Mijn meisje is 18 maanden... 9,3 kilo en hoelang ze is weet ik niet... vorig jaar eind augustus gemeten en dat weet ik niet meer uit mijn hoofd. Draagt nu bijna alles in maatje 92. Ze was bij de geboorte 2670 gram en 50 cm lang en je ook wel ruim 3 maanden maatje 50 aan wat vaak zelfs in het begin echt veel te groot was...
41 weken en 2670 gr 50 cm Mijn gyn had gezegd dat ze 2650 gr was in het ziekenhuis zeiden ze ongeveer 2800 gr. Ik heb vele extra controles gehad omdat ze zo klein was.... mar zowel mijn man als ik waren beide bij de geboorte niet zwaar. Ik ben zo 3 a 4 kilo aangekomen. Ik had overigens van de week ketonen en suiker in mijn urine...dat had ik bij onze dochter niet...
Mijn eerste kindje dus kan het niet met jullie delen haha. NOG niet. Ik begon met 64,9 en weeg nu 66.7 dus bijna 2 kilo erbij. Weeg me elke vrijdag dus morgen weer kijken wat de schade is haha.
Eerste kindje met 41,2 3420 gram en 50 cm Tweede kindje met 40,4 3810 en 51 cm Haha ik hoop dat de stijgende lijn niet wat zegt dat deze groter is Ben zelf nu vier kilo aangekomen, maar de vorige twee zwangerschappen wel meer dan 20 kilo wat er ook zo weer af was dus ga er vanuit dat het nu ook wel daar naar toe gaat. Alles wat minder is is mooi meegenomen
Weet ik eigenlijk niet meer, denk dat ik in totaal meestal tussen de 12-15 kilo aan kwam en dat het vaak binnen 2 week weer weg was maar goed ben nu wat ouder dus wie weet gaat het nu moeizamer
Mijn kinderen wogen: 39.2 week 3338 gr 40 week 4410 gr 40,2 week 3940 gram Blijven dus wel steeds langer zitten
Ik heb zulke hoofdpijn vandaag en t gevoel alsof m’n buik een baksteen is, komt dit bekend voor? of ben ik weeeeer niet lekker
Zoo wat een geklets vandaag! @Lightblue Hier ook erg veel hoofdpijn, paracetamolletje mag en helpt erg! Harde buiken heb ik na te veel inspanning, heel vervelend. Bedoel je dat of voelt het anders?
Deze keer voorbereiden op 41 weken en 4500gr Hier de afgelopen tijd wel veel hoofdpijn, volgens mij veel anderen ook, maar baksteen herken ik niet.
Vandaag geen hoofdpijn maar afgelopen 2 weken wel veel gehad, keiharde nekspieren wat dan doortrok naar m'n schedel en hoofdpijn gaf. Idd regelmatig 1 of zelfs 2x paracetamol nodig gehad. Baksteen heb ik soms ook, al zou ik het niet precies zo noemen. Bij mij voelt m'n buik dan heel hard, is vooral eind van de dag.
Heb je geen buikfoto's gemaakt tijdens je zwangerschappen waarop je kunt zien vanaf wanneer je buik echt begon te groeien?
Merano was: 39+4 En 3035 gram. Niet eens in de buurt van die 8 pond hahahah. Denk dat deze wel de 40 wk voorbij gaat.. Hier ook veel hoofdpijn. Woensdag gesprek met bedrijfsarts over mn bekken etc Spannend en veel plezier @Elphaba1981 !!