Wat naar dat je toch weer dat verlies hebt! Ik hoop enorm voor je dat het ondank dat toch goed Zit. Maar kan me voorstellen dat je je voorbereid op slecht nieuws .... sterkte en laat het maar snel woensdag zijn zodat je weet waar je voor nu aan toe bent....
@Argert nee, wat vreselijk! Hopelijk stopt het snel en is het loos alarm, maar het klinkt niet goed. Sterkte de komende onzekere dagen nog door te komen. Overigens hielp bij mij juist wel een echo om onzekerheid weg te nemen... die stress is ook niet goed natuurlijk. Pffff echt balen. Ik duim mee.
Wat een stress en onzekerheid toch weer... ik hoop dat er toch een mirakel gebeurd en dat het allemaal maar heel onschuldig is. Sterkte hiermee !
Neeeee Ik hoop zo dat het ophoud! Vreselijk... Die machteloosheid is verschrikkelijk ja! Sterkte! Hou ons een beetje op de hoogte als je wilt.
Ik ben op bezoek maar las je bericht en moet toch even reageren...wat rot zeg!! Wat naar dat gevoel maar echt ik heb t zelfde gehad en toch was alles nog goed. Maar ik snap dat je bang bent ik duim echt met je mee
Jeetje ik schrik hiervan. Zo klote en machteloos voel je je dan. Hier is mij wel altijd verteld met bloedverlies altijd bellen en meestal kijken ze dan gelijk ivm een mogelijk bbz. Verder hoop ik natuurlijk dat alles gewoon goed zit. Ik duim echt heel erg voor je, wat een zorgen
Hr bah @Argert, wat een rotbericht! Maar zoals MevrouwH ook zegt. Ik zou gewoon bellen morgen naar het normale nummer van de vk en uitleggen. Dan zullen ze echt wel eerder een echo doen en vaak doen ze die gewoon extra. Sterkte!!!
@Argert nee wat een ellende! Morgen gewoon even bellen naar telefonisch spreekuur! Sterkte! Hopelijk is het niks bijzonder...
Hay dames ik heb zo de echo 9:15 en ik ben tot het weekend er niet tot amper mee bezig geweest maar gister avond las ik over bbz en opeens kreeg ik echt het idee en gevoel dat ik dat ook heb, werd er zo naar van ik kreeg opeen de symptomen etc Na een tijdje besefte ik dat ik mijzelf echt aan het gek maken was, ik heb mijn telefoon weggelegd en ben maar gaan lezen. Gelukkig zakte het vreselijke gevoel van paniek na een uurtje en viel ik in slaap.
Succes zometeen! Wij moeten om 09:40. Ben al vanaf 5 uur wakker na een onrustige nacht. Laten we allebei afspreken dat we straks met een echo met kloppend hartje hier terugkomen
Dames alles is mis, geen kloppend hartje of vruchtje te zien,ze denken niet aan een bbz maar ze gaan toch nog even overleggen
Succes meiden!! Wij net echo 2 gehad die goed was. Even ademen. Vorige keren waren die nooit goed. Nu 10 sept weer.
Wat vreselijk! Waar zou t dan zitten? Ben je bloed verloren of iets? Vreselijk nieuws dit!! Sterkte meid!! Dikke digitale knuffel. Ben benieuwd wat vervolgplan wordt. Ik heb iets soortgelijks gehad en week later was er toch iets te zien, maar helaas niet goed afgelopen Nogmaals sterkte!
@Daphne85 ah nee dit nieuws wil niemand horen! Heel veel sterkte, ben wel benieuwd of er nog wat uit het overleg is gekomen. Nogmaals sterkte en een hele dikke knuffel!!