Meis hoe gaat het nu ket jou en je lief? Hoe zijn jullie eronder? Geniet je nog wel? (al is het vast op een andere manier dan met jullie eerste dochter)
Oh? Nee hebben een koudschuimmatras besteld. Waarom bestaan die dingen dan??? #idioot Ik zal me er eens in verdiepen want wist niet dat dat niet oké is?
Jaaa, helpt wel heel veel dat we tussendoor nog een paar gecheckt zijn! Als de placenta minder gaat werken verwacht ik daar geen problemen mee te zien voor de 30 weken, maar toch he. Placenta werkt vooralsnog nog goed en laatste meting kwam uit op P60 dus wij zijn nog blij Hoofdje was wel maar P26 of zo, maar was binnen de lijnen dus zal goed zijn, I guess.. Als ik 10 weken had moeten wachten op de echte groeiecho met 30 weken was het allemaal nog een stuk kutter geweest Haha ja, baby's en slapen is nogal een ding https://www.ncj.nl/preventie-wiegendood/producten-veilig-of-onveilig/matras-en-matrasbeschermer/
Zwanger! 28 juli Lightblue - 26 - 3e kindje ♡ 29 juli Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 1 augustus Gloriosa - 23 - 1e kindje ♡ 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Nenna185 - 24 - 2e kindje (zoon feb '17) ♡ Korenbloem86 - 32 - 3e kindje ♡ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 5 augustus Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 6 augustus Patricia28 - 35 - 2e kindje ♡ 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - 37 - ?e kindje ♡ Suus83 - 35 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 40 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ Talithaaa - 27 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ --------------------------------------------------- jongen (11) | meisje (9) | verrassing (1) --------------------------------------------------- Mei 11 || Palmpje - groeiecho gyn+ resultaten bespreken zwangerschapsdiabetes 14 || Envy91 - controle vk + bloedprikken ivm rhesus 14 || Soto - controle vk 15 || Elphaba1981- controle vk 15 || Vivienne - 3d/4d-echo 18 || Anouk - Controle vk + bloedprikken rhesus Wk 27 || MissFlower - bloedprikken ivm controle rhesusantagonisme 22 || Vivienne - gyn 22 || Talithaaa - 3D/4D echo 23 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 23 || Sproettie - controle vk + bloedprikken rhesus 25 || Korenbloem86 - groeiecho 25 || Lopi - controle vk 29 || Patricia28 - ctg + controle 30 || Palmpje - echo hogeschool 30 || Vivienne - groeiecho 30wk 30 || MLady - controle vk + uitslag bloedgroep (ik O-) + evt. rhesusprik 31 || MissFlower - groeiecho Juni 06 || Anouk - Controle vk 06 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 06 || Talithaaa - Groeiecho 30wk 14 || Elphaba1981- onderzoek en 3D echo generation Next 28 || Anouk - Controle vk HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
@MLady wat fijn dat jullie zon lekkere vakantie hebben gehad! kaartje hebben we hier ook nog niet uitgezocht. Vorige twee keer waren we er sneller mee.
Ik heb het kaartje al heel lang klaar, bijna t zelfde als juul haha maar andere kleur. Twijfel alleen nog welke namen ik erop ga zetten
Kan me idd heel goed indenken dat je blij bent met al die extra controles. Ik herken die onzekerheid van de eerste 15/18 weken van m'n zwangerschap. Kon soms ineens janken van onzekerheid. Blij voor je dat ze het zo goed doet nu!!! Over matrasbeschermer: het gaat om deze https://www.petiteamelie.nl/matrasbeschermer-wit-90x40-1077.html Ademend staat er... neem dus aan dat er dan geen gevaar is, als ik dat fragmentje van jou goed lees? Want het gaat niet om een zeiltje en is niet ondoorlaatbaar gemaakt...?
Toch nog? Ik dacht dat jullie er al lang uit waren!! Wij zijn er ook nog niet helemaal uit, alleen over de eerste naam. Die staat vast <3
Zeker weten Hier geen vernoemingen. Heeft Fenya ook niet. Word alleen maar gezeur als sommige familie niet vernoemd is
Ja zoiets heb ik ook gelezen idd. En dat je een marge van 4+ en 4- hebt. De gyn telde er gewoon 4 bij en zei dat ik daarom voorloop.