Eh ik weet niet bij welke van de afspraken ik moet bloedprikken, maar kan gewoon daar in t ziekenhuis prikken
Alles was weer goed. Alleen merkte ik vorige keer al dat ik bij hen (met kleren en ontbijt) lichter was dan thuis en nu was de weegschaal daar wel weer geijkt. Leek dus alsof ik meer ben aangekomen dan daadwerkelijk zo is. Mocht ik op 9 mei weer “zoveel” aangekomen zijn, dan gaan ze op suiker testen ofzo. Verder groeit mijn baarmoeder goed, navel+2 en het hartje klopte weer mooi
Zwanger! 28 juli Lightblue - 26 - 3e kindje ♡ 29 juli Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 1 augustus Gloriosa - 23 - 1e kindje ♡ 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Nenna185 - 24 - 2e kindje (zoon feb '17) ♡ Korenbloem86 - 32 - 3e kindje ♡ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 5 augustus Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 6 augustus Patricia28 - 35 - 2e kindje ♡ 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - 37 - ?e kindje ♡ Suus83 - 35 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 39 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ Talithaaa - 27 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ --------------------------------------------------- jongen (11) | meisje (9) | verrassing (1) --------------------------------------------------- April 11 || Palmpje - echo hogeschool 11 || Vivienne - gyn 13 || Patricia28 - suikertest/controle 13 || Suus83 controle Vk 14 || Anouk - Babymoon naar Turkije 16 || Envy91 - controle vk 17 || Vivienne - GTT-test 20 || Palmpje - controle vk 21 || Anouk - Terug van de Babymoon naar Turkije 24 || Elphaba1981- controle vk 25 || Anouk - controle vk 25 || Korenbloem86 - controle vk (centering pregnancy) 25 || MLady - controle vk 29 || MLady - babymoon naar Rhodos ♡ Mei 8 || MLady - terug van Rhodos ♡ 8 || Suus83 - 3D/4D echo 8 || Palmpje - 3D/4D echo 9 || MLady - controle vk + bloedprikken tbv bloedgroep baby en ijzerwaarden (27w6d) 9 || Talithaaa - controle vk Wk 27 || MissFlower, Sproettie, Envy91, Nenna185, Viviennee, Anouk - bloedprikken ivm controle rhesusantagonisme 22 || Vivienne - gyn 30 || Palmpje - echo hogeschool 30 || Vivienne - groeiecho 30wk HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'[/QUOTE]
Ik rol juist naar voren Als ik op mijn rechterzij ga slapen dan is er niets aan de hand. Ga ik op mijn linkerzij slapen ( zoals veel wordt aangeraden) dan word ik wakker op mijn buik. Lastig lastig
Hebben jullie tips voor zwangerschapsbh's? Ik word sinds 2 dagen echt gek van mijn bhs haha. Knellen heel erg en heb alleen maar jeuk daardoor.. Heb de bh nu maar los gedaan en was van plan vanavond even naar de Hunkemoller te gaan om te kijken wat ze daar hebben....
Gisteren weer ziekenhuis geweest. Geen infecties en geen chromosoomafwijkingen gevonden. Dus dat is goed nieuws. Baby was nog steeds veel te klein maar groeit wel op zijn eigen lijn. Weegt nu 259 gram met 22 weken dus veel te licht, maar de arts hoopt dat hij 28 weken en 750 gram gaat halen. Dan heeft hij nl. goede kansen. Maar hij kon uiteraard niks zeggen over het verloop, het is voor hun ook afwachten. Misschien stagneert de groei alsnog. De oorzaak is zeer waarschijnlijk wel te wijten aan de placenta.(te klein, of verkeerd aangelegd, of groeit niet goed mee). Maar de doorbloeding is wel normaal tot nu toe dus dat is positief. Volgende week weer een echo voor het hartje en over 2 weken weer een groeiecho. Vooral die laatste is spannend; groeit de baby nog goed mee..? Bloed en urine worden nog wel getest op pre-eclampsie ivm verhoogde bloeddruk. Rustig aan doen blijft dus van kracht. Hopen, hopen dat de baby blijft groeien en niet gaat afbuigen!!
Dat lijkt me het beste nieuws waarop gehoopt kon worden toch? Nu goed op zijn eigen lijn blijven! Zou hij in theorie ook nog langer kunnen blijven zitten, of verwachten ze dat hij dan echt niks meer aan de placenta heeft? Spannende tijden, hoop dat jullie er een beetje menselijk doorheen kunnen komen
Hier kan ik echt niet op buik slapen terwijl ik dat normaal wel doe. Ligt niet lekker. Maar nu draai ik de halve nacht. @Dominique00 gelukkig geen afwijkingen verder en infecties en n7 hopen dat de kleine op de eigen lijntje mee groeit. Spannend meiss
WoW spannend zeg, gelukkig nog wel redelijk goed nieuws maar hopelijk blijft de baby zo lang mogelijk zitten en groeien
@Dominique00 het blijft behoorlijk spannend dus maar fijn dat er verder geen afwijkingen gevonden zijn . Hopelijk blijft de kleine Zn eigen groei lijntje volgen
Het blijft spannend maar heel goed nieuws dat er geen infecties en afwijkingen zijn gevonden. Hopelijk blijft hij groeien op zijn lijn en komt alles goed. Gelukkig word je goed in de gaten gehouden.
Fijn dat er geen afwijkingen gevonden zijn. Nu in ieder geval lekker door blijven groeien in de eigen lijn. Ben benieuwd hoe groot de kans is dat je baby toch langer kan blijven zitten. Doe rustig aan! En we duimen met je mee!
@Dominique00 ik sluit me bij de anderen aan en ben opgelucht voor je dat het naar omstandigheden nog best goed nieuws is! Hopelijk heb je er niet al teveel stress van... sterkte... @Anouk ik kan bij de hunkemuller niet slagen (normaal 75g maar nu al 80i ) dus moest op zoek naar een zaak met waar ze (o.a.) grotere maten hebben en ben geslaagd bij de Lingerie-afdeling van Bellyfashion. Daar hebben ze vast ook jouw maat Succes!
O jongens het is zo druk op m'n werk vandaag, echt niet leuk, heb net gwn gejankt bij een goede collega. Daarna wel gesprek met manager gehad en het werk dat voor de deadline gedaan moet worden is nu wel sterk verminderd, maar toch lukt het me niet om nu nog goed te ontspannen... heb links en rechts van m'n buik (thv m'n banden daar) nu eigenlijk de hele tijd steken en ook hoofdpijn Ik baal hier zo van!!! Probeer nu al een halfuur rustig te worden, alleen in een kamer, concentreren op m'n ademhaling, even m'n hoofd leeg maken, maar ik krijg het niet goed voor elkaar Morgen hopelijk rustiger en dan is maandag de deadline. Daarna hoop ik dat ik hier echt van af ben!!!