Wilde het eigenlijk niet doen omdat persoonlijk, maar nu toch maar even een berichtje op FB gestuurd.
Zwanger! 28 juli Lightblue - 26 - 3e kindje ♡ 29 juli Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 31 juli MilouR - 28 - 2e kindje ♡ 1 augustus Gloriosa - 23 - 1e kindje ♡ Caro25 - ? - 1e kindje ♡ 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Nenna185 - 23 - 2e kindje (zoon feb '17) ♡ Korenbloem86 - 32 - 3e kindje ♡ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 5 augustus Kimberley1980 - 37 - 3e kindje ♡ Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 6 augustus Patricia28 - ? - 2e kindje ♡ 7 augustus so blessed - 27 - 2e kindje ♡ 8 augustus Streep - 29 - 2e kindje ♡ Dominique00 - 36 - 4e kindje (1e samen) ♡ 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - ? - ?e kindje ♡ Suus83 - 34 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 39 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ Talithaaa - 27 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ ---------------------------------------------------------------------------- jongen (9) | meisje (8)| verrassing (3) | geslacht onbekend (7) ---------------------------------------------------------------------------- Maart 02 || Palmpje - controle vk 06 || Nenna185 - controle vk 06 || Sproettie - controle vk 07 || Thea23 - 20 weken echo (19w) 07 || Gloriosa - controle vk 12 || Korenbloem86 - 20 weken echo 12 || Nenna185 - 20 weken echo 12 || Palmpje - Guo (20 weken echo) 12 || Patricia28 - 20 weken echo 14 || Thea23 - controle vk 14 || Lightblue - 20 weken echo 14 || Vivienne - 20 weken echo 14 || MLady - 20 weken echo (19w6d) 14 || Gloriosa - GUO (20 weken echo) 19 || Envy91 - 20 weken echo 19 || Envy91 - controle vk 19 || Lopi - 20 weken echo (19w2d) 20 || Vivienne - gyn 23 || Suus83 - 20 weken echo 26 || Talithaa - 20 weken echo 27 || MissFlower - 20 weken echo 28 || Anouk - 20 weken echo 28 || Thea - eerste van twee 3/4D echo's 28 || Korenbloem86 - controle vk (centering pregnancy) 29 || Elphaba1981 controle vk 30 || Elphaba1981 20 weken echo 30 || Palmpje controle vk 30 || Lopi controle vk April 04 || Talithaaa - controle vk 17 || Vivienne - gyn 25 || Anouk - controle vk 25 || Korenbloem86 - controle vk (centering pregnancy) 29 || MLady - babymoon naar Rhodos ♡ Mei 08 || MLady - terug van Rhodos ♡ 22 || Vivienne - gyn *Facebookgegevens kunnen naar Viviennee als je in de groep wil HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Intake VK was snel. Weinig bijzonderheden deze zwangerschap. 30 maart weer controle. Eindelijk beetje plannen gemaakt voor de slaapkamers. Onze kledingkamer wordt babykamer, maar baby slaapt eerst bij ons. Nog een beetje puzzelen hoe we dat met de kasten gaan doen. En de kamers van de jongens kunnen wel een update gebruiken. Nieuwe gordijnen, plinten (nog niet aanwezig) en 1 van de muren een kleurtje.
oh man, ik kan niet wachten om met die kamers bezig te gaan, maar we wonen er 1 juni pas Daarna ook nog tijd zat want houd de baby eerst bij me, heb Jule nu ook nog bij mij in bed, maar toch haahah. Wil het gewoon mooi maken
Proest! Die reactie van je man zeg! Ook jouw naveldons is lief en zacht en knuffelbaar hoor! Haha hoort er allemaal bij: heb laatst gelezen dat je haar meer gaat groeien en dat het ook op plekken kan gaan groeien waar je het eerder nooit zo had En over je bm: mijn vk zei gisteren dat de bm nu ongeveer formaatje galiameloen is. En onze beebjes hebben nog ruimte om baantjes te trekken, dus dat verklaart je zoektocht wellicht! <3
Waar zijn je ingewanden nu naar toe dan? Of was jij altijd al hol van binnen Sorry maar serieus, merk je dat je minder in 1x kunt eten omdat je maag bijv wat minder ruimte heeft?
Nee ik merk er helemaal niks van haha. Kan de laatste dagen juist blijven eten lijkt wel, alsof ik niet vol kan raken
Ze kon dit keer voor de eerste keer het hartje meteen vinden met de doppler. Hoopte weer op een snelle echo, maar helaas
Ja, ik heb gelezen dat je zelfs baardgroei kunt krijgen... nou liever niet zeg Ah dat zou ook heel goed kunnen. Alleen maar goed dus als ik even moet zoeken.
https://www.ad.nl/binnenland/bekijk-hier-waar-je-kunt-schaatsen-op-natuurijs~a2a3386b/ Wie van jullie heeft er inmiddels geschaatst? Ik heb al jaren geen schaatsen meer, maar m'n lief gaat eerder van z'n werk naar huis om ergens nog wat meters te maken. Misschien wel laatste kans dit jaar!
Wij grappen er onderweg naar de vk gisteren ook nog een beetje over in de auto, maar stiekem waren we gisteren toch wel heel blij dat ze meteen het hartje vond hoor!
Ik heb zin in een broodje met vis. Ga zo gewoon eerder weg en hopen dat de viskar nog op t plein verderop staat ...