Heel veel sterkte!! Zo gewenst dus zo een groot verlies. Hopelijk mag alles soepel verlopen vanaf nu!
Wat naar Meis! Maar kan het niet dat je minder ver bent? Ik heb dit ook ooit gehad en een week later zagen ze wel een kloppend hartje
Lief dat je het vraagt, ja en ik merk dat ik bij mezelf veel meer rust heb gevonden en het gevoel van dit komt wel goed.. waarom geen idee maar het voelt wel goed. Vannacht weer gedroomd dat ik bloed verloor en miskraam kreeg, maar zelfs n mijn droom zei ik tegen mezelf nee hoor dit komt gewoon goed... zulke dingen zeggen natuurlijk niks, maar Ag hè... En verder qua symptomen; gister. VIelen de aardappels verkeerd (bij al mijn andere zwangerschappen kon ik die ook echt niet eten was geheid kotsen), en s avonds moet mijn riem toch echt losser... en gister 1 gevoelige borst... er gebeurd nog wat in ieder geval
Wat fijn dat je dat gevoel hebt van het komt wel goed. Ik voel die ook deze ronde en dat geeft idd rust. Neemt niet weg dat ik alsnog wel eens in onzekerheid zit hoor, maar ben over het algemeen best wel rustig.
Hmm sinds gister minder last van mijn borsten. Wel sinds paar dagen wat misselijk. Maar blijf ook steeds buikpijn houden. Wat een stress blijft t toch. De test van moeder van moeders maakt me ook niet veel vrolijker. Wat vinden jullie? Edit: uit stress nog een kruidvat test gedaan...
Ik zou je niet teveel zorgen maken. @Lalalaura Heeft onlangs ook een mvm test gehad en test ook een lichter streepje door het hook effect. Kruidvat ziet er perfect uit !
@Mokki ik zie ook een mooie test! Er is laatst ook topic geopend over verschil tussen mvm en kruidvat. Wanneer heb je weer een echo?
Fijn dat je de rust gevonden hebt en je weer wat meer vertrouwen hebt (hoewel dat lastig blijft natuurlijk)
@Blacky27 Ja je mag kramp etc hebben je baarmeoder groeit. Het hookeffect is dat er zoveel hcg in je lichaam zit dat de test weer negatief/negatiever gebint uit te slaan. Je plas een beetje verdunnen met water helpt dan om een volle positieve test te krijgen. ( al zou ik zeggen stop ermee je brengt jezelf aan het twijfelen en daar is geen reden toe)