@applejo @Juun012 Gezellig! Welkom! Er is een lijstje, daar kan je jezelf aan toevoegen. Moet je even in de reacties kijken welke de laatste versie is
Aangezien ik bij gyn loop heb ik sowieso extra echo’s en wil het ook graag weten! Onze dochter werkte de vorige keer niet mee, toen wisten we het pas met 24 weken ofzo echt zeker @DCG Ooh dat lijkt me echt cool! Ik wil dat ook, maar mijn man vindt het overdreven (moeilijke vent soms). Hoe willen jullie het doen? Ik denk wel dat ik deze keer mijn zin door ga drijven en denk dat we met de verjaardag van mijn dochtertje maar iets subtiels doen, een ballon of een taartje met roze/blauw. Dat ons dochtertje het bekend maakt wanneer de familie er is. Ze is jarig als ik ong 20 weken ben vermoed ik
Wij willen ook weten of het een jongen of meisje wordt, maar doen verder niks met een reveal party of groot bekendmaken. Vinden het zelf gewoon leuk om te weten... ben veel te nieuwsgierig @Juun012 welkom en gefeliciteerd!
Bij hoeveel weken maken jullie bekend dat je zwanger bent? En weten jullie al hoe? Ik zit al plannetjes te bedenken. Mijn zoontje is kort na de termijnecho jarig, dus denk dat we het op zijn verjaardag gaan vertellen.
Vorige keer hebben we het met 7 weken aan ouders en broers/zussen verteld. Dit was met kerst. We hadden slofjes op de boom gezet. We hebben een hondenkennel. Met 13 weken hebben we een foto geplaatst met 1 van de honden die de slofjes tussen haar poten had met de tekst ‘ we’re not only getting puppies this year’. Dit keer weet ik nog niet.
Ik denk na termijnecho aan iedereen. Dat hebben we vorige keer ook gedaan met een fototje van Nijntje in onze verbouwing (de toekomstige babykamer. Nu wil ik mijn dochter erbij betrekken dat ze grote zus wordt. Denk dat ik haar ga laten knoeien met roze en blauwe muisjes en beschuitjes en dat ik dan foto’s ga maken. Dan zit er vast wel iets leuks tussen
@applejo en @Juun012 welkom We willen het geslacht graag als een verrassing houden, lijkt me zoiets moois dat je er pas achterkomt bij de bevalling.
Vorige keer bekend gemaakt met 7,5 week aan onze ouders met mijn verjaardag. Ze.kregen hint cadeautjes en de taart was een opstapeling van chocolade eendjes en lammetjes en als topper de echo (zelfde ettaiere als met onze trouw) Nu gaan we minimaal wachten tot 12 weken. Alleen 2 vriendinnen krijgen het eerder te horen. Het ergste na de miskraam vond ik het grote verdriet van onze ouders. Dat stapelde zo. Mijn moeder kijkt er al.jaren naar uit oma te worden, Ze het nooit en pushed nooit (kon zelf enorm moeilijk zwanger worden) dus ze vraagt er nooit naar en was echt haast gelukkiger dan ik. Het deed zoveel pijn dat weer "af te nemen". Twijfelen zelfs of we het nog wat langer gaan uitstellen en dan vertellen als we 1 jaar getrouwd zijn, gaan we eerst trouwfotos kijken wat we nog altijd moeten doen en dan eindigen met echo foto's. Maar of het lukt zij ook lang onze mond te houden... we zien wel. Vorige keer had ik alles uitgedacht dat lukt niet meer. @LolaLisa ik ben fotograaf dus denk gelijk wat groter. Laat haar in kleermakerszit zitten met allemaal beschuit met muisjes om haar heen. Geef haar 2 handen vol met gemengde muisjes en laat je man achter je staan met nog veel meer. 123 en gooien maar, dat ze ook helemaal in de regen van muisjes zit. Veel meer dan met wat knoeien. Je kan een gestreken wit hoeslaken gebruiken om de boel een mooie egale achtergrond te geven en doe het buiten in de schaduw dan heb je mooi licht
trouwens, ik heb niet getemperatuurd en niet over een stickie geplast. Dag 1 is ingezet yes!!! Meer mensen zich aan dit voornemen kunnen houden?
Dat klinkt zeker ook heel erg leuk!! Vooral omdat je dochtertje dan jarig is en dan iets speciaals mag bekendmaken! Wij willen een klein zaaltje afhuren zodat de hele familie erbij kan zijn en het daad gezellig maken en dan idd een grote taart laten maken, die willen wij dan samen met ons zoontje aansnijden. Maar die ballon is ook een heel erg leuk idee hoor
Hier ook Ik heb de thermometer weer aan de kant gelegd en wil nu alleen maar dinsdag (nod) testen voor de bevestiging en daarna de gyn bellen voor inplannen van de echo Dan wil ik die dag nog een clearblue met wekenindicator doen en dan is het helemaal klaar voor mij
Wij hebben het gister dus al verteld aan onze ouders, gewoon puur om het feit dat wij al zo lang bezig waren en het voor mijn schoonouders helemaal een verassing was (alleen mijn moeder en zusje wisten dat wij in het ziekenhuis liepen) Uiteraard wel verteld dat het nog heel pril is en alle kanten op kan. En gewoon ook omdat wij zo impulsief zijn dat wij het niet voor onszelf konden houden hihi komt door alle blijdschap
Hier vandaag wel getest, gewoon omdat het kan en ik het tot nod fijn vind iedere dag fijn vind even de bevestiging te zien. Het zegt niks ik weet het, maar het geeft me wat rust dat de streep er dan nog staat. Het resultaat deel ik graag. En wat betreft het vertellen, ik denk dat wij wachten tot na de eerste echo. Hoe we gaan het vertellen moet ik nog even bedenken. Vind wel leuk beetje origineel te doen, dus als jullie ideeen hebben (het is onze vierde) hoor ik dat graag...
Nou dames ik heb toch net getest met de action... gister in de middag mee getest en nu nog ochtend, en er is gewoon duidelijk oploop te zien Lijkt dus de goede kant op te gaan
@Nvd dat is wel heftig... zeker als je op zon leuke manier bekend maakt en ze het net weten... en dan zo’n klap er achter dat toch nier zo is. Maar misschien was het ook juist fijn dat ze van jullie verdriet afwisten? Dat van die foto is echt mega goed idee!! Dat gaan we gewoon proberen! Heb toevallig van die wegwerptafelkleden gekocht, daar had ik met haar verjaardag ook “mini-fotostudio” van gemaakt door ze op wand en vloer te plakken voor een geïmproviseerde cake-smash. Maar dan kunnen we natuurlijk ook zo foto’s maken met de muisjes Nu mijn man nog overtuigen
Koud hebben waren hier de laatste 2 zwangerschappen een probleem van begin tot eind. Tot blauwe lippen aan toe! En werkelijk niets hielp