Ik wil ook combi met newbornshoot doen idd. Ik wacht nu op een offerte van een leuke fotografe bij ons in de buurt.
De fotograaf die mijn zwangerschapsshoot doet en newborn is gelukkig niet extreem duur. 60 euro per shoot en dan 10 foto’s erbij. Net controle gehad. Alles was goed. Mevrouw lag nu wel in stuit. Ze was gedraaid. Maar zag er allemaal goed uit qua grote etc
Ik heb er 1 gevonden die me erg aanspreekt en eventueel ook tijd heeft. Een zwangerschaps+newbornshoot samen 280 euro incl 12 foto’s. En ik mag zelfs mn hond meenemen voor een foto, wil ik graag! Ik laat haar vanmiddag weten of ik het ga doen
Zwanger! 28 juli Lightblue - 26 - 3e kindje ♡ 29 juli Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 1 augustus Gloriosa - 23 - 1e kindje ♡ 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Nenna185 - 24 - 2e kindje (zoon feb '17) ♡ Korenbloem86 - 32 - 3e kindje ♡ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 5 augustus Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 6 augustus Patricia28 - 35 - 2e kindje ♡ 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - 37 - ?e kindje ♡ Suus83 - 35 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 40 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ Talithaaa - 27 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ --------------------------------------------------- jongen (11) | meisje (9) | verrassing (1) --------------------------------------------------- Mei 15 || Vivienne - 3d/4d-echo 18 || Anouk - Controle vk + bloedprikken rhesus Wk 27 || MissFlower - bloedprikken ivm controle rhesusantagonisme 22 || Vivienne - gyn 22 || Talithaaa - 3D/4D echo 23 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 23 || Sproettie - controle vk + bloedprikken rhesus 25 || Korenbloem86 - groeiecho 25 || Lopi - controle vk 25 || Palmpje - controle vk 29 || Patricia28 - ctg + controle 30 || Palmpje - echo hogeschool 30 || Vivienne - groeiecho 30wk 30 || MLady - controle vk + uitslag bloedgroep (ik O-) + evt. rhesusprik 31 || MissFlower - groeiecho Juni 04| Palmpje - groeiecho gyn 05|| Elphaba1981- kraamzorg 06 || Anouk - Controle vk 06 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 06 || Talithaaa - Groeiecho 30wk 07 || Elphaba1981- controle vk 08 || Palmpje - Kennismaking kraamzorg 14 || Elphaba1981- onderzoek en 3D echo generation Next 28 || Anouk - Controle vk HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Alles was goed Had niet anders verwacht maar toch fijn om ons kleintje weer even te zien. Gemiddelde groei zit op P50 en kwam bij ons op P35. Niet schokkend klein omdat we zelf ook beide niet zo groot zijn en het kan vanzelf nog wel bijtrekken. Ik kan weer gewoon terug naar de verloskundige en mijn vriend kan weer genieten
Fijn!! Das goed nieuws Ik heb dat nog geen 1x te horen gekregen dat van die P lijnen. Ben nu ook wel nieuwsgierig haha
Ik heb het bij de verloskundige ook nog niet gehoord. Ik moet donderdag weer voor controle en dan gaan ze de buik ook opmeten dus maar even kijken wat daar uit komt en ook vragen naar de P35 waar ze het in het ziekenhuis over had.
Nee, voor de P-waardes moet je wel een groeiecho hebben gehad, dat doen ze niet standaard. Ze meten dan hoofd, buik en been. P35 is ook echt niet ernstig hoor, als dat maar gewoon de lijn van je baby is. Hier zit het hoofd rond 26, maar het is gewoon haar curve. Vanaf 10 of minder of zo zouden ze er beter naar kijken.
Ik heb afgelopen vrijdag een groei echo gehad in het ziekenhuis maar ik kreeg alleen te horen; alles is goed! Heb zelfs nog teruggebeld maar toen werd er nog vrij weinig verteld. Alleen dat de beentjes wat korter zijn. Zal er de volgende keer om vragen!
Ja precies. Dat gaf zij ook al aan. P10 is inderdaad wel erg klein en dan gaan ze het beter in de gaten houden. Het is dat het nu overgenomen werd door het ziekenhuis anders had ik het ook niet geweten. Maar gynaecoloog zag geen aanleiding om daar onder behandeling te blijven dus kan gewoon terug naar de verloskundige.
Datum staat nog niet vast, ze geeft me door welke dagen ze kan in week 24 en 25. Zodat ik kan overleggen met de kapper wanneer zij kan. Dan ben ik 32-33 weken zwanger.