Zwanger! 28 juli Lightblue - 26 - 3e kindje ♡ 29 juli Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 1 augustus Gloriosa - 23 - 1e kindje ♡ 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Nenna185 - 24 - 2e kindje (zoon feb '17) ♡ Korenbloem86 - 32 - 3e kindje ♡ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 5 augustus Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 6 augustus Patricia28 - 35 - 2e kindje ♡ 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - 37 - ?e kindje ♡ Suus83 - 35 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 40 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ Talithaaa - 27 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ --------------------------------------------------- jongen (11) | meisje (9) | verrassing (1) --------------------------------------------------- Mei 08 || Suus83 - 3D/4D echo 08 || Suus83 - controle Vk 08 || Palmpje - 3D/4D echo 08 || MLady - terug van Rhodos ♡ 08 || Sproettie - groeiecho zk 09 || MLady - controle vk + bloedprikken tbv bloedgroep baby en ijzerwaarden (27w6d) 09 || Patricia28 - controle 09 || Talithaaa - controle vk 09 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 09 || Vivienne - groeiecho + doppler + rhesus 11 || Palmpje - groeiecho gyn+ resultaten bespreken zwangerschapsdiabetes 14 || Envy91 - controle vk + bloedprikken ivm rhesus 14 || Soto - controle vk 15 || Elphaba1981- controle vk 15 || Vivienne - 3d/4d-echo 18 || Anouk - Controle vk + bloedprikken rhesus Wk 27 || MissFlower, Sproettie - bloedprikken ivm controle rhesusantagonisme 22 || Vivienne - gyn 22 || Talithaaa - 3D/4D echo 23 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 23 || Sproettie - controle vk + bloedprikken rhesus 25 || Korenbloem86 - groeiecho 25 || Lopi - controle vj 29 || Patricia28 - ctg + controle 30 || Palmpje - echo hogeschool 30 || Vivienne - groeiecho 30wk 31 || MissFlower - groeiecho Juni 06 || Anouk - Controle vk 06 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 14 || Elphaba1981- onderzoek en 3D echo generation Next 28 || Anouk - Controle vk HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Zwanger! 28 juli Lightblue - 26 - 3e kindje ♡ 29 juli Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 1 augustus Gloriosa - 23 - 1e kindje ♡ 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Nenna185 - 24 - 2e kindje (zoon feb '17) ♡ Korenbloem86 - 32 - 3e kindje ♡ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 5 augustus Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 6 augustus Patricia28 - 35 - 2e kindje ♡ 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - 37 - ?e kindje ♡ Suus83 - 35 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 40 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ Talithaaa - 27 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ --------------------------------------------------- jongen (11) | meisje (9) | verrassing (1) --------------------------------------------------- Mei 11 || Palmpje - groeiecho gyn+ resultaten bespreken zwangerschapsdiabetes 14 || Envy91 - controle vk + bloedprikken ivm rhesus 14 || Soto - controle vk 15 || Elphaba1981- controle vk 15 || Vivienne - 3d/4d-echo 18 || Anouk - Controle vk + bloedprikken rhesus Wk 27 || MissFlower, Sproettie - bloedprikken ivm controle rhesusantagonisme 22 || Vivienne - gyn 22 || Talithaaa - 3D/4D echo 23 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 23 || Sproettie - controle vk + bloedprikken rhesus 25 || Korenbloem86 - groeiecho 25 || Lopi - controle vj 29 || Patricia28 - ctg + controle 30 || Palmpje - echo hogeschool 30 || Vivienne - groeiecho 30wk 31 || MissFlower - groeiecho Juni 06 || Anouk - Controle vk 06 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 14 || Elphaba1981- onderzoek en 3D echo generation Next 28 || Anouk - Controle vk HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Wat een plaaaaatje !!!!! Jullie ook zo een moeite met het warme weer ? Ik ben net een waggelende zombie blehh en hoop dat het morgen even goed afkoeld !
Leuk zeg!! Ik heb me opgegeven als echomodel bij een ziekenhuis en kreeg deze week een bericht dat ik reserve ben. Ze hebben helaas al genoeg echomodellen.. Maar wie weet ziet er iemand toch vanaf, ik kan in elk geval gaan als ik toch word gebeld (volgende week donderdag). Mooi!!! Ja, die hitte vond ik ook niet fijn, had er vooral s`nachts last van, zooooo slecht geslapen! Maar het is hier nu aardig aan het afkoelen, raam staat lekker open, dus straks een heerlijk koele slaapkamer als `t goed is
Ik had gisteren weer controle bij de vk. Vanaf nu wordt mijn buik ook gemeten, was nu 27 cm. Verder alles weer goed. We hadden vorige week nog veel in huis gedaan, we vierden zondag de verjaardag van de jongste en ik wilde de woonkamer/keuken en onze slaapkamer helemaal af hebben (de rest ging zeker weten niet lukken). Dus vorige week nog behangen, geverfd, dozen leeggeruimd. Elke dag lang bezig geweest. Natuurlijk ook nog extra boodschappen voor de verjaardag. Was maandag 'op', dus heb maar genoten van het zonnetje en lekker niets gedaan. Gisteren gesprek met een nieuw gastouderbureau, 's middags kwam mijn schoonmoeder dus ook niet veel gedaan. Maar ik merkte dat het wel lekker was met de warmte. Ik kwam er maandagavond achter dat de vrouw die onze geboortekaartjes zou maken ook zwanger is en 3,5 week na mij is uitgerekend. Ik had met 5 weken zwangerschap een geboortekaartje gezien waarvan manlief en ik allebei dachten "Dat is em". In februari hebben we een offerte bij deze vrouw opgevraagd, maar door alle drukte hadden we daar nog niets op laten horen. En nu zag ik opeens op haar website dat ze ook zwanger is en voor augustus geen opdrachten aanneemt. Dus wij gelijk gemaild en ze doet ons kaartje gelukkig nog wel. Scheelt misschien dat het een bestaand ontwerp is en ze alleen de namen hoeft te veranderen. Maar zat wel in de zenuwen, was al op zoek gegaan naar vergelijkbare kaartjes, maar gelukkig dus niet nodig. Zo de spullen maar pakken om de kamer van de jongste te gaan verven.
Gelukkig @Korenbloem86 dat je toch het gewenste kaartje kan doen. Ons kaartje hebben we ook uitgezocht en proefdruk besteld. Hij staat nu zover klaar dat alleen geboortedatum etc moet invullen @MLady hoe was jullie babymoon?
Hier moeten we kaartje nog uitzoeken! Heerlijk die verkoeling vandaag ! Ben zelf alleen nog een lopende kachel zo erg dat me man mij niet aanraakt hahahahha! Yes vakantie bijna om en kids weer naar school even bijtanken en tot rust komen. Mijn bm hals was 3,5 toen 3 en zit nu op 2,7
Wij waren bij de vorige 2 ook veel later met kaartjes uitzoeken, was toen ruim 32 weken. Waarvoor krijg jij metingen van je baarmoederhals? (Misschien al wel eens eerder verteld, maar ik weet het even niet meer). Oudste gaat maandag voor het eerst naar school (ochtend). Ben wel erg benieuwd hoe ze het vindt (en hoe ik het vind). Maar lijkt me ook wel erg lekker, even iets meer tijd voor mezelf. Vorige week zijn we naar het zwembad gegaan en heeft de oudste veel gekropen (kan niet lopen). Toen we terugkwamen, waren haar knieën rood en wat geïrriteerd (niet gek met de antisliptegels daar). Vorige week woensdag deden haar knieën zo zeer dat ze een hele dag op de bank heeft gezeten. Maar het gekke was dat haar rechterknie steeds slechter werd en open is gegaan en dat werd steeds groter, stonk, vieze smurrie eruit. Contact gehad met de huisarts om een infectie door het zwembad uit te sluiten. Inmiddels ziet het er wel wat beter uit, maar het was wel extra beperkend voor ons allemaal doordat ze nu ook niet kon kruipen en we haar voor alles moesten dragen. Als ze zit, zit ze ook op haar knieën, dus ze kon echt heel weinig, alleen maar zitten op de bank of in de rolstoel. Vandaag voor het eerst weer op de grond gespeeld en gekropen (wel met een zalfgaasje en verbandje om haar knie). Ook wel erg fijn dat ik haar nu weer wat minder hoef te dragen.
Zwanger! 28 juli Lightblue - 26 - 3e kindje ♡ 29 juli Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 1 augustus Gloriosa - 23 - 1e kindje ♡ 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Nenna185 - 24 - 2e kindje (zoon feb '17) ♡ Korenbloem86 - 32 - 3e kindje ♡ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 5 augustus Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 6 augustus Patricia28 - 35 - 2e kindje ♡ 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - 37 - ?e kindje ♡ Suus83 - 35 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 40 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ Talithaaa - 27 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ --------------------------------------------------- jongen (11) | meisje (9) | verrassing (1) --------------------------------------------------- Mei 11 || Palmpje - groeiecho gyn+ resultaten bespreken zwangerschapsdiabetes 14 || Envy91 - controle vk + bloedprikken ivm rhesus 14 || Soto - controle vk 15 || Elphaba1981- controle vk 15 || Vivienne - 3d/4d-echo 18 || Anouk - Controle vk + bloedprikken rhesus Wk 27 || MissFlower, Sproettie - bloedprikken ivm controle rhesusantagonisme 22 || Vivienne - gyn 22 || Talithaaa - 3D/4D echo 23 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 23 || Sproettie - controle vk + bloedprikken rhesus 25 || Korenbloem86 - groeiecho 25 || Lopi - controle vj 29 || Patricia28 - ctg + controle 30 || Palmpje - echo hogeschool 30 || Vivienne - groeiecho 30wk 31 || MissFlower - groeiecho Juni 06 || Anouk - Controle vk 06 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 06 || Talithaaa - Groeiecho 30wk 14 || Elphaba1981- onderzoek en 3D echo generation Next 28 || Anouk - Controle vk HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Ja hallo daar ben ik weer! Vakantie was heerlijk, continu warm zomerweer gehad, mooi verblijf en ondanks dat ik snel buiten adem was toch nog veel gewandeld (alles is er heuvelachtig, dus buiten adem ben je zo ). Op de heenreis had onze vlucht vanaf Eindhoven Airport 2,5 uur vertraging. Bleek dat dat nog een restant was van de stroomstoring die Schiphol 's morgens had gehad (het vliegtuig was die dag 3x heen en weer gevlogen naar Rhodos, maar had de opgelopen vertraging de hele dag nog niet in kunnen lopen). We kwamen pas rond middernacht aan op Rhodos, maar gelukkig waren de Hertzbalie en de hotelreceptie nog gewoon open en konden we wel gewoon overal inchecken enzo. Terugvlucht ging wel soepel. Maar had heel erg last van m'n stuitje en dikke kuiten/enkels, had ik op de heenweg helemaal geen last van! Derde trim is duidelijk begonnen Ik zie allemaal mooie foto's van 3D-echo's en andere goede berichten. Top! @Korenbloem86 au wat pijnlijk en sneu! hopelijk kan je kleine meid snel weer zelf haar ding doen! @weer onze slaapkamer was stikbenauwd toen we thuiskwamen, hebben echt slecht geslapen. Op vakantie konden we de airco in de slaapkamer aandoen voor het slapengaan zodat de kamer lekker koel was. Die misten we nu thuis haha Gistermiddag samen naar de vk geweest. 2 weken terug was mijn buik nog 25cm, nu 26. Van schaambeen tot bovenkant bm. Ze is goed beweeglijk en lag met haar hoofd naar beneden, billen links en benen rechts. Hebben een uitnodiging gekregen voor informatiebijeenkomsten over de bevalling en over borstvoeding. Interessant. Verder ben ik geprikt om de bloedgroep van onze kleine meid te bepalen, uitslag hoor ik bij de volgende controle met 30 weken. Als de baby positief is krijg ik dan meteen de eerste injectie. Ik was wel megamoeilijk te prikken trouwens, uiteindelijk is het de 4e 'prikker' gelukt. 3x gepikt in mijn linkerelleboog, 2x in mijn rechterelleboog en uiteindelijk is het in de rug van mijn linkerhand gelukt. Niet normaal. Blijkbaar zaten mijn aderen ineens heel diep, rolden ze weg of sloten klepjes heel snel (2x half buisje getapt voor de bloedtoevoer vanzelf weer stopte, wat niet genoeg was). Bij die laatste prik, in mijn hand, die heel pijnlijk was, viel ik bijna flauw en deden ze de rugleuning omlaag en moest ik op 1 punt op het plafond focussen en op mijn ademhaling letten. Heel gedoe, heb er 2 blauwe plekken en een Interessant Verhaal aan overgehouden @geboortekaartjes ik heb al wel leuke ideetjes gepind, maar we hebben nog geen proefdrukken besteld. We hebben wel vandaag de babykamer besteld! Commode van 104cm hoog + bijbehorende ledikant en kast. Matrasje, matrasbeschermer, oneerschuiflade voor onder het bedje, wandplankje... rib uit je lijf maar wel echt een mooie set vinden wij. Serie Elodie van Petite Amélie. Zoveel keus is er overigens niet als je een hoge commode nodig hebt. Jammer dat ze zaterdags niet bezorgen, want deze week zijn we nu vrij en heerlijk in de babymood <3 Nu dan maar as. woensdag als bezorgdatum opgegeven, mijn vrije dag. Verder net bij een vriendin langsgeweest, van haar hebben we veel kleertjes (uniseks en meisjes), de box en het badje te leen. Blij mee. Vandaag 28 weken! Zo gaaf Gezellige Hemelvaart nog iedereen!
Ik begreep dat het aantal centimeters -ongeveer- gelijk moet lopen met het aantal weken dat je bent. Dus 25 weken = plm 25cm, 30 weken = plm 30cm.