Oja dromen ja, hele rare dromen en soms ook eng. Bandenpijn heb ik ook veel last van maar dat kan ineens 4 dagen weg zijn en dan heb ik het weer. Fijn dat je morgen lekker vroeg mag
Succes aan iedereen die vandaag voor de echo moet (inclusief mezelf ) Ik knijp hem toch wel aardig ondanks dat ik er een goed gevoel over heb. We gaan het zien
Jaaaaaah eerste echo gehad vanmorgen en alles goed! Precies op termijn wat ik verwachte! Zo opgelucht nu!
Helaas het is weer fout bij mij. Hartje weer gestopt vlak na de eerste goede echo. Morgen naar de gyn voor verdere stappen en evt onderzoeken aangezien dit mk nr 4 is. Ik ben er echt beroerd van
Ik ben wel blij dat jouw echo goed is @Maritiem! Ik zag het al toen ze het echoding erin had en ging zoeken. Ik zeg ik zie bijna niks. En toen zei ze ik heb slecht nieuws voor je, het spijt me zo erg. Ze was er echt heel erg mee aan want ze weet van mijn voorgeschiedenis. Morgen gaan we naar de gyn en dan bespreken wat de mogelijkheden zijn en hoe we verder moeten. Ik wordt in januari 38 en we weten niet waarom het steeds fout gaat. Wie weet gaat er wel onderzoek komen of zullen we een traject in moeten. Ik weet het niet. Ook ben ik normaal niet voor curretage maar heel eerlijk, ik ga over 2 welen naar Kreta met een peuter van 3. Ik zou daar graag willen zwemmen. Als ik op de natuurlijke manier ga wachten heb je kans dat ik het of daar verlies of met vet bloedverlies daarna. Dan deze week of volgende week maar een curretage. Ik wil gewoon wel verder. Echt wat een toestand dit. Ik ben heel verdrietig maar toch voelt het anders als de vorige keer. Alsof het went. Triest gewoon....
@MevrouwH ik snap wel dat je voor een curretage kiest. Je wilt verder en ook genieten van je vakantie straks en niet constant ermee bezig zijn. Ik vind het echt heel erg voor jullie en hopelijk weten ze snel een oorzaak en oplossing! Sterkte!!
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 april 2020 ♡ 1 april 2 april ❤ Lalalaura - 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik, 2e voor ons gezin. ❤ MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje 3 april ♡ 4 april ♡ 5 april ❤ LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje ❤ Poppy1987 - 31 jaar - 2e kindje 6 april ♡ 7 april ❤️ Nvd - 34 jaar - 1e kindje 8 april ❤ Leesteken - 27 jaar - 2e kindje 9 april ❤️ Tulp123 - 27 jaar - 3e kindje ❤ Tess27 - 33 jaar - 1e kindje 10 april ♡ 11 april Juun012 - 31 jaar - 4e kindje ❤ Mokki - 28 jaar - 1e kindje 12 april Maritiem - 28 jaar- 4e kindje Daphne85 - 34 jaar - 3e kindje ❤️ Blacky27 - 26 jaar - 1e kindje 13 april ❤Sniekie - 32 jaar - 4e kindje 14 april ❤ Diedy - 29 jaar - 3e kindje ❤ Momma2b - 30 jaar - 1e kindje 15 april 16 april ❤❤❤ Vogeltje123 - 28 jaar - 2e/ 3e kindje JONGEN (0) MEISJE (0) VERRASSING (0) ONBEKEND (19) --------------------------------------------- Afspraken: - 9 september: maritiem-intake met echo - 9 september: lalalaura- termijnecho - 16 september: Poppy1987 - 12 weken echo + nipt + extra bloedprikken PE - 16 september: LolaLisa - termijnecho - 17 september: Diedy - echo op 9.5 week - 18 september: lalalaura (echo)-11+6 - 19 september : Nvd - termijnecho - 20 september: Momma2b - termijnecho - 20 september: Mokki - 11 weken echo - 23 september: maritiem - termijnecho - 25 september : Tulp123 - 12 weken echo - 25 september : Sniekie - termijnecho - 26 september: Blacky27 - 12 weken echo - 1 oktober: lalalaura: geslachtsbepaling! - 7 oktober: Momma2b - 2e afspraak VK Ik haal mezelf van de lijst. Ik zal jullie nog wel op de hoogte houden. Ik wens jullie hele voorspoedige zwangerschappen toe
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 april 2020 ♡ 1 april 2 april ❤ Lalalaura - 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik, 2e voor ons gezin. ❤ MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje 3 april ♡ 4 april ♡ 5 april ❤ LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje ❤ Poppy1987 - 31 jaar - 2e kindje 6 april ♡ 7 april ❤️ Nvd - 34 jaar - 1e kindje 8 april ❤ Leesteken - 27 jaar - 2e kindje 9 april ❤️ Tulp123 - 27 jaar - 3e kindje ❤ Tess27 - 33 jaar - 1e kindje 10 april ♡ 11 april Juun012 - 31 jaar - 4e kindje ❤ Mokki - 28 jaar - 1e kindje 12 april ❤Maritiem - 28 jaar- 4e kindje Daphne85 - 34 jaar - 3e kindje ❤️ Blacky27 - 26 jaar - 1e kindje 13 april ❤Sniekie - 32 jaar - 4e kindje 14 april ❤ Diedy - 29 jaar - 3e kindje ❤ Momma2b - 30 jaar - 1e kindje 15 april 16 april ❤❤❤ Vogeltje123 - 28 jaar - 2e/ 3e kindje JONGEN (0) MEISJE (0) VERRASSING (0) ONBEKEND (17) --------------------------------------------- Afspraken: - 16 september: Poppy1987 - 12 weken echo + nipt + extra bloedprikken PE - 16 september: LolaLisa - termijnecho - 17 september: Diedy - echo op 9.5 week - 18 september: lalalaura (echo)-11+6 - 19 september : Nvd - termijnecho - 20 september: Momma2b - termijnecho - 20 september: Mokki - 11 weken echo - 23 september: maritiem - termijnecho - 25 september : Tulp123 - 12 weken echo - 25 september : Sniekie - termijnecho - 26 september: Blacky27 - 12 weken echo - 1 oktober: lalalaura: geslachtsbepaling! - 7 oktober: Momma2b - 2e afspraak VK
Een beetje stom na het nieuws van net... Maar vanochtend ook een echo gehad. Gelukkig was alles goed! Kindje is heel beweeglijk en was mega duidelijk te zien al!
Wat verdrietig! Sterkte Bij welk termijn is het hartje dan gestopt? Op dezelfde termijn als de vorige keren?
Ja ook bij 7 weken ongeveer. Dus vlak na de goede echo. Al zag het er al heel anders uit dan het vorige vruchtje. Dit vruchtje leeft als 2 weken niet meer en is piepklein nu(4mm) omdat het lichaam het al aan het opnemen is lijkt wel. de vorige keer had ik de echo met 7,5 week en toen was het net overleden. Het was toen ook groter. Maar goed zelfde termijn dus.