Zwanger! 28 juli Lightblue - 26 - 3e kindje ♡ 29 julic Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 1 augustus Gloriosa - 23 - 1e kindje ♡ 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Korenbloem86 - 32 - 3e kindje ♡ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 5 augustus Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 6 augustus Patricia28 - 35 - 2e kindje ♡ 7 augustus Tommi17 - 39 - 1e kindje ♡ (4 vlinders en 1 engel) 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ Theprinces - 36 - 2e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - 37 - ?e kindje ♡ Suus83 - 35 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 40 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ Talithaaa - 27 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ --------------------------------------------------- jongen (12) | meisje (9) | verrassing (1) --------------------------------------------------- Juni 08 || Palmpje - Kennismaking kraamzorg 12 || Lopi - controle vk 12 || Vivienne - echo nierbekken 13 of 15 || MLady - zwangerschapsshoot 13 || Tommi17 - controle 14 || Elphaba1981- onderzoek en 3D echo generation Next 15 || Palmpje - zwangerschapsshoot 15 || Soto - intake kraamzorg 20 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 20 || MLady - controle vk (33w5d) 22 || Palmpje - Verlof! 23 || Soto - rondleiding geboortecentrum 25 || Korenbloem86 - groeiecho 26 || Tommi17 - controle 27 || Soto - Controle vk 28 || Anouk - Controle vk Juli 02 || MLady - VERLOF!! 03 || Palmpje - groeiecho gyn 04 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 04 || MLady - controle vk 04 || MLady - Voorlichtingsavond over borstvoeding door vk 09 || Soto - bevallingsinfo 10 || Tommi17 - controle 17 || Tommi17 - controle, cerclage wordt verwijderd HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Dank je wel. Is inderdaad heel fijn. We zijn elke dag dankbaar en elke week onwijs blij! Vrijdag komt de babykamer. Ik kan echt niet wachten! Mijn man heeft me beloofd dat hij bij Baby Dump de stoerste en mooiste babykamer heeft gekozen Fijne dag iedereen en veel genieten van de zwangerschap kwaaltjes want ze horen eenmaal bij
Omg, weet je echt niet wat het wordt? Waarom halen ze dat ding er trouwens nu al uit, kan je dat niet gewoon tot 38 weken laten zitten of zo? Ja, zal wel niet dan haha
Zwanger! 28 juli Lightblue - 26 - 3e kindje ♡ 29 julic Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 1 augustus Gloriosa - 23 - 1e kindje ♡ 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Korenbloem86 - 32 - 3e kindje ♡ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 5 augustus Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 6 augustus Patricia28 - 35 - 2e kindje ♡ 7 augustus Tommi17 - 39 - 1e kindje ♡ (4 vlinders en 1 engel) 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ Theprinces - 36 - 2e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - 37 - ?e kindje ♡ Suus83 - 35 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 40 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ Talithaaa - 27 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ --------------------------------------------------- jongen (12) | meisje (9) | verrassing (1) --------------------------------------------------- Juni 08 || Palmpje - Kennismaking kraamzorg 12 || Lopi - controle vk 12 || Vivienne - echo nierbekken 12 || Anouk - Informatieavond bevalling vk 13 of 15 || MLady - zwangerschapsshoot 13 || Tommi17 - controle 14 || Elphaba1981- onderzoek en 3D echo generation Next 15 || Palmpje - zwangerschapsshoot 15 || Soto - intake kraamzorg 20 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 20 || MLady - controle vk (33w5d) 22 || Palmpje - Verlof! 23 || Soto - rondleiding geboortecentrum 25 || Korenbloem86 - groeiecho 26 || Tommi17 - controle 27 || Soto - Controle vk 28 || Anouk - Controle vk Juli 02 || MLady - VERLOF!! 03 || Palmpje - groeiecho gyn 04 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 04 || MLady - controle vk 04 || MLady - Voorlichtingsavond over borstvoeding door vk 09 || Soto - bevallingsinfo 10 || Tommi17 - controle 13 || Anouk - Laatste werkdag voor verlof! 16 || Anouk - Bevallingsgesprek VK 17 || Tommi17 - controle, cerclage wordt verwijderd HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Wow, heb je de babykamer uit laten zoeken door je man? Dat zou ik echt never nooit kunnen Ik wil alles zelf kunnen bepalen. Moet ook wel zonder partner, maar mensen vinden een cadeautje voor me kopen al een soort van onmogelijk Ik ben nogal kieskeurig denk ik
Ik weet dat de babykamer wit van kleur is. Hahaha Ik kon niet erbij zijn, dus toen dacht ik laat dan een verrassing zijn. Hij zei dat een cerclage wordt in week 36 of 37 standaard verwijderd en als ik nu in week 37 zou bevallen is de zwangerschap als succesvol gezien. En schijnbaar een kindje van 35 weken dezelfde kansen krijgt als eentje van 40 weken
Zwanger! 28 juli Lightblue - 26 - 3e kindje ♡ 29 juli Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 1 augustus Gloriosa - 23 - 1e kindje ♡ 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Korenbloem86 - 32 - 3e kindje ♡ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 5 augustus Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 6 augustus Patricia28 - 35 - 2e kindje ♡ 7 augustus Tommi17 - 39 - 1e kindje ♡ (4 vlinders en 1 engel) 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ Theprinces - 36 - 2e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - 37 - ?e kindje ♡ Suus83 - 35 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 40 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ Talithaaa - 27 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ --------------------------------------------------- jongen (12) | meisje (9) | verrassing (1) --------------------------------------------------- Juni 08 || Palmpje - Kennismaking kraamzorg 12 || Lopi - controle vk 12 || Vivienne - echo nierbekken 12 || Anouk - Informatieavond bevalling vk 13 of 15 || MLady - zwangerschapsshoot 13 || Tommi17 - controle 14 || Elphaba1981- onderzoek en 3D echo generation Next 15 || Palmpje - zwangerschapsshoot 15 || Soto - intake kraamzorg 20 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 20 || MLady - controle vk (33w5d) 21|| Elphaba1981- controle vk 22 || Palmpje - Verlof! 23 || Soto - rondleiding geboortecentrum 25 || Korenbloem86 - groeiecho 26 || Tommi17 - controle 27 || Soto - Controle vk 28 || Anouk - Controle vk Juli 02 || MLady - VERLOF!! 03 || Palmpje - groeiecho gyn 04 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 04 || MLady - controle vk 04 || MLady - Voorlichtingsavond over borstvoeding door vk 04 || Elphaba1981- liggingsecho en controle vk 09 || Soto - bevallingsinfo 10 || Tommi17 - controle 13 || Anouk - Laatste werkdag voor verlof! 16 || Anouk - Bevallingsgesprek VK 17 || Tommi17 - controle, cerclage wordt verwijderd HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Wat je zegt is ook zo maar ik had geen keuze. Ik lag toen in ziekenhuis en ik vond alles prima als Ik maar zwanger bleef. Ik was al heel blij dan onze zwangerschap niet opgegeven werd en toen had ik besloten om te genieten zo veel ik maar kan en het beste van maken . En zo heb ik geleerd dat dingen uit handen geven helemaal niet erg is soms juist leuk.
Hoe en wat precies zit met een kindje van 35 weken weet ik niet precies. Ik begreep dat een kind van 35 weken of 40 weken een kans van 2% heeft op leer/ gedragsproblemen. En eerlijk gezegd meer hoef ik niet te weten . Ik google geen rare dingen en we vertrouwen op wat de dokter zegt. En als nu stel je voor dat .... klop klop klop.... dan zien we dat maar als dat zo ver is. Voor hetzelfde geld stress ik me voor niks. Dus positief blijven en samen met jullie aftellen
@Elphaba1981 hoe was jouw controle vandaag als ik dat mag vragen @Palmpje veel plezier morgen met de kraamverzorgster
Welkom @Tommi17, je maakt het wel heel lastig voor me om een gelijke stand te maken (jongens-meisjes) . Ik zag in de lijst dat je een aantal vlinderkindjes en een engeltje hebt, is dat ook de reden dat je nu een cerclage hebt? Ik kan me inderdaad voorstellen dat je heel blij bent dat je nu al 31 weken zwanger bent. Ik vind het wel heel knap dat je het zo los kan laten en je man de babykamer mag uitzoeken. Aan de andere kant ken je hem natuurlijk al langer, hij zal echt niet iets hebben uitgezocht wat je niet mooi vindt. Mijn man is 10 maanden geleden alleen een huis gaan bezichtigen en heeft direct een bod gedaan, wat een uur later geaccepteerd was door de verkopers. Vond het wel heel spannend, dacht straks vind ik het niks. Maar hij wist wat mijn wensen waren en daar voldoet het huis helemaal aan. Nu wonen we dus in een superfijn huis. Ik had gisteren ook weer een controle. Was ook weer goed. Baarmoederhoogte was nu 31 cm, dus buik groeit netjes. Zag dat bij de tweede met 35+6 die op 29 cm zat, dat was nu met 29 cm. Klopt dus wel dat ik mijn buik dikker vind. Was 1,5 kg lichter dan 2 weken terug, zat nu weer op het gewicht van 6 weken terug. Maar is ook niet gek, want ik fiets nu elke dag naar school, totaal toch zo'n 25 km per dag (met elektrische ondersteuning). Verloskundige vond het niet erg, buik en kindje groeide goed. Van de zorgverzekering was er een brief dat de vaccinatie en consult vergoed worden. Ook een brief van de kraamzorg. Aan de telefoon hebben we 24 uur afgesproken, maar ik zie dat ze nu toch 49 uur geïndiceerd hebben. Weten jullie daar misschien iets meer van af? Heb niet zo'n zin om straks een eigen bijdrage voor 49 uur te moeten betalen, terwijl ik 24 uur 'besteld' heb. @Envy91, hoe was je echo? Is je placenta netjes omhoog gegaan?
@Elphaba1981 en @Korenbloem86 proficiat met jullie geslaagde echo's. @Korenbloem86 ik maakte vorige keer geen vruchtwater meer. De navelstreng schijnbaar heeft niet meer gewerkt. Ze denken dat alles misschien door een bacterie zou komen. Andere theorie hebben ze niet maar bij mij of ons klein meisje er is niks gevonden... infectie, bacterie, afwijking of... zij kwam met 24 weken in de buik te overlijden. Omdat onze perinatoloog een studie ging doen kwamen we bij iemand anders terecht die het probleem ontdekte. Puur toeval . Knap zeg! Dat hij durfde een huis zonder jou te kopen en knap van jou om hem te vertrouwen. Maar dit is ook inderdaad wat je zelf ook zegt: als je elkaar goed genoeg kent, komt het goed Over jouw vraag ivm kraamzorg heb ik helaas geen antwoord. Ik weet het ook niet. Fijne dag iedereen en veel genieten van de zwangerschap !
@MLady @Palmpje Ik zie in de lijst staan dat jullie een zwangerschapsshoot gaan doen. Doen jullie dit in een fotostudio of doen jullie dit bij iemand die het ook thuis doet? Ik wil ook graag dus ben een beetje aan het rondkijken maar een studio in de buurt doet het 45 min en krijg je 1 foto....