Ja kan me wel voorstellen... Jammer dat jij het startmoment niet in de hand hebt, zoals @Thea23! Wat is er precies onprettig aan haar?
Ze toont totaal geen empathie. Is meer zakelijk ingesteld en dat hoort niet voor een vk vind ik. En die andere vrouw die ik wel leuk vind, daar heb ik een ontzettende klik mee. Zij is heerlijk spontaan en enthousiast over alles
Jammer dat je dat gevoel bij haar hebt...... baby’tje maar opschieten en snel komen Haha. Maar denk dat je op dat moment idd alleen met jezelf bezig bent en het je dan ook niet uitmaakt wie er bij is.
Wellicht kan het net hetgeen zijn wat je nodig hebt tijdens de bevalling . Hier zijn 5 vk’s en het is maar net wie er dienst heeft op het moment dat ik beval. Krijg niet standaard ‘mijn eigen’.
Hier ook meerdere vk. 4 in mijn geval en idd ligt eraan wie dienst heeft. Gelukkig vind ik ze allemaal top
Ja we zullen zien.. oh ik wil echt niet zoveel klagen maar ik voel me behoorlijk kut op t moment! Die hitte, kan er gewoon niet meer tegen
@Thea23 succes! Ik heb het idee/de hoop dat het nog zo'n 2 weken duurt. De hitte trek ik nu nog best, en ben er nog niet klaar voor. Net gehoord dat mijn minst favoriete VK in augustus op vakantie is, dus dat zou ook goed uitkomen. Maar vluchtkoffer staat bijna klaar, dus het mag nu wel. Buik rommelt al wel, maar dat zegt niet zoveel.
Ik vind de hitte vandaag best vervelend! En t wordt alleen maar warmer! Ik zet Mn hoop op vrijdag volle maan
Bij mn babyshower heeft iedereen een datum opgeschreven wanneer ze de baby verwachten. De meeste zeggen 28 juli. Dus als ik nou vrijdag met volle maan aan de gang ga en de 28e beval.. hebben er veel gelijk! Ik hoop t haha. Maar ben bang dat het fabels zijn
Hoii Hier vandaag Gyneacoloog geweest halve tot 1 cm dus niet genoeg om de vliezen te breken... woensdag 1 augustus wordt ik opgenomen en dan weer kijken als er meer ontsluiting is zo niet krijg ik een ballonnetje en zo ja worden woensdag de vliezen gebroken.. dus woensdag donderdag of vrijdag of zaterdag wordt de kleine geboren... pfff ik kan ook niet meer tegen de hitte en Ben er echt helemaal klaar mee..
Controle vk was trouwens goed. Volgende week weer. Sterkte met de hitte allemaal. Ik doe telkens s ochtends iets van mijn lijstje en heb dan de rest van de dag vrij. Zo naar de tour kijken. Ben wel blij met koel huis en kids bij gastouder.
Zwanger! 28 juli Lightblue - 26 - 3e kindje ♡ 29 juli Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 1 augustus Gloriosa - 23 - 1e kindje ♡ 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Korenbloem86 - 32 - 3e kindje ♡ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 5 augustus Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ bevallen 23 juli 6 augustus Patricia28 - 35 - 2e kindje ♡ 7 augustus Tommi17 - 39 - 1e kindje ♡ (4 vlinders en 1 engel) 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ Theprinces - 36 - 2e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - 37 - ?e kindje ♡ Suus83 - 35 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 40 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ Talithaaa - 27 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ --------------------------------------------------- jongen (12) | meisje (9) | verrassing (1) --------------------------------------------------- Juli 24 || Palmpje - controle vk 25 || Tommi17 - ctg scan + controle 25 || MLady - controle vk (38w6d) 25 || Envy91 - controle vk 25 || Talithaaa - controle vk 26 || Anouk - Controle VK 26 || LoPi - groeiecho 27 || Elphaba1981- controle vk 31 || LoPi - controle vk Augustus 01 || MLady - controle vk (39w6d) 01 || Korenbloem86 - controle vk + groeiecho 02 || Anouk - Controle VK 02 || Envy91 - Controle VK 08 || MLady - controle vk (40w6d) HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Same here! En 's morgens tot 9u zoveel mogelijk ramen op de schaduwkant open en ventilatoren in de raamopening die de koele lucht naar binnen wapperen. Dan de deuren en ramen dicht, zonweringen en gordijnen dicht en ventilatoren binnen aan. En geen stap meer buiten zetten na 11u. Dat is hoe ik het maar aanpak... Ik heb het binnen nu 25 graden, met de ventilatoren aan is het te doen. Ik hoop het zo te kunnen volhouden de komende week..... Maar van bewegen is echt geen sprake! Morgen 10.45 weer controle bij de vk...
Ik heb echt allerlei datums doorgekregen, met evenveel voorspelde babynamen voor ons meisje... aangezien niemand de voornaam goed heeft geraden, wat zegt dat dan over de voorspelde bevaldatum......
@Viviennee heb jij nog een shot oxytocine gekregen na de bevalling? Ik hoor geruchten dat je zo'n injectie standaard krijgt? Raar verhaal, waarom dan?