Bleek uit het gesprek dat hij niet in nood is geweest? In ieder geval erg prettig dat je dit gesprek hebt gevoerd! @Soto hoop dat jouw baby er inmiddels ook is!
Was zij naar de appgroep gegaan dan, dat jij dat weet? Hoop dat alles goed met haar is gegaan! Weet je met hoeveel wkn ze is bevallen?
Vind je gevoel heel begrijpelijk hoor, @MLady. En baby is daardoor echt niet minder gewenst of zo, je mag het gewoon kut vinden want dat is het ook.
Hoi mlady, Hier is t eigenlijk rustig... behalve wat harde buiken.... ben benieuwd wanneer ze komt aankloppen ... ben donderdag uitgerekend maar zoals t nu gaat denk ik dat ik daar overheen ga ... het wordt steeds zwaarder en zwaarder en met name t weer die zit ook niet mee...ik zie dat jij al over je uitgerekende datum heen bent... houd je t nog vol?
Nou het is wel pittig! Had er vanmorgen ook al m'n hart over gelucht. Slapen is vooral drama de laatste tijd. En nu dan weer zo heet... Ben blij met t begrip van iedereen hier op t forum!
Zwanger/bevallen! 28 juli Lightblue - 26 - 3e kindje ♡ 6 augustus bevallen 29 juli Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 25 juli bevallen van Sem 1 augustus Gloriosa - 23 - 1e kindje ♡ 20 juli bevallen 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Korenbloem86 - 32 - 3e kindje ♡ 30 juli bevallen 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 30 juli bevallen 5 augustus Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 23 juli bevallen van L. 6 augustus Patricia28 - 35 - 2e kindje ♡ 28 juli bevallen 7 augustus Tommi17 - 39 - 1e kindje (4 vlinders en 1 engel) ♡ 29 juli bevallen 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ Theprinces - 36 - 2e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - 37 - 2e kindje ♡ 2 augustus bevallen Suus83 - 35 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 40 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ Talithaaa - 27 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ 5 augustus bevallen Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ 31 juli bevallen van Yaline Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ --------------------------------------------------- jongen (13) | meisje (9) --------------------------------------------------- Augustus 07 || LoPi - controle vk 07 || Anouk - Controle vk (39w2d) 07 || Envy91 - Controle vk 08 || MLady - controle vk (40w6d) 08 || Talithaaa - controle vk 14 || Anouk - Controle vk (40w2d) HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Nou ik sta wel op eenzame hoogte haha! We gaan woensdag voor strippen, hebben we besloten. Ben benieuwd.
Hopelijk doet t wat! Ik heb morgen afspraak staan ga even navragen wat de vervolgstappen zijn als ik ook over de uitgerekende datum heen ga... hoogzwanger en hitte gaan niet samen hahahah Mn zoontje had ik in de winter was heerlijk
Zwanger/bevallen! 28 juli Lightblue - 26 - 3e kindje ♡ 6 augustus bevallen 29 juli Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 25 juli bevallen van Sem 1 augustus Gloriosa - 23 - 1e kindje ♡ 20 juli bevallen 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Korenbloem86 - 32 - 3e kindje ♡ 30 juli bevallen 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 30 juli bevallen 5 augustus Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 23 juli bevallen van L. 6 augustus Patricia28 - 35 - 2e kindje ♡ 28 juli bevallen 7 augustus Tommi17 - 39 - 1e kindje (4 vlinders en 1 engel) ♡ 29 juli bevallen 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ Theprinces - 36 - 2e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - 37 - 2e kindje ♡ 2 augustus bevallen Suus83 - 35 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 40 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ Talithaaa - 27 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ 5 augustus bevallen Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ 31 juli bevallen van Yaline Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ --------------------------------------------------- jongen (13) | meisje (9) --------------------------------------------------- Augustus 07 || LoPi - controle vk 07 || Anouk - Controle vk (39w2d) 07 || Envy91 - Controle vk 07 || Theprinces - Controle vk (39w5d) 08 || MLady - controle vk (40w6d) 08 || Talithaaa - controle vk 14 || Anouk - Controle vk (40w2d) HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Misschien beval je vannacht lekker wel, of morgen met 37 graden... Weet het niet meer, ging jij naar het ziekenhuis of thuis?
Nee was met 38w4 dagen bevallen....was ideaal hij woog mooi gemiddeld 3240 gram en t was een snelle vlotte bevalling....
Ik wilde een reactie typen maar dit werd snel een heel verhaal. Dus heb mn hele verhaal maar meteen opgeschreven! Deze zet ik op fb. Geen kort stukje, maar ja kan ook bijna niet na een bevalling van 36 uur
Spannend!! Dan kan het ineens heel snel gaan. En misschien bedenkt ze zich al wel eerder om te komen En ik snap je volledig hoor. Hoe erg ik er ook van geniet en hoe bijzonder ik het ook vind, op een gegeven moment denk je wel Pfoe nu is het genoeg en dan verlang je weer naar je eigen lichaam!!
Hee dames, onze zoon & broertje Thomas is vandaag geboren. Sorry voor de late update! Het hele gebeuren stagneerde en was een beetje spannend, het eind ging ineens weer heel snel. Hij leek wat last te hebben van het hele gebeuren, maar nu doet ie het goed. Ik plaats snel een uitgebreider bericht en dan lees ik de rest ook. Xx