Ik ben idd ook heel erg benieuwd hoe de dierenarts het wilt oplossen. Wat een lef zeg.... @Thea23 Jeej een plas gedaan! Dat is een goed teken.
Envy91 wat erg zeg, van die rekening! belachelijk!! Over de bv.. ik geef mijn zoontje van 1,5 nog steeds bv Maar ik heb wel het geluk dat het allemaal vanzelf ging. Ik heb het al eerder gezegd, maar vind zeker dat iedere moeder moet doen waar zij zich het beste bij voelt.
Goedemorgen! Straks eerst controle bij de vk. Dus weer even hartje horen als het goed is. En dan vanmiddag om 16.45 de geslachtsbepaling
Gister ben ik eens gaan tellen hoeveel setjes kleren ik al heb gekocht. Kwam uit op 10 setjes van maat 50... wist ik veel dat ik al zo veel had. Want dit is wel veel toch?
Zo ja idd. Vind ik ook% Ik had toen bij Fenya maar paar setjes maar ze bleek best klein dat ik met 10 uiteindelijk beter uit ben gekomen. Maar als je kindje groter word zitten ze snel in 56
Ja das idd altijd een gok. Ik heb nu denk ik 2 of 3 setjes in maat 56. Denk dat ik het hier maar even bij laat nu. Al is dat wel lastig hahah
Nou niet. Ik zit nog op haar telefoontje te wachten. Ik geef haar nog tot 10:00 en dan bel ik zelf maar weer.
Als je toch nog iets wilt kopen gewoon maat 56 kopen en misschien enkele 62 hahaha dat zou ik doen dan
Oh dat is idd veel! Ik heb 2 setjes maat 50 ga ook niet meer aanschaffen want ik verwacht niet dat meneer zo klein gaat zijn.