Vriend vertelde dat hij een geïrriteerde bui heeft, en dat hij het bijvoorbeeld ook stom vond dat ik de baby een fles melk gaf ipv kom pap, zou ik me er makkelijk vanaf mee willen maken. Dus ik vraag waarom hij het dan nodig vindt om mij ergens kut over te laten voelen door dat te melden, en dat ik haar echt niet te kort doe met een fles melk. Ben ik de retard die alles negatief opvat :') Dus ik vraag hem hoe ik dit dan positief had moeten opvatten, maar dan begint ie dom te doen van 'jaja is alleen maar negatief prima je hebt gelijk' etc. Ik bedoel, ben ik nu gek of wat
Nee, niet standaard. Dat doen ze alleen als er een vermoeden is dat er iets met je suiker niet in orde is.
Ik heb veel symptomen van suiker zie ik nu.. ook vreselijke jeuk.. dinsdag controle dus maar even aangeven!
zoo wat veel gekletst!! @Sproettie wel goed om aan te geven bij de controle. Ik wist niet eens dat jeuk een onderdeel van suiker kon zijn. Verhouding meisjes in de fam zijn hier de Meisjes in de meerderheid.
Ik heb vandaag flink kleertjes gekocht! De hemarkt bij mij om de hoek gaat weg en alles moet weg. Kwam er vroeg achter dus veel Keuze en heel veel leuke dingen met mega korting gekocht
Hier in Duitsland wordt iedere zwanger gecontroleerd tussen de 24ste en 28ste week. Bij mijn dochter vonden ze dus dat ik het had... alleen mijn bloedsuikerwaardes waren na de test altijd netjes en dat past niet bij een zwangerschapssuiker.... En nu heb ik ook gevraagd of ze dan eerder testen... nee eigenlijk niet, maar ze wilde het nu wel met 24 weken al doen... kijk er niet naar uit hoor want hier moet je een drankje drinken. Je wordt nuchter bloed geprikt en een uur later moet je weer prikken. Verplicht daar blijven. Is die test afwijkend moet je weer terug en dan wordt je nuchter, na een uur en nar twee uur geprikt... en al die tijd mag je niets eten of drinken... ik ging toen dus van mijn stokje. Ik houd mijn hart vast dat ik het nu dus wel heb. Mijn huid jeukt, ik had al suiker en ketonen in mijn urine van de week.... en dat had ik bij onze dochter niet. Bij ons controleren ze altijd je urine, bloeddruk en je gewicht.
Daar maar een uur? Hier moet je minstens twee uur wachten. Inderdaad rond de 28e week ook. Zit je dan twee uur in een volle wachtkamer, leuk :') Ik heb wel een soort eczeemplekjes in mn striae die jeuken, hebben jullie ook die plekjes of gewoon jeuk overal?
Ooh t is echt teveel hoor hahahaha! Ik heb denk Ik zon 40-50 kledingstuk gehaald voor de kleine Ik zal morgens eens uitstallen en een foto maken
Ik zou nog gaan stofzuigen, maar ging eerst even Juuls wasrek leeghalen, gaat vriend ineens ondertussen stofzuigen :') Dat is schuld bekennen in zijn wereld. Oh wow, jij bent wel de winnaar denk ik
Ok maar Tis wel voor meerdere maten he tot en met maat 68! Maar goed t was zon aanbieding en dan die hormonen...
Hier ook lekker geshopt! De Hema en de H&M hebben zulke leuke dingen! De Hema misschien nog wel leuker dan de H&M. Ik denk dat we het eerste setje ook hebben. Edit: er zijn hier ook niet veel meer winkels. Volgende week gaan we naar de stad voor nog een ronde.
Eh dat is geen leuke manier van reageren. Vind niet dat je alles negatief opvat dit is gewoon niet leuk reageren...