Ik heb me aangemeld voor de mini cursus Samen bevallen. Ze starten 18 juli dus vrij laat, maar goed als hij gewoon blijft zitten kan ik alle dagen volgen haha en anders mis ik er misschien 1.
Dinsdagavond naar een informatie avond van de verloskundige geweest. Ging over de bevalling, hoe het begint, wanneer je belt, wanneer naar het ziekenhuis, verschillende fases etc. Was erg interessant!
Ik ben vandaag 33 weken zwanger!! Tijd voor een dansje!! En heb vannacht volgens mij gekneusde ribben opgelopen door onze stuiterbal... Verder hebben we een ontwerper opdracht gegeven om het geboortekaartje te maken... Spannend! Wie van jullie zijn ook bezig met het kaartje?
Leuk!! Ik heb de 23ste een rondleiding incl voorlichting, ben benieuwd Ik ontwerp het kaartje via een site. Voorheen gedaan met geboortekaartje.nl (is nu veranders van naam denk ik, ik kon `m niet meer vinden), nu ben ik met poobies bezig. Je hebt daar voorbeeldkaartjes die je kunt aanpassen, maar je kunt ook het complete kaartje zelf ontwerpen. Ik maak er een stuk of 4 en dan mag m`n man kiezen welke het wordt. Ik vind het erg leuk om hiermee bezig te zijn
Ik heb een kaartje gemaakt via Babyjewels. Heb inmiddels ook een proefafdruk in huis. Nu nog even wat aanpassingen en dan issie helemaal naar mn zin
Zwanger! 28 juli Lightblue - 26 - 3e kindje ♡ 29 juli Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 1 augustus Gloriosa - 23 - 1e kindje ♡ 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Korenbloem86 - 32 - 3e kindje ♡ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 5 augustus Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 6 augustus Patricia28 - 35 - 2e kindje ♡ 7 augustus Tommi17 - 39 - 1e kindje ♡ (4 vlinders en 1 engel) 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ Theprinces - 36 - 2e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - 37 - ?e kindje ♡ Suus83 - 35 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 40 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ Talithaaa - 27 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ --------------------------------------------------- jongen (12) | meisje (9) | verrassing (1) --------------------------------------------------- Juni 15 || Palmpje - zwangerschapsshoot 15 || Soto - intake kraamzorg 15 || MLady - zwangerschapsshoot 20 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 20 || MLady - controle vk (33w5d) 21 || Elphaba1981- controle vk 22 || Palmpje - Verlof! 23 || Soto - rondleiding geboortecentrum 25 || Korenbloem86 - groeiecho 25 || Envy91 - controle vk 26 || Talithaaa -controle vk 26 || Tommi17 - controle 27 || Soto - Controle vk 28 || Anouk - Controle vk 30 || Anouk - Zwangerschapsshoot Juli 02 || MLady - VERLOF!! 02 || Lopi - controle vk 03 || Palmpje - groeiecho gyn 04 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 04 || MLady - controle vk 04 || MLady - Voorlichtingsavond over borstvoeding door vk 04 || Elphaba1981- liggingsecho en controle vk 05 || Palpmje - voorlichtingavond bevallen in het ziekenhuis 09 || Soto - bevallingsinfo 09 || Envy91- controle vk + bevalling doorspreken 09 || Lopi - VERLOF! 10 || Tommi17 - controle 11 || Talithaaa - liggingecho en controle vk 11 || Lopi - liggingsecho 12 || Envy91 - VERLOF 13 || Anouk - Laatste werkdag voor verlof! 16 || Anouk - Bevallingsgesprek VK 18 || Tommi17 - controle, cerclage wordt verwijderd 25 || Tommi17 - controle HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Maandag weer controle gehad, alles goed, maar ze ligt nu wel in stuit. Met 35 weken liggingsecho. Mijn buik begint steeds meer in de weg te zitten, bukken en veter strikken is echt niet fijn meer. Zo met de jongste naar fysio en morgen (tuin)feest. We zijn allebei jarig geweest en de tuin is vrijwel klaar (grote metamorfose gebad). Hopelijk is het morgen mooi BBQ weer. Fijn weekend allemaal! PS nog maar 10 dagen werken
@LoPi Oh echt? Hopelijk is ze dan alweer gedraaid en ligt ze weer goed. Ik snap wat je bedoeld met de buik.. Vooral na een dag eten merk ik dat de buik me in de weg gaat zitten. Zitten, bukken, veters strikken, broek aantrekken haha alles denk ik pfoe... Mijn vriend zei gisteren nog hij wordt nu wel heel groot he!!! Lijkt net of ie op knappen staat Verder gaat het hier heel goed. De schopjes worden nu meer verschuivingen en hij vindt het erg prettig bij mijn ribben................. Helaas morgen begrafenis van één van de beste vrienden van mijn vriend, heeft een einde aan zijn leven gemaakt.... Dus hij is erg verdrietig en sip maar probeert zich voor mij (ons) groot te houden..... Daarom heb ik voor hem een kadotje gekocht voor vaderdag, hopelijk kan dat hem een beetje opvrolijken.
Zwanger! 28 juli Lightblue - 26 - 3e kindje ♡ 29 juli Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 1 augustus Gloriosa - 23 - 1e kindje ♡ 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Korenbloem86 - 32 - 3e kindje ♡ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 5 augustus Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 6 augustus Patricia28 - 35 - 2e kindje ♡ 7 augustus Tommi17 - 39 - 1e kindje ♡ (4 vlinders en 1 engel) 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ Theprinces - 36 - 2e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - 37 - ?e kindje ♡ Suus83 - 35 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 40 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ Talithaaa - 27 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ --------------------------------------------------- jongen (12) | meisje (9) | verrassing (1) --------------------------------------------------- Juni 15 || Palmpje - zwangerschapsshoot 15 || Soto - intake kraamzorg 15 || MLady - zwangerschapsshoot 20 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 20 || MLady - controle vk (33w5d) 21 || Elphaba1981- controle vk 22 || Palmpje - Verlof! 23 || Soto - rondleiding geboortecentrum 25 || Korenbloem86 - groeiecho 25 || Envy91 - controle vk 26 || Talithaaa -controle vk 26 || Tommi17 - controle 27 || Soto - Controle vk 28 || Anouk - Controle vk 30 || Anouk - Zwangerschapsshoot Juli 02 || MLady - VERLOF!! 02 || Lopi - controle vk 03 || Palmpje - groeiecho gyn 04 || Korenbloem86 - controle vk (Centering Pregnancy) 04 || MLady - controle vk 04 || MLady - Voorlichtingsavond over borstvoeding door vk 04 || Elphaba1981- liggingsecho en controle vk 05 || Palpmje - voorlichtingavond bevallen in het ziekenhuis 09 || Soto - bevallingsinfo 09 || Envy91- controle vk + bevalling doorspreken 09 || Lopi - VERLOF! 10 || Tommi17 - controle 11 || Talithaaa - liggingecho en controle vk 11 || Lopi - liggingsecho 12 || Envy91 - VERLOF 13 || Anouk - Laatste werkdag voor verlof! 16 || Anouk - Bevallingsgesprek VK 18 || Anouk - Begin Samen Bevallen mini cursus (Beetje laat maar ach...) 18 || Tommi17 - controle, cerclage wordt verwijderd 25 || Tommi17 - controle HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Ik heb woensdag pas weer controle, merk dat ik er heel erg naar uitzie. Vraag me af of ze hier ook zo'n echo willen doen. Zo herkenbaar!.. Iets oprapen van de vloer ziet er ook echt niet uit. Moet dan net als een giraffe wijdbeens gaan staan en dan nog zit die skippybal me in de weg... Ik ben benieuwd hoe het is als het bed op klossen staat, ik denk dat ik dan pas weer normaal op kan staan uit bed... Gaaf, lekker genieten! Mijn lief is dit jaar jarig op vaderdag dus we krijgen die dag alleen visite van stellen zonder kinderen Ik had hem voor vaderdag een nieuwe schroefboormachine gegeven toen we de babykamermeubels in elkaar gingen zetten Ja ik heb nog maar 7 werkdagen bedenk ik me!! Wow zo had ik het nog niet bekeken, gaat echt snel nu! Moet nog wel eea afmaken dus moet er ook niet extra stress van krijgen
Haha! OMG Maar eerlijk gezegd heb ik zelf juist dat gevoel dat ie op knappen staat. Ik smeer me suf om dat mijn huid een beetje te helpen. Helaas wel wat striae erbij gekregen de laatste weken, aan de onderkant van mijn buik Au...... Och jemig wat dubbel, gecondoleerd. Lief van je, die kleertjes!!
@Palmpje hoe ging de shoot?? Ik heb net zowaar een dutje kunnen doen, zo even douchen en opritten. Dan eten, m'n lief ook opfrissen en omkleden en dan met extra kledingsetjes op pad naar het landgoed voor onze zwangerschapsshoot. Ben zo benieuwd! Dat dutje had ik echt nodig trwns. Had zo nog een uur kunnen pitten. Dit hou ik erin!!
Was erg leuk! Ben zoo benieuwd naar de foto’s! Kan tot 2 weken duren... dus ik moet nog wel wat geduld hebben helaas..