@Soto wat ontzettend kut zeg! En ook zo stom eerst een positief bericht en dan ineens dit bericht! Bah zeg!
Bedankt voor de tip, dat wist ik niet! @MLady : ja, ik voel me bijna `n beetje dom nu, maar van de andere kant... Ik heb totaal geen verstand van hypotheken etc etc en onze adviseur had al veel eerder mogelijke problemen kunnen aangeven door de studieschuld en mijn 0-uren contract. Die informatie heeft hij nl al weken. Het vervelende is dat hij ook nog eens erg slecht bereikbaar is. Mijn broer heeft aangeboden om ook een bijdrage te doen, dus misschien dat we er toch uit kunnen komen. Maar ik krijg de adviseur niet aan de telefoon, hij belt niet terug en het contact via mail verloopt ook niet echt snel. Ja, inderdaad. En ook belachelijk dat hij zo slecht bereikbaar is de afgelopen week..
Ja kijk uit hoor, ze pakken alles mee. Heeft ie geen kantoor of zo? Ik zou daar desnoods de hele dag gaan staan kloppen haha
Kan jij toch niets aan doen? Je gaat niet voor niets naar een adviseur, je gaat er vanuit dat hij er alle verstand van heeft en jullie een goed en eerlijk advies geeft. Hopelijk is de bijdrage van je broer genoeg om de hypotheek toch rond te kunnen krijgen!!
Mijn vriend heeft me aangestoken. Hoest me een ongeluk sinds een aantal dagen... Ik denk alleen maar "Het zal toch geen kwaad kunnen".. Hahaha En ga morgen ook nog op vakantie............ Hopelijk zal het mooie weer me goed doen
Ooh balen zeg hopelijk knap je snel op dat je wel op vakantie lekker kan genieten Fijne vakantie alvast!
Zwanger! 28 juli Lightblue - 26 - 3e kindje ♡ 29 juli Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 1 augustus Gloriosa - 23 - 1e kindje ♡ 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Nenna185 - 24 - 2e kindje (zoon feb '17) ♡ Korenbloem86 - 32 - 3e kindje ♡ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 5 augustus Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 6 augustus Patricia28 - 35 - 2e kindje ♡ 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - 37 - ?e kindje ♡ Suus83 - 35 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 39 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ Talithaaa - 27 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ --------------------------------------------------- jongen (11) | meisje (9) | verrassing (1) --------------------------------------------------- April 16 || Envy91 - controle vk 17 || Vivienne - GTT-test 20 || Palmpje - controle vk 21 || Anouk - Terug van babymoon naar Turkije 24 || Elphaba1981- controle vk 25 || Anouk - controle vk 25 || Korenbloem86 - controle vk (centering pregnancy) 25 || MLady - controle vk 25 || MissFlower - controle vk 29 || MLady - babymoon naar Rhodos ♡ Mei 2 || Sproettie - Controle vk 8 || MLady - terug van Rhodos ♡ 8 || Suus83 - 3D/4D echo 8 || Palmpje - 3D/4D echo 9 || MLady - controle vk + bloedprikken tbv bloedgroep baby en ijzerwaarden (27w6d) 9 || Talithaaa - controle vk Wk 27 || MissFlower, Sproettie, Envy91, Nenna185, Viviennee, Anouk - bloedprikken ivm controle rhesusantagonisme 22 || Vivienne - gyn 30 || Palmpje - echo hogeschool 30 || Vivienne - groeiecho 30wk 31 || MissFlower - groeiecho HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
@Palmpje was alles goed bij de echo hogeschool? @Patricia28 hoe was de suikertest/controle, heb je de uitslag meteen gekregen? @Suus83 controle Vk - alles goed? @Sproettie hoe gaat het nu met je? @Soto hebben jullie met ouders besproken of en hoe ze kunnen helpen? Ik was vanmiddag even naar de Bellyfashion, ben geslaagd voor een paar shirts die ook meteen fijne voedingsshirts zijn, straks. En voor een omslagomslagvest/jas. Blij mee! Vind Supermom trwns echt een fijn merk, nu ook weer een shirt van dat merk gekocht. Ik had er nog nooit van gehoord maar de stofjes zijn allemaal heerlijk stretchy, lekker comfortabel. Was mijn portemonnee thuis vergeten lol, lekker dement gelukkig mocht ik betalen via internetbankieren Voelen jullie je inmiddels ook lekker log/lomp en hebben jullie ook steeds meer last van je onderrug?
Ja de controle was helemaal goed en met de kleine en mij alles helemaal goed! ben alleen vergeten te vragen naar de kinkhoest vaccinatie Ik was wel benieuwd hoe ze erover denken en of het aan te raden is Ooh wat fijn dat je zo goed geslaagd bent met shoppen! Voelt altijd fijn toch en wat prettig dat je toch kon betalen! Ja hier voel ik me ook best wel log op t moment en heb wel wat meer last dat de buik in de weg begint te zitten! Moeite met bukken en ik merk t ook in de onderrug Ach al over de helft dus nog ff Schieten jullie al op met de babykamer ? Hier al een flink eind op weg
Zwanger! 28 juli Lightblue - 26 - 3e kindje ♡ 29 juli Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 1 augustus Gloriosa - 23 - 1e kindje ♡ 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Nenna185 - 24 - 2e kindje (zoon feb '17) ♡ Korenbloem86 - 32 - 3e kindje ♡ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 5 augustus Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 6 augustus Patricia28 - 35 - 2e kindje ♡ 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - 37 - ?e kindje ♡ Suus83 - 35 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 39 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ Talithaaa - 27 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ --------------------------------------------------- jongen (11) | meisje (9) | verrassing (1) --------------------------------------------------- April 16 || Envy91 - controle vk 17 || Vivienne - GTT-test 20 || Palmpje - controle vk 21 || Anouk - Terug van babymoon naar Turkije 24 || Elphaba1981- controle vk 25 || Anouk - controle vk 25 || Korenbloem86 - controle vk (centering pregnancy) 25 || MLady - controle vk 25 || MissFlower - controle vk 29 || MLady - babymoon naar Rhodos ♡ Mei 2 || Sproettie - Controle vk 8 || MLady - terug van Rhodos ♡ 8 || Suus83 - 3D/4D echo 8 || Suus83 - controle Vk 8 || Palmpje - 3D/4D echo 9 || MLady - controle vk + bloedprikken tbv bloedgroep baby en ijzerwaarden (27w6d) 9 || Talithaaa - controle vk Wk 27 || MissFlower, Sproettie, Envy91, Nenna185, Viviennee, Anouk - bloedprikken ivm controle rhesusantagonisme 22 || Vivienne - gyn 30 || Palmpje - echo hogeschool 30 || Vivienne - groeiecho 30wk 31 || MissFlower - groeiecho HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Over kinkhoest lag bij ons een brief in de wachtkamer, ik sluit m bij. Heb idd ook nog niet gevraagd wat ze aanraden... Leuk dat je al met de babykamer bent begonnen! Foto?? Hier kunnen we haar kamertje pas echt inrichten als we de sleutel hebben, dus pas na 1/8... In onze huidige woningen hebben we een hoek van onze slaapkamer leeggemaakt. Daar komen tzt de commode en kledingkast. De cosleeper staat er al, die komt tegen mijn bedhelft, maar kan evt aan 4 kanten dicht en dan als gewoon wiegje functioneren. Haar ledikantje zetten we pas op als haar eigen kamertje helemaal klaar is. Merk nu wel dat ik het jammer vind dat ik nog niets aan haar eigen plekje kan doen. Heb al wel genoeg ideetjes!!
De controlle was goed. Kleine man weegt 565 gram en is 26 cm lang. Lag natuurlijk weer opgerold. De suikertest wordt naar het lab gestuurd.. dus daar moet ik op wachten en duimen dat ik niet gebeld wordt van de week... 9 mei weer controle en 29 mei controle plus ctg. Vanaf de 30 weken krijg jr voor je controle een ctg.. Damn eind Mei gewoon alweer 30 weken zwanger
Whahaha nou geniet er maar lekker van straks groot grondbezitter te zijn Wij hebben ook een tijd twee huizen gehad dure periode...
Als het af is zal een foto maken er moet nog t eea aangekleed worden. En vind altijd als alles is ingepakt t mooiste Nu staan er nog wat grote luierdozen enzo dat maakt t dan zo rommelig. Ooh 28 weken pas dan hebben we nog even Snap wel dat t balen is dT je nu nog niet echt los kan gaan met de kamer maar straks in je nieuwe huis kan je lekker losgaan en er een heerlijk mooi kamertje maken