Uitgerekend 1 t/m 15 aug part II

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Thea23, Feb 27, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Soto

Soto Bekend lid

Sep 22, 2013
    823
    528
    93
    Female
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Hopelijk draait ze nog uit zichzelf. Tot wanneer is dit eigenlijk meestal?
    Veel plezier morgen, ik zal duimen voor mooi weer;)!!

Wat verdrietig zeg:(, veel sterkte voor allemaal!
    Superschattig trouwens die kleertjes!

Hier verlof vanaf 7 juli, dus komt ook al aardig dichtbij:)! Ik heb er enorm zin in, maar wordt er soms wel een beetje zenuwachtig van, want er is het e.a. wat ik netjes wil afronden en overdragen, maar het is nogal druk en hectisch nu. Ik zal blij zijn als alles klaar is!

MLady and Tommi17 like this.
  2. Tommi17

Tommi17 Actief lid

Apr 19, 2018
    286
    327
    63
    Female
    Wat leuk @Anouk dat je een zwangerschap cursus gaat volgen! Ik heb gelezen op de site van ons ziekenhuis over hoe en wat ... en de rest laat ik op me afkomen. Hoe minder ik weet hoe minder stress en hoe meer ontspannen ik ben. :D:roflmao: Ik had deze week controle en eerlijk mijn zorgen was of ik ruggenprik krijg of niet. :roflmao: geregeld. Ik krijg er een haha

Fijn om te horen dat iedereen bezig is met leuke dingen en dat iedereen geniet van de zwangerschap kwaaltjes hahaha..... Ik ben ook suf aan het smeren met striae crème en tegelijkertijd zeg ik: het hoort erbij ! Het hoort erbij! Haha

Proficiat iedereen met goede echo's.

@LoPi proficiat met jullie verjaardag en veel plezier morgen.
    Maar zij kan nog altijd in de juiste positie draaien? Dat is toch nog niet laat voor?

Hier over 11 dagen van ziektewet naar zwangerschapsverlof..... Ik maak er grappen over maar eerlijk had ik liever gewerkt. Wat gaat de tijd toch snel!

Hier controle gehad deze week en de baby boy groeit volgens schema . BMH alweer niet meer gemeten. We hadden besloten om de boel met rust te laten.
    Vandaag de kinkhoest prik gehad. Yey! Ik moest eerste instantie ook naar GGD maar aangezien mijn situatie, heeft onze huisarts geregeld dat ik deze bij ons op de praktijk kon krijgen. Beste arts ooit! Jammer dat we nu niet meer bij hem kunnen blijven.

Iedereen fijn weekend!

En ik ben benieuwd naar hoe alle fotoshoots zijn geweest.

MLady, Talithaaa and Palmpje like this.
  3. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

Oct 31, 2013
    2,247
    537
    113
    Female
    Rotterdam
    @LoPi hoop dat de baby nog draait!

Leuk ben benieuwd naar d resultaten van de fotoshoots:D

Hier gisteren het onderzoek van generation next gehad en ze maakte nog wat 3D beelden. De navelstreng lag wel voor der gezicht dus alleen foto van de zijkant maar wel alle beelden op USB :D:D.
    Hier nog 5 dagen werken. Volgende week 2 en week erop 3 en dan lekker verlof.

MLady, Palmpje and Tommi17 like this.
  4. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

Feb 16, 2012
    2,037
    517
    113
    Ooh leuk hoor al die zwangerschap shoots veel plezier danes!

@Anouk heftig zeg logisch dat je vriend er verdrietig onder is!

Striae had ik bij de andere twee ook op t allerlaatst pas

Verlof 14 juli nog even ben er wel aan toe merk snel harde buiken maar ben dan eigenwijs en ga dan door. Mn man is ook druk dus heb geen zin hem steeds voor van alles lastig te vallen.

Hebben jullie nog leuke plannen t weekend? Wij gaan morgen met mijn familie uit eten voor Mn vader zn vaderdag
    Gezellig altijd en zondag weinig plannen

MLady likes this.
  5. Tommi17

Tommi17 Actief lid

Apr 19, 2018
    286
    327
    63
    Female
    Wat leuk @Elphaba1981 !
    Hadden jullie geen zaklantaarn bij de hand? Lol schijnbaar als je op de buik laat schijnen gaat de baby omdraaien. ....

6. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

Oct 31, 2013
    2,247
    537
    113
    Female
    Rotterdam
    Dat wist ik niet:roflmao:

7. Tommi17

Tommi17 Actief lid

Apr 19, 2018
    286
    327
    63
    Female

8. Tommi17

Tommi17 Actief lid

Apr 19, 2018
    286
    327
    63
    Female
    Vandaag om precies 14:00 heb ik van mijn schoonvader maatjes haring gekregen, ik heb het nog niet opgegeten omdat ik het niet durf ..... maar ik denk constant alleen maar haring! Haring!..... Op internet gezocht of het wel of niet mag gegeten worden, maar ik ben niet wijzer geworden . Ik denk dat ik hem morgen gaat bakken....
    Iemand haring gegeten?

MLady likes this.
  9. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Is het verse haring? Of voorverpakte. Verse haring mag je heerlijk eten als je zwanger bent hoor! Is juist goed voor je! Met voorverpakte moet je wel oppassen.

Ik heb er ook al tijden zin in maar kom telkens niet langs een kraam... je hebt me wel lekker gemaakt...! :D

Tommi17 likes this.
  10. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Ja heb ik ook ergens gelezen, ze kunnen in de bm nu licht/donker onderscheiden en vinden fel licht onprettig dus zullen zich dan afwenden :D

Tommi17 likes this.
  11. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Maar dan ga je al in je 33e week met verlof? Of neem je eerst vakantiedagen?

Tommi17 likes this.
  12. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Onze shoot was ook leuk! Ben wel k.a.p.o.t nu :eek::D Voel het wel in m'n onderrug nu :rolleyes:

Ik heb me 2x omgekleed en m'n lief 1x haha het was net echt modellenwerk :p:D

Morgen krijgen we al de eerste ruwe voorselectie van zo'n 150 foto's, zei ze. Maar dan ligt het even stil want ze gaat een weekje op vakantie. Normaal gesproken doet ze zelf eerst voorselectie naar zo'n 50 foto's. Ben erg nieuwsgierig dus kom maar op :D

Tommi17 likes this.
  13. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    "Pupilreflex
    Bij 33 weken zwanger treedt het pupilreflex van de ogen van je baby in werking. Dit hoeft niet perse deze week te gebeuren, het kan ook vorige week gebeurd zijn, of pas de volgende week. Maar gemiddeld gebeurd dit tijdens de 33e week van de zwangerschap. Op het moment dat je met een felle lichtbron (een zaklamp) op jouw buik zou schijnen zal je baby dit licht proberen af te weren door de handjes voor het gezicht te houden. De pupil zal dan ook kleiner worden."

https://zwangerinfo.com/zwangerschapskalender/33-weken-zwanger/

Daar had ik het gelezen :)

Tommi17 likes this.
  14. LoPi

LoPi Bekend lid

Mar 7, 2012
    520
    278
    63
    Female
    omgeving Deventer
    Ik ga ervan uit dat ze nog draait, en anders zien we het ook wel weer. Welterusten allemaal!

Tommi17 and MLady like this.
  15. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

Oct 31, 2013
    2,247
    537
    113
    Female
    Rotterdam
    Ik werk nu op maandag 1 keee in de 2 weken en 2 juli is mijn vrije maandag al dus heb alleen 4 juli vrij genomen. Vanaf 5 juli zou mijn officiële verlof ingaan

MLady and Tommi17 like this.
  16. Sproettie

Sproettie Bekend lid

Jul 5, 2010
    734
    275
    63
    Female
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Hoii dames! even een berichtje van mij.. ik heb nog niet echt terug gelezen.. gewoon weg geen tijd sorry! Heel druk met afwerken van mijn werk nog 4 weken te gaan. En ook het klussen kunnen we nu bijna afronden.. ik beloof vanaf mijn verlof wat meer te laten horen ;)

Hier gaat het goed.. mijn kindje heeft positief bloed dus ik heb een prik gehad.
    Verder doet ze het hartstikke goed! Ik geniet nog van mijn bolle buik al word het duidelijk zwaarder nu.. maar ik kijk enorm uit naar de ontmoeting met ons schatje!

Later meer xx

Tommi17, Talithaaa, Viviennee and 4 others like this.
  17. Tommi17

Tommi17 Actief lid

Apr 19, 2018
    286
    327
    63
    Female
    Vandaag in 4 maanden een échte uitje gehad en ik bedoel geen ziekenhuis of huisarts haha. Mijn neef was jarig en mijn schoonzus heeft een logeerbed in de tuin gezet zodat ik ook erbij kon zijn :D;). Was super om ergens anders te gaan liggen ipv thuis :roflmao:. Het was echt super!
    Ik hoop dat jullie ook zo een leuke dag als ik hadden gehad .;)

MLady, Soto and LoPi like this.
  18. Tommi17

Tommi17 Actief lid

Apr 19, 2018
    286
    327
    63
    Female
    Ik heb hem weggegeven, is voorverpakt.
    Ziekenhuis waar ik zit, heeft een emailadres voor niet acute vragen zoals wat ik mag of niet mag eten. Dus ik had ze een email verstuurd en hun zeggen niet doen!
    Ik ben op de laatste meters dus ik ga het nu niet "verpesten " ;)

MLady likes this.
  19. Tommi17

Tommi17 Actief lid

Apr 19, 2018
    286
    327
    63
    Female

Het is allemaal zo onwerkelijk, wonderbaarlijk, fragiel....als je denkt aan wat allemaal in de buik gebeurd! En ik ben zooooooo verliefd op mijn baby boy!:)

MLady likes this.
  20. Tommi17

Tommi17 Actief lid

Apr 19, 2018
    286
    327
    63
    Female
    Heel leuk dat de fotoshoot geslaagd is! Eerste ronde foto's al gezien?

Share This Page