Heb ook een maandbox pampers besteld Nu maar zo’n 13 cent per stuk. Kan het maar vast in huis hebben toch Bekijk bijlage 560431
Wij hadden bij onze tweede rompers met lange mouw. Was niet handig, als je het shirtje aantrekt blijven de mouwen in de oksels hangen. Daarna dus rompers met korte mouw en shirtjes met lange mouw. Jongste is bijna 2 jaar (7 mei).
Hahaha ja je weet maar nooit he. Ik was zelf ook een grote baby. Van mijn zus was erg klein dus ik ga sowieso even tussen haar kleertjes neuzen.
Totaal niet erg ! @Viviennee mijn jongste wel ( op neo gelegen een tijd vanwege maag en darm infectie) Wat was kk blij dat ik zooooveeel kleertjes had, om de 2 a 3 uur moest ik haar van top tot teen omkleden.
Ik heb mn oudste als zomer baby gehad ze was net 1 dag vor hitte golf geboren , bij haar had ik ook veel kleren maar die heeft de eerste paar weken alleen rompers aan gehad met korte mouw of hele dunne jurkjes .
Haha je lijkt me vriend wel die wilt steeds alle soorten maten luiers meenemen en doekjes en weet ik veel hahahhahahah
Lijkt me echt zo nasty he, ik heb daar echt supergeluk mee gehad Hier ook mei vorig jaar, kraamweek was hittegolf of iets wat erop lijkt. Al die andere baby's mutsjes en mouwen, mijne lag gewoon in een romper
Heb me net even gewogen en ben niks zwaarder geworden @Korenbloem86 nee lijkt mij ook niet handig maar dacht misschien alleen romper aan met lange mouwen en broekje dan is niet dubbelop met de warmte, denk dat ik op alles maar voorbereid moet zijn
@Viviennee op een gegeven moment kijk je daar doorheen en verzorg je je kleine gewoon en hoop dat het snel beter gaat. Soms als im haar verschoonde poepte ze gewoon vanuit haar billen naar de andere kant van dr kamer zo zielig . DAT hoop ik echt nooit meer Mee te maken . Maar kots en diaree van een ouder kindje vind ik erger hoor hahah die geur en en en blehhhh
Onja nu kan ik er wel om lachen maar gisteren niet. Dochter had gespuugd in de bak en wou hem terug zetten op tafel en haat schoonmaken. Moet ze weer spugen dus ik wil die bak pakken gooi ik hem zo over mezelf heen en dochter lief spuugd ook Zo over mee heen baaahhhhhhhhhhh Zij vond het wel grappig daarna maar ik minder dus toen lekker samen gaan douchen
Haha oke dan vind het ook altijd moeilijk hoor Is het een warme zomer of niet ? Veel regen of droogte enz enz