Kunnen jullie eigenlijk al beseffen dat je mama gaat worden? Of voor de mama’s, dat je nog een kindje krijgt? Ik besef het echt niet hoor! Zo’n raar idee dat ik straks ineens een baby heb. Vind dat echt nog heel onwerkelijk. Denk dat het besef er pas is zodra ik de kleine in mn armen heb.
Ik heb ook nog een onwerkelijk gevoel ja. Als ik bij het ledikantje sta, kan ik bijna niet geloven dat daar straks een klein mannetje in ligt. Maar als hij er eenmaal is, kan ik m`n leven niet meer zonder hem voorstellen denk ik...
M’n vliezen zijn gebroken! Heb ook weer van die zeurderige buikpijn zoals ik gister ook de hele dag had. Ben nog even terug op bed gaan liggen. Tussen 8 en 9 ga ik de vk bellen. Ohh het begint nu echt spannend te worden hoor!!
Oh, das rot die krampjes, veel sterkte, hopelijk gaat dat snel beter! fijn dat het met jou goed gaat!
De vk heb ik om 8 uur gebeld. Ik heb nog geen weeën en vruchtwater is helder, dus geen haast. Voordat ze met haar visite ronde begint komt ze bij me langs. Verwacht dat het niet zo lang meer zal duren (hoop ik ook) Ben zo benieuwd wat ze gaat zeggen en doen.
Grappig dat je dit post en daarna lees dat je vliezen zijn gebroken!! Straks ga je het echt beseffen Haha Ik besef het ook niet hoor terwijl ik er al 3 heb. Het blijft is wonderbaarlijks, snap ook nooit hoe dat past in je buik en er al een echte baby in zit met alles er op en er aan. Zo bijzonder maar dat er dan weer een baby in ons gezin is vind ik nog steeds gek idee
Vk is net geweest. Ze doen liever geen inwendig onderzoek als vliezen zijn gebroken. Hartje geluisterd en was helemaal goed. Als er niks veranderd dan komt ze tegen de avond terug, en anders moet ik haar bellen. Het grote wachten is nu begonnen!