bloedverlies gekregen. Ik heb toen ook wel nooit knaltesten gehad.
    3 de keer is er bij de 2 de echo met 7,5 weken vastgelegd dat het om een mola zwangerschap ging en heb ik op 8 weken mijn curretage gekregen.

    Ik heb dus nog nooit een kloppend hartje gezien tot gisteren. Maar toch blijft de schrik erin zitten dat er weer iets gaat gebeuren. Vandaar wacht ik liever wat :)

    @Momma2b Niemand wist van mijn eerste miskraam af. We hebben toen 10 maanden lang gedaan om zwanger te worden. 4 maanden later (dus toen alheb 1 jaar en 2 maanden) heb ik de 2de gekregen. Ik ben toen wel gaan uithuilen bij mijn moeder en schoonmoeder en heeft mij ontzettend goed gedaan. Toen we met iui begonnen zijn, wisten ze ook wnr ik inseminatie enzo had en mijn mama kwam altijd mijn pregnyl prikje zetten in mijn buik :p Achteraf gezien ben ik ontzettend blij dat ik het gezegd heb en ontzettend dankbaar voor zo'n lieve mensen rondom mij.
     
    Momma2b en Daphne85 vinden dit leuk.
  2. Nvd

    Nvd Bekend lid

    15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    @Momma2b leuke manier!
    Wij hebben het de vorige keer ook op mijn verjaardag bekend gemaakt met 9 weken, maar dat liep toen dus verkeerd af. Was wel blij dat mijn ouders het wisten want mijn moeder is mee geweest naar de vk met het slechte nieuws omdat mijn man in het ziekenhuis lag voor een operatie.

    Hier willen we het nu gaan vertellen als ik 10.5 ben of eventueel 11.4 ligt eraan wanneer de andere kant van de familie op visite komt. Vind het wel eng maar hoop dat ik dan ver genoeg ben en wil wel 2 echo's hebben gezien. Ik vond namelijk een van de moeilijkste dingen het verdriet van mijn moeder, die was haast gelukkiger om oma te worden dan ik mama ( bij wijzen van spreken dan, maar het was zo'n verrassing voor haar, die heeft nooit bewust meegekregen dat we al 2 jaar bezig zijn, ze wist het wel maar dacht dat we niet echt actief bezig waren omdat ik verder nooit wat heb gedeeld). Ondanks dat ze me heel goed steunde was de emotie zo duidelijk dat ik me die ook nog eens aantrok

    Mijn man had als idee van die hitte verkleurende mokken te bedrukken met opa en oma en dan koffie te schenken maar die verkleuren helaas gelijk zodra je de koffie erin doet dus dat werk niet. Zit nu te denken aan de binnenkant wat te schrijven met porselijnstift en erbij een cake te bakken met roze en blauwe deeg, marmereffect en die dan aan te snijden zodra de eerste de laatste slok neemt. Maar kan zijn dat we alsnog iets anders verzinnen. Eerste de goede echo ziet met 9.2 en dan hopelijk met 10.2 terug 3 dagen voor we het vertellen.
     
    Blacky27 en Momma2b vinden dit leuk.
  3. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Heftig wel he, dat we met zovelen zijn met negatieve ervaringen o_O
     
  4. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    @Momma2b super leuk idee om het zo te doen!!

    Ik wacht nunookneat langer met delen dan eerder. Maar hier juist omdat ik het na de miskraam helemaal niet fijn vond dat iedereen die het wist constant vroeg hoe het was enzo. Ik verteer dat liever in mijn eentje heb ik gemerkt. Wij gaan het na de eerste echo vertellen op mijn verjaardag. Mijn zusje en beste vriendin weten het wel trouwens want dat zijn de 2 mensen voor wie ik het echt niet stil kan houden.
     
    Blacky27 en Momma2b vinden dit leuk.
  5. Blacky27

    Blacky27 Actief lid

    7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    Ik lees ook nog steeds mee hoor dames! Heb alleen zo weinig tijd om te reageren, drukke weken voor de boeg (wat ook wel weer lekker werkt voor het zwanger zijn, want dan gaan de weken lekker snel voorbij!) hier alles zn gangetje wel echt klachten! Van sommige vraag ik me af of ze goed zijn en of het er bij hoort... de volgende keer als ik wat meer tijd heb wil ik echt even dat symptomenlijstje invullen!
    Afgelopen maandag is er iemand langs geweest van moeders voor moeders en ik mag meedoen diezelfde ochtend zelf ook nog even test gedaan en de teststreep stond er eerder dan de controlestreep

    Mijn ouders gaan binnenkort op vakantie en mijn vriend en ik gaan dan in het weekend daarheen. Dan hebben we net onze 8 weken echo gehad en dan ben ik bijna 9 weken, dus die avond dat we aankomen willen we het mijn ouders vertellen en de avond van de echo zelf gaan we het de ouders van mijn vriend vertellen
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mokki en Maritiem vinden dit leuk.
  6. Argert

    Argert Actief lid

    5 sep 2012
    174
    195
    43
    Vrouw
    Hebben we al iets vernomen van @applejo? Ik hoop zo dat het goed is gegaan!
     
  7. Mokki

    Mokki Bekend lid

    27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    Helemaal gelijk! Na onze 3 miskramen en allerlei excuses overal onderuit te komen moesten we het gewoon vertellen. Juist ook omdat je de mensen nodig hebt in slechte tijden.
     
  8. Mokki

    Mokki Bekend lid

    27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    Dan ben je nu over je langste termijn heen?
     
  9. Mokki

    Mokki Bekend lid

    27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    Mooi dat je het zo een lieve mensen ok je heen hebt en wat fijn dat je eindelijk een kloppend hart hebt mogen zien. Nu verder duimen voor een goede afloop!
     
    Jolo vindt dit leuk.
  10. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Ze heeft n haar eigen topic gereageerd dat het helaas niet goed is.
     
  11. Daphne85

    Daphne85 Actief lid

    21 apr 2018
    423
    282
    63
    Vrouw
    Klopt! Zo goed als alleen heb ik nu nog geen echo gehad dus weet niet of het goed zit. Maandag heb ik pas de eerste echo dan ben ik ruim 7 weken. Ik kon bij een andere praktijk als ik perse wilde deze week langs komen maar hoe moeilijk ook heb ik bewust gekozen om over die termijn te zijn.
     
    Mokki vindt dit leuk.
  12. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    :(:(
     
  13. Mokki

    Mokki Bekend lid

    27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    Nog even spannend dan. K duim mee voor een goede echo.
     
    Daphne85 vindt dit leuk.
  14. Argert

    Argert Actief lid

    5 sep 2012
    174
    195
    43
    Vrouw
    Ooh nee... gatsie. De tranen springen gewoon in m'n ogen...
     
  15. applejo

    applejo Bekend lid

    14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Hi dames, klopt is helaas niet goed. Het zit er nog alleen te klein voor 6,5 weken :(

    Ben echt verdrietig [​IMG]
     
  16. Nvd

    Nvd Bekend lid

    15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    @applejo wat jammer om te horen. Veel sterkte!
     
    applejo vindt dit leuk.
  17. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    @applejo ; wat naar.... wat gaat er nu gebeuren? Sterkte komende tijd. :(
     
    applejo vindt dit leuk.
  18. Poppy1987

    Poppy1987 Actief lid

    5 jan 2017
    475
    279
    63
    Groningen
    applejo vindt dit leuk.
  19. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Kan het niet dat de innesteling wat later is geweest ofzo?
    Ik heb vorige echo een hartje gezien, maar ik ben ook 5 dagen terug gezet op 6,1 terwijl ik dacht dat ik 6,6 was aangezien ik zwanger ben geraakt via IUI. Ik heb wel geen bloedverlies gehad.
     
    applejo en Daphne85 vinden dit leuk.
  20. Argert

    Argert Actief lid

    5 sep 2012
    174
    195
    43
    Vrouw
    Vrouwke toch. Heel veel sterkte....
     
    applejo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina