Oei @Soto, dat is nog niet de bedoeling. Hopelijk is het vals alarm. Als het wel serieus begonnen is, geven ze dan nog weeënremmers oid of doen ze dat niet omdat je morgen 34 weken bent? Ik hoop dat er snel een berichtje komt dat je weer thuis bent en er niets aan de hand was.
Hee dames, even ‘n update. Ze gaan er vanuit dat ik een blaasontsteking heb (gebaseerd op de uitslagen die tot nu toe binnen zijn) dus meteen gestart met AB-kuur. Blijkbaar kan je lijf daar zo heftig op reageren en kan het voor vroeggeboorte zorgen. Maar ik heb goede hoop dat we er op tijd bij zijn. De weeen bleven gisteravond op gelijk niveau hangen en er was geen ontsluiting, dus we mochten naar huis. Morgenochtend (of inmiddels over een aantal uren), moeten we terug voor bloedprikken. Mochten de ontstekingswaarden nog hoger zijn geworden, dan word ik opgenomen. Hopelijk is dat niet nodig. De weeën gaan ondertussen door, slapen wilt niet echt lukken. Maar ze blijven gelukkig stabiel. Weeenremmers hebben ze het nog niet over gehad, misschien omdat er geen vorderende ontsluiting is. Het is nu 1 cm, maar het kan goed zijn dat dit al langere tijd is. Het werd gister in elk geval niet meer gelukkig.. Ik hou jullie op de hoogte! X
@Soto, wat fijn om van je te horen, ben erg blij dat je baby nog gewoon in je buik zit. Een AB-kuur werkt vaak erg snel, hopelijk nemen de weeën dan ook snel af. ik hoop dat je nog een klein beetje hebt geslapen. Succes straks weer in het zhs.
Goedemorge @Soto. Wat spannend allemaal en wat fijn dat de blaasontsteking op tijd ontdekt is. Inderdaad dit kan zorgen voor vroeggeboorte, weeën... Hier met 30 weken blaasontsteking gehad. Ik had het helemaal niet herkend. Schijnbaar het voelt anders als je zwanger bent. Snel na AB gebruik ging het heel goed. Succes straks in ziekenhuis en duimen dat alles goed gaat. Dikke knuffel voor jullie!
Vanmorgen toch opgenomen vanwege een nierbekkenontsteking. Ontstekingswaarden waren gestegen en ik begon erg pijn in m’n zij en rug te krijgen. Nu AB via infuus. De weeen zijn gelukkig afgenomen en de baby doet het goed, wat een opluchting! Nu zelf herstellen en hopelijk mag ik snel naar huis.. @Palmpje : wat een leuke verrassing!!
Jemig @Soto wat een spannende 48 uur! Gelukkig is de oorzaak van de weeën gevonden Hopelijk blijft het vanaf nu rustig en kan je kleintje mooi nog even bij je blijven! Een vriendin van me (2 dagen minder ver dan ik) had vorige wk maandag ineens weeën. Naar het zkh en daar kreeg ze weeremmers (wee-remmers? Geen weer-emmers in elk geval ) en longrijpers. Pas bij 1 cm ontsluiting begonnen de weeremmers te werken. Misschien kreeg zij wel weeremmers en longrijpers en jij niet, omdat het haar 1e kindje is en er dan al een heleboel verweken en verstrijken enzo aan vooraf was gegaan? Zij moet vanaf nu zoveel mogelijk (bed)rust houden, dus is toen per direct met verlof gegaan... Supervettt! Ben je mooi verwend? En welke boef(jes) had(den) het georganiseerd? Zat je lief ook in het complot?
Ja flinke cadeaubon gekregen Altijd leuk! Aantal vriendinnen en ook familie zaten in t complot! Heb geen partner hè Was wel echt een verassing!
@Palmpje Wat leuk een babyshower! Zo te lezen jouw post ben je ook goed verwend! @Soto hoe is het met jou? @Thea23 proficiat!