Ik heb vandaag helaas geen echo; heb morgen intake bij de verloskundige en dat is normaal ook zonder echo... Ik wacht af tot termijnecho 16 sept
Wat een pokke dag, nog geen 10 minuten thuis en ik ga toch over mijn nek een aantal keer, vandaag is echt een ik wou dat ik me een dagje niet zwanger zou voelen dag. Vorige zw hier geen last van gehad en het lijkt nu wel of ik het dubbel terug krijg. Sorry even mijn Gal spuwen
Pff ik ben me toch al sinds gister niet lekker. Ik voel me echt heel erg grieperig. Gister wel gewerkt, vandaag ook weer. Kan dit door de zwangerschap komen?
Zou goed kunnen, voel me afgelopen weken ook af en aan zo. Heb het dan ook koud/rillerig en voel me echt meer ziek dan zwanger dan.
Ja ik denk dat dit door de zwangerschap kan komen. Ook ik voel me regelmatig niet lekker. En dan voelt het alsof je ziekjes bent, maar ik denk dat het allemaal door die hormonen komt.
Echt??? Wat een verdrietig nieuws. Heel erg veel sterkte komende tijd. Wat naar... Knuffels en liefde voor jou!!!
Kippenvel bij het lezen van je bericht!! Echt vreselijk en veel sterkte!! Niet te bevatten dat het hartje is gestopt... zeker na zoveel keren. Waren de andere keren ook een kloppend hartje? Hopelijk mag het snel allemaal voorbij zijn zodat je nog wat van je vakantie kunt genieten. En daarna een goede arts vinden die eens meekijkt naar een oorzaak.
Het was de eerste keer dat we een hartje zagen kloppen, maar het is daarna heel snel misgegaan, want vruchtje was niet zoveel groter geworden. Slechts 2 dagen ouder. Ik heb al een afspraak gemaakt in UZ Jette. Normaal kan ik er 27 september al terecht, maar ik heb dan verlof en wil echt de volle 16 dagen erop uit trekken. De afspraak staat nu gepland op 7 oktober. Hopelijk hebben zij nog extra onderzoeken die ze bovenop de onderzoeken die ik al gehad heb kunnen doen en hopelijk komt daar een blijvend wondertje uit voort.