Leuk om onze foto's straks te delen in onze besloten fb-groep Ik twijfel nog of ik onze shoot ook rond die tijd wil doen, of toch wat later (eind juni, met 35/36 wkn) Zou de kans dan groot zijn dat ik me niet zo energiek meer voel? Ik wil trouwens mooie foto's van ons in de natuur, geen blote buik of slaapkamersfeer. Wij zijn erg van samen buiten in de natuur, vandaar. Lijkt ons gaaf om weer naar het landgoed te gaan waar we in juli op de kop af 5 jaar geleden zijn getrouwd Doen jullie wel studiofotos @Palmpje en @Elphaba1981 ?
Hé @Theprinces een stille meelezeres?? thx voor je like Zie dat jij ook sinds 2013 nu voor het eerst een goede zwangerschap hebt?? Gefeliciteerd! Hou je zelf ook een dagboekje bij?
Ik ben de laatste dagen zooo moe! Een hele dag werken is eigenlijk niet te doen. Maar als ik minder ga werken, betekend dat ook een stuk minder inkomsten. Hoe gaan jullie hier mee om?
Hoi ja stille meelezeres oeps Ik heb na 2013 een zoontje gekregen in 2015 en nu spontaan zwanger! Ik wou graag vanaf het begin meeschrijven maar er waren wat onzekere momenten dat ik t toch niet aandurfde. Ik heb altijd een dagboekje bijgehouden zelfs met Mn tweeling zwangerschap .... het is mooi en fijn om t later terug te lezen, ik raad t iedere vrouw aan.
Ja dat vind ik ook @Theprinces join the club @hiero vandaag krijg ik eind van de middag de kinderkamermeubeltjes bezorgd! <3
@Viviennee wat vreemd dat de vrouw niet op komt dagen! @Theprinces gewoon meeschrijven hartstikke gezellig! Shoot doen we niet, hoewel de tijd van het jaar wel erg leuk is natuurlijk midden in de zomer. @Palmpje je kan ook je gedeeltelijk ziekmelden, dan ga je 6 weken van te voren met verlof maar behoud je wel je inkomen.
Ja het vervelende is dat ik een 20-28 uren contract heb. Ik werk nu iedere week 25 uur en als ik in ziektewet kom dan krijg ik maar 20 uur betaald. Ga er dan wel behoorlijk op achteruit, en ik moet het allemaal van 1 inkomen doen. Maar als het moet, dan moet het uiteraard. Zou vandaag ook de hele dag moeten werken maar heb afgesproken dat ik om 12 uur naar huis ga. Val gewoon bijna om joh, zo moe..
Bedankt meiden , Ik zal mezelf even voorstellen ben 36 jaar en ben al moeder van een zoontje van 2 jaar en ben nu een kleine 28 weken zwanger. Ik weet zelf niet hoe de lijst werkt maar zou iemand dat voor mij kunnen doen? Ik ben op 9 augustus uitgerekend En heb op 31 mei groeiecho en oja totaal niet onbelangrijk ik verwacht een meisje!
Welkom De instructie staat in het bericht vermeld. HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie' Gaat het zo lukken denk je?
Zwanger! 28 juli Lightblue - 26 - 3e kindje ♡ 29 juli Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 1 augustus Gloriosa - 23 - 1e kindje ♡ 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Nenna185 - 24 - 2e kindje (zoon feb '17) ♡ Korenbloem86 - 32 - 3e kindje ♡ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 5 augustus Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 6 augustus Patricia28 - 35 - 2e kindje ♡ 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ Theprinces - 36 - 2e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - 37 - ?e kindje ♡ Suus83 - 35 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 40 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ Talithaaa - 27 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ --------------------------------------------------- jongen (11) | meisje (10)| verrassing (1) --------------------------------------------------- Mei 15 || Vivienne - 3d/4d-echo 18 || Anouk - Controle vk + bloedprikken rhesus Wk 27 || MissFlower - bloedprikken ivm controle rhesusantagonisme 22 || Vivienne - gyn 22 || Talithaaa - 3D/4D echo 23 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 23 || Sproettie - controle vk + bloedprikken rhesus 25 || Korenbloem86 - groeiecho 25 || Lopi - controle vk 25 || Palmpje - controle vk 29 || Patricia28 - ctg + controle 30 || Palmpje - echo hogeschool 30 || Vivienne - groeiecho 30wk 30 || MLady - controle vk + uitslag bloedgroep (ik O-) + evt. rhesusprik 31 || MissFlower - groeiecho 31 || theprinces - groeiecho Juni 04| Palmpje - groeiecho gyn 05|| Elphaba1981- kraamzorg 06 || Anouk - Controle vk 06 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 06 || Talithaaa - Groeiecho 30wk 07 || Elphaba1981- controle vk 08 || Palmpje - Kennismaking kraamzorg 14 || Elphaba1981- onderzoek en 3D echo generation Next 28 || Anouk - Controle vk HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'[/QUOTE]
Zwanger! 28 juli Lightblue - 26 - 3e kindje ♡ 29 juli Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 1 augustus Gloriosa - 23 - 1e kindje ♡ 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Nenna185 - 24 - 2e kindje (zoon feb '17) ♡ Korenbloem86 - 32 - 3e kindje ♡ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 5 augustus Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 6 augustus Patricia28 - 35 - 2e kindje ♡ 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ Theprinces - 36 - 2e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - 37 - ?e kindje ♡ Suus83 - 35 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 40 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ Talithaaa - 27 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ --------------------------------------------------- jongen (11) | meisje (10) | verrassing (1) --------------------------------------------------- Mei 15 || Vivienne - 3d/4d-echo 18 || Anouk - Controle vk + bloedprikken rhesus Wk 27 || MissFlower - bloedprikken ivm controle rhesusantagonisme 22 || Vivienne - gyn 22 || Talithaaa - 3D/4D echo 23 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 23 || Sproettie - controle vk + bloedprikken rhesus 25 || Korenbloem86 - groeiecho 25 || Lopi - controle vk 25 || Palmpje - controle vk 28 || MLady - start 'Samen bevallen' 29 || Patricia28 - ctg + controle 30 || Palmpje - echo hogeschool 30 || Vivienne - groeiecho 30wk 30 || MLady - controle vk + uitslag bloedgroep (ik O-) + evt. rhesusprik 31 || MissFlower - groeiecho 31 || theprinces - groeiecho Juni 04| Palmpje - groeiecho gyn 05|| Elphaba1981- kraamzorg 06 || Anouk - Controle vk 06 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 06 || Talithaaa - Groeiecho 30wk 07 || Elphaba1981- controle vk 08 || Palmpje - Kennismaking kraamzorg 14 || Elphaba1981- onderzoek en 3D echo generation Next 28 || Anouk - Controle vk HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Klinkt inderdaad logisch. Ik maak op op zich niet zo veel zorgen, maar ik ben wel blij dat er een groeiecho is gepland. Even een extra check Wat een leuk idee trouwens m.b.t. die fotoshoot!! Superfijn!! Wat rot zeg! Is je ijzer tussendoor nog geprikt? Misschien is dat aan de lage kant? @Theprinces : welkom!!
Oog da oh das lullig als je altijd je meer werkt dan je onderwaarde werkt en je onderwaarde betaald krijgt ! Das dan wel een verschil Idd miss ijzer prikken?
He bah wat vervelend!! Stomme regels ook he wat betreft het ziek zijn. Hoe belangrijk de inkomsten ook zijn het is niet het belangrijkSTE, dat zijn jij en de baby!