Uitgerekend 1 t/m 15 aug part II

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Thea23, Feb 27, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Viviennee

Viviennee VIP lid

Mar 31, 2016
    5,581
    3,734
    113
    Amsterdam
    Haha, in de familie van jouw man houden ze zich dan niet aan de regels nee hahah. Koningshuis zijn het dochters toch, dan gaat het om de familie van hun mannen

2. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

Mar 1, 2013
    1,835
    1,343
    113
    O ja :cool:, nog niet helemaal wakker denk ik :p.

Ik vind het trouwens niet erg dat hij zich niet aan de regels houdt, heb nu voor de derde keer toch een lichte voorkeur voor een meisje. Al vind ik de jongensnaam ook wel erg leuk waardoor ik het nu niet meer zo goed weet:D.

3. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    Goedemmorgen dames !
    Ben nu echt aan het zenuwen voor woensdag(20 weken echo) spannend weer !

Gaan jullie nog wat leuks doen ?
    @Viviennee jij succes alvast dit weekend ;) iets met schoonouders toch hahahha

MLady and Anouk like this.
  4. Viviennee

Viviennee VIP lid

Mar 31, 2016
    5,581
    3,734
    113
    Amsterdam
    Oh zo snel al ineens die 20 weken echo he :eek: maak je je zorgen?

Ze zijn hier net binnengelopen :')

Soto and MLady like this.
  5. Viviennee

Viviennee VIP lid

Mar 31, 2016
    5,581
    3,734
    113
    Amsterdam
    Ik ga echt dood hier :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Ze was de vorige keer helemaal flabbergasted dat ik geen pannenkoeken bak voor haar zoon, komt ze net binnenvallen met fucking pannenkoeken

Oh mijn god

6. Lightblue

Lightblue Bekend lid

May 5, 2017
    894
    669
    93
    Female
    Hahahahahahahaha

7. Viviennee

Viviennee VIP lid

Mar 31, 2016
    5,581
    3,734
    113
    Amsterdam
    Kijkt 5 jaar niet naar de jongen om, maar oh wee als ie zelf zn pannenkoeken moet bakken :roflmao:

MLady likes this.
  8. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Ik heb een te druk weekend voor de boeg. De martinidogshow is vandaag en morgen (schoonheidswedstrijd voor honden). Ik hoop dat mijn hondje kampioen wordt dit weekend! En vanavond naar Kensington. Ik heb denk ik niet veel tijd om hier te kijken. Dus fijn weekend meiden!

MLady and LoPi like this.
  9. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    Haha och arme jij hahah heb echt medelijden met je vandaag :( zo blij dat mijn schoonmoeder bijna nooit komt en als ze komt is het een half uurtje ofzo :) succes met je pannenkoeken!

Jaaa gaat zo snel ineens , besef dat de 20 weken echo om de hoek loert.

Zorgen maak ik me zeker maar dat doe ik elke dag.
    Kan toch niet genieten zoals ik bij de andere kon. Mischien omdat ik hem niet zo duidelijk voel en zodra dat komt dat ik meer los kan laten.
    Maar omdatde laatste zwangerschappen allemaal mis waren heb ik nu het gevoel et gaat TE goed er zou vast wel iets mis zijn met de 20 weken echo.
    Dus wil het snel gehad hebben en horen dat alles goed is ..
    Niet bepaald een "leuke" echo waarbij ik een half uur kan genieten van sjaakie

10. Lightblue

Lightblue Bekend lid

May 5, 2017
    894
    669
    93
    Female
    Vrouw, bak pannenkoeken voor je man!
    Hahaha, nee dit liet me wel echt lachen :roflmao: zijn ze wel zelfgebakken?

MLady likes this.
  11. Viviennee

Viviennee VIP lid

Mar 31, 2016
    5,581
    3,734
    113
    Amsterdam
    Veel plezier Envy!

12. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    Heel fijn weekend en woefie zet hem op kwispel met dat staartje als een sexy doggy dogg !

MLady likes this.
  13. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    Hahahhahahah

14. Lightblue

Lightblue Bekend lid

May 5, 2017
    894
    669
    93
    Female
    @Envy91ik hoop met je mee! Fijn weekend :) en laat ons weten of je hondje kampioen is geworden

@Thea23 oh balen zeg dat je je zoveel zorgen maakt dagelijks. Dat je de baby niet voelt is echt niet gek he, ze zijn nog zo klein en ze hebben zoveel ruimte. Ik begrijp het wel hoor dat je je zo voelt na zoveel pech

15. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    Is ook niet makkelijj hoor pannenkoeken bakken ik heb er een schijt hekel aan ( zoon lief wilt ze vanavond grrrrr )

Heb net een pan bruine bonen schotel gemaakt voor vanavond en voor vried lief die moet werken van 2 tot 10 maar aangezien ze pannenkoek minded zijn vandaag heb ik extra sambal erin gedaan ;) en als ze toch willen ze zijn pittig eten gewend

16. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    Probeer echt wel te genieten en probeer me groot te houden alsof er niks aan de hand is maar de angst kan ik gewoon niet loslaten hoegraag ik het ook zou willen.
    Beetje een band krijgen met baby is er ook nog niet.
    Hij is er en hij groeit maar het idee dat elk moment mis kan gaan maakt me weer bang en weerhoud mij ervan om ervan te houden ofzo? Niet dat ik niet dolgelukkig ben met de kleine man hoor maar durf er niet van te houden / te binden pff lastig uit te leggen.

Dit gevoel had ik ook bij mn jongste toen ze op de neo lag, 3 keer gehoord ze haalt de nacht niet dus durfde niet nja verbood mijzelf van haar te houden in mijn hoofd zou het dab minder hard aankomen ( onzin natuurlijk )

17. Gloriosa

Gloriosa Bekend lid

Oct 10, 2016
    506
    309
    63
    NULL
    NULL
    @Thea23 Aah rottig hè, maar is inderdaad een logische reactie van je psyche. Soort zelfbescherming.
    Als de 20 weken echo niets afwijkends laat zien lukt het vast snel om je aan het kindje te gaan binden!

18. Viviennee

Viviennee VIP lid

Mar 31, 2016
    5,581
    3,734
    113
    Amsterdam
    Hier gelukkig ook niet vaak, proberen ze wel nu de baby er is

Neeee, de 20 weken echo gaan we ook gewoon acen met zijn allen! Niks geen narigheid

MLady likes this.
  19. Viviennee

Viviennee VIP lid

Mar 31, 2016
    5,581
    3,734
    113
    Amsterdam
    Haha ja :') De deur was net 1 seconde open "IK HEB WAT LEKKERS VOOR JE GEMAAKT" lolok, chill.

Nenna185 and MLady like this.
  20. Viviennee

Viviennee VIP lid

Mar 31, 2016
    5,581
    3,734
    113
    Amsterdam
    Jouw situatie is wel anders natuurlijk dan, begrijp dan wel dat je daar erg mee zit. Dat zijn toch geen dingen die je wil horen :cry:

Maar if it helps, ik krijg zelf ook pas een band met de baby zodra ze geboren is, en elke dag steeds een beetje meer. De zwangerschap zelf doet mij serieus weinig o_O

Share This Page