Uitgerekend 1 t/m 15 april

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lalalaura, 27 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Jaaa! Geen zorgen! Ik heb obsessief getest en het is heel normaal dat rond de 7 weken je streepjes lichter worden!

Jolo, Blacky27, Mokki en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Daphne85

Daphne85 Actief lid

21 apr 2018
    423
    282
    63
    Vrouw
    Hay dames

Vandaag voor werk mee naar een echo voor een client...de komende tijd ga ik vaker mee en zal ik ook bij een bevalling zijn. Super leuk maar maakt t ook extra spannend.

Tot nu toe heb ik mijn zinnen echt verzet en echt mijzelf gedwongen om niet zoveel bezig te zijn met komende maandag.

Maar nu merk ik dat ik de spanning begin toe te laten en ik erg uitkijk naar maandag de eerste echo

3. Mokki

Mokki Bekend lid

27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    Goed dat je wat afleiding hebt. Hopelijk maandag een mooie echo!

Daphne85 vindt dit leuk.
  4. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    De testen kunnen een bepaald aantal hcg aan om op zijn donkerst te worden. Soms is de concentratie hcg in je urine zo hoog dat de test overreageert. Pas bij 100.000 hcg ofzo wordt ie helemaal wit en dat gebeurd dus zelden. De meeste mensen redden dat nooit. Maar dat het streepje lichter wordt is vrij gebruikelijk.

Blacky27 vindt dit leuk.
  5. Mokki

Mokki Bekend lid

27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    Ik heb er ook last van... en lees op meerdere sites dat het “normaal” is. Dus ga er vanuit dat het erbij hoort. Garanties zijn er helaas niet :(

6. Blacky27

Blacky27 Actief lid

7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    Wat bijzonder om dat samen met een cliënt mee te maken! Zeker omdat je zelf ook dat pad aan het bewandelen bent!
    Voor je het weet is het alweer maandag! Ik duim mee voor een prachtige echo!

Daphne85 vindt dit leuk.
  7. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Over t hook effect! Dit is een testje van bij 7,5 week ofzo. Die w is met 50 procent water! Zelfde urine.... zelfde moment...maak je het minder geconcentreerd en wordt je test dus weer donkerder

Bijgevoegde bestanden:

Mokki en Blacky27 vinden dit leuk.
  8. Blacky27

Blacky27 Actief lid

7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    Ah oké, ik heb serieus nog nooit van dat effect gehoord, maar voor mij is alles natuurlijk nieuw!

Ik merk toch dat je blijft twijfelen bij sommige symptomen of het nou wel goed is en of het erbij hoort... het is ook geen hele erge kramp, maar prettig is anders.

9. Blacky27

Blacky27 Actief lid

7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    Nooit geweten. Mijn laatste testen waren afgelopen maandag ivm mvm. Nu wacht ik op de volgende echo op 5 september!

10. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Mijn mvm teststreep was ook iets lichter dan controle en mijn Kruidvat was test donkerder dan controle. Ik was toen 4+6 maar nu je zoveel verder bent kant dat best een hook effect zijn. En je kV is nog hartstikke knal! Geen zorgen maken hoor

Mokki vindt dit leuk.
  11. Blacky27

Blacky27 Actief lid

7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    Vervelend hè, ik heb er niet continue last van maar wel een paar keer per dag. Het is niet ondraaglijk maar leuk is anders... hoe ervaar jij dat?

12. Daphne85

Daphne85 Actief lid

21 apr 2018
    423
    282
    63
    Vrouw

Ja he!

Heel lief dank je

13. Mokki

Mokki Bekend lid

27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    Als vervelend.. zeker na drie miskramen roept het veel onrust op :( dus vandaar dat ik er al over gegoogled had. Regelmatig zelfs. Het zou gewoon zo fijn zijn als het eens een keer goed gaat!

14. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    @Daphne85 war bijzonder dat je dan mee gaat terwijl je zelf zwanger bent. Zal wel dubbel zijn. Maandag is alweer een stukje dichterbij :)

Daphne85 vindt dit leuk.
  15. Juun012

Juun012 Bekend lid

30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    Het blijft spannend voor zoveel dames! Vooral ook met jullie verleden.
    Ik duim heel hard voor jullie

Volgens mij hebben veel dames komende week een echo of niet? Hopelijk geeft het wat rust..
    Ik mag dinsdag voor echo, ben heel benieuwd.

Daphne85 vindt dit leuk.
  16. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Ik heb maandag ook de echo! Ik moet om 09:40. Jij?

Daphne85 vindt dit leuk.
  17. Argert

Argert Actief lid

5 sep 2012
    174
    195
    43
    Vrouw
    Morgen dames,
    Bij mij gaan de zenuwen toeslaan. Precies 3 jaar geleden voelde ik op deze zaterdag met 7w0d dat er iets mis ging. 3 dagen later, bij de eerste echo op dinsdag, bleek het hartje van ons kleintje met 7 weken gestopt te zijn.
    Vannacht gedroomd dat ik bloed in mijn onderbroek aantrof.
    Ik krijg nu echt de zenuwen. Aan de ene kant kan ik niet wachten tot het woensdag is. Aan de andere kant ben ik zó doodsbang...

Verder blijft het qua symptomen echt flauw. Veel zijn er verdwenen en dat wat over is, stelt weinig voor.
    Ondanks al deze dingen, merk ik wel dat ik er echt anders in sta dan vorige keer. Vorkje keer voelde het vanaf het begin al niet goed. Nu heen ik wel voor m'n gevoel telkens een onderliggend vertrouwen gehad. We gaan het zien.

Allemaal een heel fijn weekend. Ik hoop met genoeg afleiding voor iedereen. ♡♡

18. Mokki

Mokki Bekend lid

27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    Heeeeeeeeel herkenbaar!

Laten we hopen dat je deze week gerust wordt gesteld.

Argert vindt dit leuk.
  19. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    @Argert ik kan me goed voorstelle n dat deze dag dan nog meer beladen is dan de andere dagen. hopelijk kom je vandaag een beetje goed door zonder jezelf helemaal gek te maken. probeer je vast te houden aan dat gevoel van rust wat je aan de andere kant hebt... in ieder geval sterkte voor vandaag, en natuurlijk ook voor de komende dagen, maar vandaag een beetje extra

hoop voor jou dat de dagen tot woensdag snel voorbij gaan en je dan een pracht van een echo hebt!

Argert vindt dit leuk.
  20. Argert

Argert Actief lid

5 sep 2012
    174
    195
    43
    Vrouw
    Jullie zijn echt lieverds! Uiteraard kreeg ik vandaag als kers op de taart ook nog even bruinverlies. Maar echt heel weinig en geen krampen. Dus ik probeer me maar nergens druk om te maken. Ik hoop voor ons allemaal op mooie echo's, prachtige kloppende hartjes, vrolijk bewegende armpjes en beentje verderop in de tijd en over een maand of 7,5 een gezond prulletje. Wat een liefde je al kunt voelen voor zo'n doperwtje hè?

Mokki en Momma2b vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina