Hier ook weer goedgekeurd! @Envy91 lekker zeg, elke week een echo. Ik krijg er in principe geen meer nu. Tenzij ik me zorgen maak om de groei dan zou ik nog een keer een echo mogen laten maken in t ziekenhuis
Easywalker sky duo. Wel groot, maar rijdt heerlijk. De enkele hebben we ook. Die kan in combinatie met dragen.
Citraat inderdaad. Van lucovitaal. Niet goedkoop, maar we kopen het meestal in de aanbieding 2 voor prijs van 1 (ik gebruik het ook als ik niet zwanger ben).
Wij gaan morgenavond de base in de auto doen, ben benieuwd. Voelt allemaal steeds echter... Kun je je rijbewijs nog verlengen nadat die al is verlopen...? Ik hoop het voor je!
Kan me voorstellen dat het lekker vindt om de kamer nu maar vast klaar te hebben! Ook fijn voor de kinderen om nu nog wat aandacht van jullie te krijgen voor de nieuwe baby er is. Hoe ziet de babykamer eruit? Blij met t eindresultaat? En kun jij wel goed slapen met rusteloze benen? Ik vind dat echt lastig...
Vandaag kwam mijn moeder onverwacht langs. Had ze een kadootje voor me. Haar dagboek van mijn eerste jaar vanaf de dag dat ze van mij beviel! Echt heeeeeeel tof <3
Gaat hier goed.... wel veel harde buiken maar dat mag nu wel he hhh.... ingedaald was ze nog niet maar ja kan ook pas tijdens bevalling maak me er ook niet druk om.... alles staat in principe klaar in huis dus ben eigenlijk ready alleen nog de vluchtkoffer klaarzetten
Hee dames, wat een goede berichten lees ik allemaal, super!! Hier gister geweldig verrast met een babyshower. Totaal onverwachts en superleuk, heb er echt van genoten! Vandaag een wat mindere dag achter de rug. We hadden controle bij de gyn en gingen er vanuit dat het even nabespreken en "klaar" zou zijn. Nu begon de arts met de vraag of ik zeker wist dat ik de juiste ab-kuur had gehad en dat ze zag dat ik B-streptokokken heb. We waren verbaasd, want we wisten van niks. De uitslag mbt streptokokken was blijkbaar pas bekend na m`n ontslag uit het ziekenhuis. Toen ze het hartje ging luisteren, vond ze dit te snel gaan en met voelen vond ze de baby erg onrustig (combi met hoge hartslag vond ze niet ok). Dus 45 min aan ctg gelegen, deze was gelukkig wel ok. Maar volgende week moet ik dus terug naar de gyn, ipv terug naar verloskundige (waar we zelf vanuit waren gegaan). We hebben de gyn na de ctg niet meer gesproken, alleen de verpleegkundige die doorgaf dat de gyn de ctg er verder goed vond uit zien. We waren nogal overrompeld en toen we thuis arriveerden, hadden we best een ongerust gevoel. De bezorgdheid van de gyn mbt de hartslag en dat ze de baby onrustig vond.. Hij beweegt inderdaad heel erg veel, dat was ons ook al opgevallen. Maar ik ging er vanuit dat dit juist goed was.. Ik heb met m`n vk gebeld, maar zij heeft helaas niet alle gegevens van het bloed/urine/kweekjes etc etc.., dus het was lastig voor haar om het e.a. te verduidelijken. Ze adviseerde me om morgen het ziekenhuizen te bellen voor verdere uitleg. Het B-streptokokken stukje is wel best rot, heb even op google gekeken en daar word ik niet vrolijk van. Hopelijk krijg ik morgen goede toelichting en blijkt het allemaal mee te vallen!
Hoy @Soto net gelezen over B-streptokokken op net en ik kan begrijpen dat jullie onrustig van worden. Inderdaad morgen de dokter bellen en wie weet misschien zal het meevallen. Laat je ons ook weten hoe en wat? Sterkte!
Jeetje dat was wel even schrikken! Ik ken het niet, zal zo eens kijken wat het precies inhoudt. Hopelijk valt het allemaal reuze mee. Succes vandaag!
Goedemorgen dames, Mijn schoonzus begon het weekend over de verschillende babydoekjes en da een aantal niet goed zijn en je deze beter niet kan gebruiken. Welke hebben jullie of welke raden jullie aan? Ik denk sowieso zonder parfum..
Ik heb de Kruidvat sensitive en pampers sensitive. Via de Consumentenbond kun je de uitslag van de test gratis inzien.