Uitgerekend 1 t/m 15 aug part II

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Thea23, Feb 27, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Soto

Soto Bekend lid

Sep 22, 2013
    823
    528
    93
    Female
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Ik ga voor je duimen! Is lastig om er helemaal klaar voor te zijn ervoor en dan "geduldig" te moeten afwachten. M`n eerste kwam met 41+2 en toen was ik er ook al een tijdje echt klaar voor. Toen heb ik nog ananas zitten eten, tonic gedronken (ieuw:confused:) en allemaal van die tips om de bevalling op te wekken (volgens mij allemaal zonder resultaat:rolleyes:).
    Goed om wat afleiding te zoeken, want anders lijkt de tijd helemaal voorbij te kruipen!

LoPi and Tommi17 like this.
  2. Tommi17

Tommi17 Actief lid

Apr 19, 2018
    286
    327
    63
    Female
    Hier alles goed. Vandaag voor T mooie kleertjes geshopt. Ik wordt zo blij van :D

Hoe is het met jou?

Ik hou alles in de gaten overall en zit op nieuws en foto's te wachten. :D altijd leuk ;)

Elphaba1981 and Soto like this.
  3. Tommi17

Tommi17 Actief lid

Apr 19, 2018
    286
    327
    63
    Female
    Oh ja. Gisteren bij CB naar binnen gelopen en T gewogen. Hij is nu precies 3900 :D
    Ik zeg niet voor niks tegen hem: mama houd van jouw dikke billetjes :roflmao:

MLady, Lightblue, Elphaba1981 and 4 others like this.
  4. Soto

Soto Bekend lid

Sep 22, 2013
    823
    528
    93
    Female
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Ik zit ook op nieuws etc te wachten, spannend wanneer de laatste beeb`s er zijn!!

Hier ook alles goed:thumup:!
    Leuk dat je bent wezen shoppen, altijd leuk om te doen:).
    Ik ben vanmorgen met m`n dochter gaan winkelen, eerste keer op pad na de bevalling. Flink wat kleren kunnen scoren, was ook wel nodig, want ze heeft een groeispurt gehad volgens mij. Ik moest wel grinniken hoe ze zichzelf als echt dametje in de paskamerspiegel bekeek (6 jaar):D

Wat woog jouw T bij de geboorte? En hoe groot was hij?
    Mijn T was 52 cm (om en nabij, lag niet echt stil:D) en hij woog 3730. Hij was afgevallen tot 3400 en woog een paar dagen geleden 3600. Hij heeft de afgelopen dagen goed gedronken, dus ben benieuwd wat hij morgen weegt:)!

5. Palmpje

Palmpje VIP lid

Jul 8, 2017
    8,984
    6,982
    113
    Female
    Herstel gaat goed. Mag van mij alleen een stuk sneller gaan! Wil weer lekker mobiel zijn...

Mijn vader heeft ook altijd zo’n lage hartslag. Iedereen is er altijd verbaasd over. Hij heeft er zelf geen last van. Je hebt een sport hart zegt zn arts. En hij is absoluut geen sporter haha :D

Slapen jullie baby's ook zoveel?? S. slaapt echt veeeel. Ik geniet dan ook echt van de momenten dat hij zn oogjes open heeft. Hij slaapt toch zeker 20 uur per dag!

6. Palmpje

Palmpje VIP lid

Jul 8, 2017
    8,984
    6,982
    113
    Female
    Leuk hè dat shoppen! Ik heb al zoveel gekocht voordat hij geboren was. Heb wel 2 setjes maat 50 bijgekocht. Heb een aantal setjes van de Hema, maar hun maat 50 is m nog te groot haha

7. Gloriosa

Gloriosa Bekend lid

Oct 10, 2016
    506
    309
    63
    NULL
    NULL
    Oeh ook wel lekker voor je eigen herstel hoor.. R slaapt echt wel stukken minder en is dus veel wakker. Oogjes open is erg leuk indd! Maar ook wel veel huilen, sad!

Palmpje likes this.
  8. Palmpje

Palmpje VIP lid

Jul 8, 2017
    8,984
    6,982
    113
    Female
    Dat wel idd! Ik kan zoveel rusten :) S. huilt erg weinig, alleen als hij last van krampjes heeft.. maar dan is het ook wel echt zo zielig :(

9. Tommi17

Tommi17 Actief lid

Apr 19, 2018
    286
    327
    63
    Female
    Ik ben zelf ook helemaal dol op kleine dametjes die proberen volwassen te doen.

T woog bij de geboorte 3625 en was afgevallen tot 3400 en nog wat. Daarna 2x wat aangekomen en daarna alweer afgevallen. Dus we waren blij verbaasd dat hij 3900 woog 2 dagen geleden. En qua lengte in ziekenhuis was hij ongeveer gemeten en hun zeiden 50cm...... thuis met de kraamverzorgster ook gemeten en toen was hij 52cm. Bij CB doen ze niet meten....

@Palmpje wel fijn dat herstel goed gaat en ik geloof je dat je graag actiever/actief wil zijn. Onze T slaapt ook veel. Wel merk ik dat ietsje minder is dan 2 weken geleden .

Soto and Palmpje like this.
  10. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Links ligt een kleine man te kreunen en te steunen terwijl hij langzaam wordt. Rechts ligt een volwassen man ook te kreunen en steunen :roflmao:

MLady, Tommi17, Soto and 3 others like this.
  11. Envy91

Envy91 Niet meer actief

‘S nachts slaapt hij vooral. Overdag iets minder. Moet er wel bij zeggen dat hij in zijn regeldagen zat. Veeeeel huilen omdat hij honger had. Vanaf gistermiddag neemt dit langzaam af. Wellicht dus vandaag weer een sleepy baby

Tommi17 and Soto like this.
  12. Soto

Soto Bekend lid

Sep 22, 2013
    823
    528
    93
    Female
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Fijn dat hij zo mooi was aangekomen:thumup:! En de lengte is ook niet echt precies, het ligt er net aan hoe ze liggen en of ze relaxed zijn of niet, kan makkelijk 1 a 2 cm verschil in zitten. Wordt volgens mij ook vooral gemeten omdat het leuk is voor de ouders:D
    Onze T woog vandaag 3700, dus was maar een klein beetje bijgekomen. Maar het was verder prima, hij drinkt goed, dus ik maak me geen zorgen. Volgende keer zit er misschien weer wat meer bij.
    Vandaag trouwens een regeldag volgens mij, echt veel voedingen gegeven:eek:. Hopelijk laat hij vannacht wel wat meer uurtjes ertussen...

Trusten allemaal;)

MLady and Tommi17 like this.
  13. Talithaaa

Talithaaa Fanatiek lid

Nov 13, 2017
    1,239
    1,170
    113
    Female
    Zwanger/bevallen!

28 juli
    Lightblue - 26 - 3e kindje 6 augustus bevallen

29 juli
    Thea23 - 32 - 4e kindje
    25 juli bevallen van Sem

1 augustus
    Gloriosa - 23 - 1e kindje 20 juli bevallen

2 augustus
    MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ bevallen

3 augustus
    Korenbloem86 - 32 - 3e kindje 30 juli bevallen

4 augustus
    Palmpje - 32 - 1e kindje 30 juli bevallen

5 augustus
    Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) 23 juli bevallen van L.

6 augustus
    Patricia28 - 35 - 2e kindje 28 juli bevallen

7 augustus

Tommi17 - 39 - 1e kindje (4 vlinders en 1 engel) 29 juli bevallen

9 augustus
    Envy91 - 26 - 1e kindje 6 augustus bevallen
    Theprinces - 36 - 2e
    kindje 11 augustus bevallen

10 augustus
    muisjes1980 - 37 - 2e kindje 2 augustus bevallen
    Suus83 - 35 - 3e kindje

11 augustus
    LoPi - 40 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen)
    Soto - 34 - 3e kindje 6 augustus bevallen van Thomas

12 augustus
    MissFlower - 30 - 4e kindje 9 augustus bevallen van Noraly
    Anouk - 28 - 1e kindje 11 augustus bevallen van Maeson
    Talithaaa - 27 - 1e kindje

13 augustus
    Happy91 - 26 - 2e kindje 5 augustus bevallen
    Sproettie - 27 - 3e kindje

15 augustus
    Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) 31 juli bevallen van Yaline
    Hanna83 - 34 - 2e kindje

---------------------------------------------------
    jongen (13) | meisje (9)
    ---------------------------------------------------

Augustus
    18 || Lopi - strippen? (41)
    18 || Talithaaa - strippen 2e x? + echo vruchtwater + bespreken inleiden (40+6)
    21 || Lopi - CTG + controle gyn (41+3)

HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN?
    - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst
    - Druk op de link 'Reageer' onder die post
    - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ]
    - Werk je gegevens bij
    - Druk op de knop 'Plaats reactie'

14. Soto

Soto Bekend lid

Sep 22, 2013
    823
    528
    93
    Female
    Praktijkondersteuner
    Nederland
  15. Talithaaa

Talithaaa Fanatiek lid

Nov 13, 2017
    1,239
    1,170
    113
    Female
    Ik ben net klaar bij de vk. Alles was weer goed. Heb nog heel mooi veel vruchtwater. Ben ook nog een keer gestript. Voelde nu veel gunstiger gaf ze aan. Baarmoedermond bijna helemaal verstreken en sowieso al 2cm. Heb stevige vliezen, dus zal waarschijnlijk gebroken moeten worden tijdens de bevalling. Eventueel kunnen ze morgenavond nogmaals strippen. En maandag kunnen ze consult in het ziekenhuis regelen als ik bel. Ze gaf in ieder geval aan dat ze daar dan wel al de vliezen meteen kunnen breken, zo goed kon ze erbij.

Soto likes this.
  16. LoPi

LoPi Bekend lid

Mar 7, 2012
    520
    278
    63
    Female
    omgeving Deventer
    Strippen is uiteindelijk gisteren al gedaan ivm weeën en geen vordering. Weinig geholpen, maar wel veel weeën. Daarom naar ziekenhuis voor vliezen breken en pijnstilling. Die pijnstilling is er niet meer gekomen. Om kwart voor negen vliezen gebroken en om 3 over half tien was ze er al: onze dochter Els. Nu lekker genieten!

MLady, Pink06 and Tommi17 like this.
  17. Talithaaa

Talithaaa Fanatiek lid

Nov 13, 2017
    1,239
    1,170
    113
    Female
    Weeënopwekkers waren dus ook niet nodig?:)

LoPi likes this.
  18. LoPi

LoPi Bekend lid

Mar 7, 2012
    520
    278
    63
    Female
    omgeving Deventer
    Nope, ze zouden die om 11 uur gaan geven als het niet zou vorderen. Mijn eigen VK is er de hele tijd bij gebleven en was een fijne coach. Tussen de weeën geen kans om te ontspannen, wat het zwaar maakte, maar aangezien ze er zo snel was was dat niet zo erg. Ze drinkt al goed aan de borst, maar heeft nog niet geplast. Misschien vanavond dus gaan bijvoeden, heb al wat gekolfd.

MLady, Soto, MissFlower and 1 other person like this.
  19. Tommi17

Tommi17 Actief lid

Apr 19, 2018
    286
    327
    63
    Female
    @LoPi wat leuk!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!

LoPi likes this.
  20. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

Mar 1, 2013
    1,835
    1,343
    113
    Gefeliciteerd LoPi!
    Dat was snel zeg (nou ja, nadat je vliezen gebroken waren). Vind de naam erg leuk bij jullie jongens passen. Fijn dat je eigen vlk erbij was, ik had nu een 'onbekende' vlk bij de bevalling, natuurlijk ook fijn dat ze er was, maar je eigen vertrouwde vlk is toch net wat fijner.
    Nu lekker genieten.

Wat knap trouwens dat je al melk gekolfd hebt. Ik 'moest' het ook bij onze oudste op de eerste dag, maar kreeg er geen druppel uit.

Soto likes this.

Share This Page