Heel begrijpelijk dat je wat minder tijd had om te lezen en te schrijven hier! Maar wat fijn om nu een berichtje te lezen dat je je draai begint te vinden . Hopelijk krijg je vanaf nu ook wat meer slaap, dat scheelt vaak ook al enorm!
@Gloriosa wat raar dat ik jouw tekst niet goed geciteerd had?! Ik wilde eigenlijk alleen bovenstaande zeggezeggen/vragen
Haha dat kwam doordat ik het al fout gedaan had.. Nee, nu doorgestuurd naar t Sophia kzh. Na het nemen van een biopt weten ze meer. Fijn dat het jou helpt, hoop bij mij ook zometeen! De ene dag dus beter als de andere Betreft de uitzetlijst, schaf gerust extra groot maandverband aan! En (bij bv) ook extra doosjes zoogcompressen. Hahaa
Halloooo Pamela Anderson boobs!! Het voelt niet prettig maar tis wel mooi hahah Hoe gaat het hier?? Ik wil babynieuws!!
Gelukkig we hebben een hele fijne kraamverzorgster. En gelukkig toch 8 uur per dag ook kraamzorg gekregen. Eerste instantie zou dat 3 uur per dag zijn ivm vakantie en drukte. Borstvoeding gaat heel moeizaam door kleine en echt gevoelige tepels.... het kind moet om de 3 uur gevoed worden en als ik klaar ben met aanleggen aan de borst en daarna kolven ben ik 2-2,5 uur verder en bekaf ....en daarna moet ik opnieuw gaan beginnen . Dus dit vind ik heel jammer want ik wilde altijd borstvoeding geven. Dus nu even alleen maar kolven en zien we hoe het zal gaan... En hoe is het met jullie dames met de ronde buikjes? Kunnen jullie nog even volhouden? En hoe is het met de nieuwe mama's? Alles onder controle?
We hebben bij Medipoint de symphony gehuurd. Van 3 druppels melk per dag kolven zit ik nu op 70 cc. Ik heb een neusspray gekregen plus lecithine om melkproductie op gang te krijgen..... nu even wachten wat het wordt... Als je tips hebt laat me weten . Ik sta voor alles open.... Hoe is het met jullie kleine wonder? Ik las dat zij last van darmkrampjes heeft. Nog steeds zo?
Vannacht heeft hij bijna doorgeslapen dus we ook Hij wilde niet in het wiegje slapen. Heel veel gehuild. Dus ik nam hem elke keer in bed mee. Zijn voetjes tegen mijn buik aan en zijn handjes tegen mijn boezem aan. Zo ontzettend hemels! Maar tja geen rust voor mij. Dus nu slaapt hij op de aankleedkussen tussen ons sinds gisteren. zo kan ik ook rustten
Hier gaat het op wat krampjrs na pima ! Kleine eet 100cc per fles om de 4 uur en in de nacht ronde 5 uur . Verder ben ik lichamelijk weer de oude godzijdank . Kleine man alweer 10 dagen oud
Nee, meer weet ik helaas ook niet behalve aanleggen, aanleggen, aanleggen. Heb daarvoor gekolfd, toen ging het een stuk beter. Daarna weer fulltime ah bio en weer kramp, nu omneo sinds gisteren en dat lijkt wel wat te helpen gelukkig
Nu na 2 wkn bijna niet meer.. maar eerst wel, hele stolsels ook. Las dat het niet groter als een mandarijn mocht zijn, nou dat dus net niet.