Ja je krijgt 1 foto en kost het €39,- en de andere foto's kun je idd bijbestellen voor een flinke meerprijs....
Bij mij kost het 125 euro incl 6 foto’s. Ze trekt er ongeveer een uur voor uit. En ik laat haar ook de newbornshoot doen dus krijg ik korting op de totaal prijs.
Ik betaal 60 euro en krijg dan 10 foto’s. Doe ook mijn newborn bij haar en kost hetzelfde. Als k pakket neem dan mag ik die 20 foto’s verdelen dus als ik meer newborn wil dan zws mag dat. En kan zoiezo ook altijd los foto’s bestellen
Leuk dat je het ook overweegt @Anouk! Ik heb onze shoot geboekt bij Nolani van FirstLove in Zoetermeer (http://www.firstlovefotografie.nl). Zij rekent 165 euro voor de combi van zwangerschapsshoot (incl. 5 foto's) en newbornshoot (excl. foto's à 7,50 per stuk). Als de newbornshoot bij ons thuis is dan rekent ze 190 voor dat pakket. We doen de zwangershapsshoot in de buitenlucht, op onze trouwlocatie!! Romantisch... want we zijn rond de bevalling ook 5 jaar getrouwd <3 Daar rekent ze nog wat voorrijkosten voor. Nu nog hopen op een zonnetje, woensdag! Gelukkig hebben we vrijdag as. als back-up afgesproken...
Netjes. Ik weet niet wat ze zou rekenen als we de zwangerschapsshoot bij haar binnen zouden doen. Zal vast ook wel wat goedkoper zijn.
De bedragen die jij noemt zijn echt niet gek hoor! Dat is wel een beetje gemiddeld voor een goede fotograaf. Dus ik hoop dat ze goed is Vaker zit je met 1 shoot al rond de 100. Vind alleen 7,50 per foto wel een beetje jammer. Doe dan gewoon standaard 5 foto's erbij of zo, beetje karig.
Ja dat vroeg ik naar nog maar ze zegt dat ze dat sinds kort zo aanbiedt omdat men vaak minder dan 5 foto's wil. We zien wel hoeveel we er willen. Volgens mij maakt zij echt mooie foto's
Ik hoop alleen dat ik goed op beeld wil pakken want ik ben de laatste tijd zoooooo moe (en dus bleek)
Ja, 280 euro totaal. - 1 zwangerschaps fotoshoot van 1 uur - 1 newborn shoot van 2 uur - 2 fotoboekjes (of 1 grotere) - 12 digitale fotobestanden.
Ik had geen doorverwijziging van de huisarts. Ze gaven aan dat ik bij de GGD terecht kon en die verwijzen je in deze regio weer door naar de travel health clinic. Ik kreeg het dus vergoed omdat ze het als een reisvaccinatie zien en dat wordt vergoed vanuit mijn aanvullende pakket.
Zwanger! 28 juli Lightblue - 26 - 3e kindje ♡ 29 juli Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 1 augustus Gloriosa - 23 - 1e kindje ♡ 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Korenbloem86 - 32 - 3e kindje ♡ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 5 augustus Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 6 augustus Patricia28 - 35 - 2e kindje ♡ 7 augustus Tommi17 - 39 - 1e kindje ♡ (4 vlinders en 1 engel) 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ Theprinces - 36 - 2e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - 37 - ?e kindje ♡ Suus83 - 35 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 40 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ Talithaaa - 27 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ --------------------------------------------------- jongen (12) | meisje (9) | verrassing (1) --------------------------------------------------- Juni 11 || Talithaaa - extra (groei)echo en afspraak vk ziekenhuis 12 || Talithaaa - voorlichting bevalling ziekenhuis en borstvoeding 12 || Lopi - controle vk 12 || Vivienne - echo nierbekken 12 || Anouk - Informatieavond bevalling vk 13 of 15 || MLady - zwangerschapsshoot 13 || Tommi17 - controle 14 || Talithaaa - intake kraamzorg 14 || Elphaba1981- onderzoek en 3D echo generation Next 15 || Palmpje - zwangerschapsshoot 15 || Soto - intake kraamzorg 20 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 20 || MLady - controle vk (33w5d) 21 || Elphaba1981- controle vk 22 || Palmpje - Verlof! 23 || Soto - rondleiding geboortecentrum 25 || Korenbloem86 - groeiecho 26 || Talithaaa -controle vk 26 || Tommi17 - controle 27 || Soto - Controle vk 28 || Anouk - Controle vk Juli 02 || MLady - VERLOF!! 03 || Palmpje - groeiecho gyn 04 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 04 || MLady - controle vk 04 || MLady - Voorlichtingsavond over borstvoeding door vk 04 || Elphaba1981- liggingsecho en controle vk 09 || Soto - bevallingsinfo 10 || Tommi17 - controle 11 || Talithaaa - liggingecho en controle vk 13 || Anouk - Laatste werkdag voor verlof! 16 || Anouk - Bevallingsgesprek VK 17 || Tommi17 - controle, cerclage wordt verwijderd HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Ah ja snap t. Ik denk dat ik gewoon via huisarts ga doen. Kost t niet zoveel. Zou zonde zijn om meer te betalen en niets terug te ontvangen. Delta Lloyd vergoed het niet zeggen ze.