Nou fijn dat je je nu toch wat beter voelt! Ik ben tot nu toe nooit echt onzeker geweest.. maar ja nu was het wel even andere koek.
@Palmpje fijn dat je zo snel terecht kon en ze je kon geruststellen!! @Anouk succes vanmiddag met de echo!
Het huis komt morgen op Funda te staan maar vanochtend al gebeld dat er een geïnteresseerde is en komt woensdag kijken
@Palmpje wat fijn dat alles goed was! Hier de 20 wk dansje Vrijdag echo eindelijk morgen alleen controle vk
@Palmpje : gelukkig was alles ok, fijn dat je vrijdag een extra echo krijgt Wat jammer! Hopelijk voel je je snel weer helemaal ok,, beterschap! Wauw, spannend zeg!! Succes vanmiddag bij de echo!
Hoii Dames, Ik heb hele slechte verbinding met internet kan momenteel eigenlijk alleen op whatsapp. Maar af en toe lukt het om de site te openen, dan weten jullie waarom ik afwezig ben. Internet word als het goed is snel gemaakt maar tja.. duurt nu al bijna 2 weken! Ik heb de 20 weken echo maandag gehad, alles was goed. Ze was alleen aan de kleine kant dus krijg over 4 weken weer een echo om te checken of ze mee groeit. Mijn zoontje was ook zo klein en uiteindelijk 4170 gram dus komt vast goed!
Nou fijn dat ze het in de gaten houden, en dat verder alles in orde is. En wat irritant van je internet