Zwanger/bevallen! 28 juli Lightblue - 26 - 3e kindje ♡ 29 juli Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 25 juli bevallen van Sem 1 augustus Gloriosa - 23 - 1e kindje ♡ 20 juli bevallen 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Korenbloem86 - 32 - 3e kindje ♡ 30 juli bevallen 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 30 juli bevallen 5 augustus Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 23 juli bevallen van L. 6 augustus Patricia28 - 35 - 2e kindje ♡ 7 augustus Tommi17 - 39 - 1e kindje (4 vlinders en 1 engel) ♡ 29 juli bevallen 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ Theprinces - 36 - 2e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - 37 - 2e kindje ♡ 2 augustus bevallen Suus83 - 35 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 40 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ Talithaaa - 27 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ 31 juli bevallen van Yaline Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ --------------------------------------------------- jongen (13) | meisje (9) --------------------------------------------------- Augustus 05 || Soto - zkh bellen, inleiding? 06 || Lightblue - controle vk 07 || LoPi - controle vk 07 || Anouk - Controle vk (39w2d) 07 || Envy91 - Controle vk 08 || MLady - controle vk (40w6d) 08 || Talithaaa - controle vk 14 || Anouk - Controle vk (40w2d) HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Hier do afspraak vk en dan evt strippen als er voldoende ontsluiting is. Dan ben ik 39,6. Zo ineens veel bevallingen achter elkaar en dan is t ineens stil! Ben erg benieuwd naar de volgende
Heb je daar zelf om gevraagd? Ja valt mij ook op, kwam t dan toch door die volle rode bloedmaan van de 27e??
Ik ben in het ziekenhuis, ballon is geplaatst (niet prettig, maar ging gelukkig snel), infuus zit erin en ik lig nu aan de ctg. Ik heb best flinke weeen, maar ze zijn nog te doen. Spannend! Ik probeer updates te plaatsen
@MLady, ik ben vrijdag gestript. Het heeft wel voor gerommel gezorgd en heb veel last van best wel pijnlijke voorweeën maar thats it helaas. Morgen weer strippen en woensdag ook weer so fingers crossed! Jij een afspraak staan om te strippen?
Was het strippen pijnlijk? En was je lief toen mee? (Misschien niet zo boeiend meer als het niet je 1e kind is..?) Wat vaak joh, is dat gebruikelijk, dat strippen niet in 1x effect heeft? Weet er niks van... Mag er woensdag voor kiezen om te laten strippen maar weet nog niet of ik het wil (wat voors en tegens zijn)
Thanks dames! Nog steeds pijnlijke weeën, komen vrij regelmatig en vaak, rond 23 u waarschijnlijk weer ctg. Even in de gaten houden of de ballon blijft zitten, anders zit ik op 3 cm en dan moet ik AB infuus krijgen. Zo spannend...! @MLady : bij m’n eerste heb ik gekozen voor strippen indertijd. Het leverde toen de eerste keer niks op, alleen even wat krampen. Daarna is het nog ‘n keer of 2 gedaan. Of dit uiteindelijk wat opleverde, weet ik niet. Maar ik had zoiets van, alles wat kan helpen is mooi meegenomen
Hoelaat zat de ballon? Om de hoeveel tijd had je hier weeën (rond half 9) en om de hoeveel tijd nu je dit leest?