Hopelijk kom je er met een paar extra controles en ziekenhuisbevallinziekenhuisbevalling goed mee weg @MissFlower!! Gefeliciteerd @Talithaaa !!
Wat heb je besteld? Ik heb een newborn setje met regenboog besteld waar jullie het geloof ik ook over hadden gehad
Super leuke dingen zeg!! Dat rompertje had ik ook aangeschaft toen ik nog niet wist wat het zou zijn hihie!
Ik voel de kleine vandaag voor de eerste keer niet, of amper bewegen. Weet niet of ik hem vandaag al gevoeld heb. Maak me daardoor tocht een beetje zorgen. Terecht? Of kan het wel eens een dagje minder of niets zijn?
Volgens mij hoeft dat met deze termijn nog niet, maar als je hem altijd goed voelt snap ik dat je je zorgen maakt. Je kan altijd je vk even bellen.
Ja sinds ik hem voor de eerste keer gevoeld heb, heb ik m ook elke dag gevoeld. Probeer me voor nu maar niet te druk te maken. Las net dat je vanaf 28 weken elke dag iets moet voelen? Ga morgen sowieso even de angelsound gebruiken, heb m helaas niet thuis liggen.. En anders bel ik morgen idd gewoon even de vk.
Volgens mij heb je gelijk en hoeven we met deze termijn nog niet elke dag iets te voelen. Hopelijk lukt het met de Angelsound en geeft dat juist niet nog meer gevoel van ongerustheid! Morgen ga ik met m'n moeder op pad, die komt gezellig over om een dagje samen door te brengen <3 We gaan naar de Prénatal megastore in Den Haag Ben heeeeel benieuwd waar ik mee thuiskom Trusten allemaal *note to self NIET VERGETEN KLADBLOK MET POTENTIELE NAMEN OP TE BERGEN!!
Succes alvast, hopelijk geruststellende resultaten bij de volgende echo! Fijn dat het verder allemaal goed leek te zijn. Hoe voel je je verder? @Talithaaa : superfijn!! @Palmpje : Bij mij wisselt de hoeveelheid en de "duidelijkheid" van de beweging van dag tot dag een beetje. Maar als je je zorgen maakt, zou ik je vk even bellen. We zijn vandaag meteen na het werk even naar prenatal geraced: 2 autostoelen gekocht (smallere, zodat ze straks met z`n 3jen op de achterbank passen) en 2 broeken. Misschien dat ik nog even op de website ga snuffelen en nog wat bestel, maar we hebben het meeste al en met de babykamer wachten we even tot we weten of we gaan verhuizen of niet. Op het moment dat wij vertrokken (ca 19:15) stroomde de winkel vol, was blij dat we al geholpen & voorzien waren