Mijn echo was helemaal goed maar ik was nog wat terughoudend met het plaatsen hiervan vanwege het slechte nieuws van Daphne. Alles op schema, en hartje klopte goed. Alles zag er goed en positief uit. Miskraamkans nu naar 3% dus dat is al een hele geruststelling.
Ze zagen dat er een zwangerschap is geweest maar geen vruchtje dus t kan zijn dat de miskraam al in gang is gezet zeg maar...maar omdat ik zelf over bbz al ervoor begon wil ze dit ook niet uitsluiten...ik ben nu met een client in het ziekenhuis ( had deze afspraak al staan en ze heeft niemand anders) maar hopelijk ben ik snel klaar en ga dan even bellen.
Dat begrijp ik. Maar toch wilde ik jou verhaal niet zomaar voorbij laten gaan. Fijn dat alles goed is. Hoe weet je dat de miskraamkans naar 3% is gegaan?
Maar ze hebben dus ook niks gevonden on je eileiders of daar nog niet gekeken? Jeetje wat klote dit zeg. Hele dikke knuffel
Ze heeft daar wel gekeken maar ze zag niks...ik heb enkel 1 Symptoom namelijk pijn in 1 schouder. Waarschijnlijk moet een gynaecoloog er naar kijken maar dit gaan ze dus overleggen
Dat zei de echoscopiste. Zijn natuurlijk welk gemiddeldes natuurlijk en de vorige keer had er ook een hartje geklopt waarschijnlijk want het was wel gegroeid tot 7 weken. Maar we weten niet in welke omstandigheden dat was. Misschien klopte het hartje toen al traag oid of was de dooierzak niet mooi van vorm. De echoscopiste vertelde me ook dat de dooierzak er heel mooi en normaal uitzag en dat vaak bij een kindje wat niet goed is vergroot is. Wist ik niet.
Eigenlijk voel ik mij best wel rot, had dit echt niet verwacht. Liefst wil ik nu naar t ziekenhuis dat ik duidelijkheid heb
@Tess27 en @MevrouwH, gefeliciteerd met jullie mooie echo's. Tess, wat ontzettend fijn voor je dat je nu een goede echo had waar dat eerder nooit was. Ik ben heel blij voor je. @Daphne85, ach, vrouwke toch... wat ontzettend naar. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Ik heb vannacht de hele nacht opgezeten met weeën en gigantisch bloedverlies. Vanochtend om 10.10 uur bij de fertiliteit geweest. Mijn miskraam is in volle gang. Ik zal mezelf uit de lijst halen en wens jullie allemaal een kerngezonde zwangerschap. Ik zal zeker af en toe nog mee lezen, want ik wil natuurlijk wel weten hoe het jullie vergaat. Dank jullie wel voor al jullie lieve berichtjes, ze deden me telkens veel goed Dikke kus en knuffel voor jullie allemaal en voor jullie kleine wondertjes. Liefs, Gerty.
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 april 2020 ♡ 1 april ♡ 2 april ♡ Lalalaura - 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik, 2e voor ons gezin. ♡ MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje ♡ Poppy1987 - 31 jaar - 2e kindje ♡ 3 april ♡ 4 april ♡ 5 april ♡ LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje ♡ 6 april ♡ 7 april Nvd - 34 jaar - 1e kindje ♡ 8 april Leesteken - 27 jaar - 2e kindje ♡ 9 april Tulp123 - 27 jaar - 3e kindje ♡ ♡Tess27 - 33 jaar - 1e kindje 10 april ♡ 11 april Momma2b - 29 jaar - 1e kindje Juun012 - 31 jaar - 4e kindje ♡ 12 april Maritiem - 28 jaar- 4e kindje Daphne85 - 34 jaar - 3e kindje Blacky27 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 13 april Sniekie - 32 jaar - 4e kindje ♡ ♡ Jolo - 28 jaar - 1e kindje 14 april Diedy - 29 jaar - 3e kindje ♡ 15 april MevrouwH - 37 jaar - 2de kindje ♡ 16 april Vogeltje123 - 28 jaar - 2e kindje ♡ JONGEN (0) MEISJE (0) VERRASSING (0) ONBEKEND (19) --------------------------------------------- Afspraken: - 26 augustus: MevrouwH - vroege echo - 26 augustus: Daphne85 - intake vk + vroege echo -26 augustus: Tess27 vroege echo 7.4 - 27 augustus: Leesteken - intake vk + vroege echo - 27 augustus: Momma2b - intake VK + echo - 27 augustus: juun012 - eerste echo - 28 augustus: Tulp123 - vroege echo - 28 augustus: Poppy1987- intake ivm pre-eclampsie doornemen behandeling - 29 augustus: Vogeltje123 - vroege echo - 29 augustus : Diedy - vroege echo bij gyn wegens voorgeschiedenis - 3 september: LolaLisa - intake vk/gyn - 3 september: Jolo - 4de echo - 4 september: Tulp124 - intake vk - 5 september: MolliMuis- termijnecho - 5 september : Nvd - intake en eerste echo(8:30) - 9 september: maritiem-intake met echo - 16 september: 12 weken echo + nipt - 16 september: LolaLisa - termijnecho - 23 september: maritiem - termijnecho
Wat verdrietig. Heel veel sterkte! Laat je ook af en toe nog even weten hoe het met jou gaat? Liefs!!
Ik weet niet meer helemaal precies vanaf het begin bij wie het mis is gegaan. Maar zullen we deze dames wel in de lijst zetten? Met een sterretje ervoor?