Hier hadden we altijd de eerste twee maand pampers en daarna Etos eigen merk. Etos eigen merk was leuk met de spaaractie babyzegels en dan spaarde je voor leuk korting . En voor de nacht deden we vaak een maatje groter vanaf een half jaar. Omdat ze dan s nachts meer plasten. Maar we hebben ook vaak Kruidvat eigen merk gebruikt.
@Viviennee overleefd? Hier zijn het toch pannenkoeken geworden zoon lief had zn zusje en zus helemaal gek gedraaid *zucht* Kinderen speelde boven en toen ze beneden kwamennvroeg ik hebben jullie alles opgeruimd ? 2 lieve engeltjes kijken me aan met 4 puppy ogen ja hoor mama ! Kom ik op de slaapkamers zojuist voornhet slapen gaan .. EEN SLACHTVELD ! Moest alles opruimen schoonmaken en nog eens alles stofzugen zucht ... Stonden ze daar alsof z niks gedaan hadden heeeeel heilig Maar wat hou ik toch van ze ❤️
Wij vinden kruidvatluiers de fijnste luiers. En die in de aanbieding zijn helemaal goedkoop. Aanbiedingen zijn er bijna elke maand wel.
Ik vind de Kruidvat luiers het fijnst en die van jumbo eigen merk. M’n man heeft weer pampers in huis gehaald en vind ze oké maar geen fan
Hier ook tussen 19 en 20u laatste luier, en tussen 7 en 8 weer de volgende. Doorlekken doet ze vooralsnog niet.
Ah 19 weken! Vandaag grote schoonmaak gehad en heb van alles uit huis gegooid, benieuwd naar m’n man zn reactie morgen
Kma is zoooo vervelend. Overal moet je rekening mee houden. Nooit zomaar een koekje, speciaal brood, soja etc. Mijn zoontje was super allergisch. Maar achteraf reageerde hij niet op de bv, ook niet als ik gewoon melkproducten nam. Dus ook al heeft je kindje kma, bij bv hoef je niet sowieso op dieet.
Grapje idd hoor haha, heb hem hard nodig Ik heb alles wat ik niet mee wil of nieuw wil in de bijschuur gegooid en dat is best veel Er waren hier meer met hele droge handen/knokkels toch? Wat doen jullie er tegen? Ze prikken enorm, zelfs handcreme brand @Viviennee hoe was je dag? Zelf ook nog een pannenkoek naar binnen gewerkt?
O pfff valt mee! Haha je hebt hem misschien juist werk bespaard @Elphaba1981 Ruben is nog steeds mijn mol hoor! Wie denk jij??
Wij hebben een handcreme van de etos die ik heel fijn vind, prikt bij ons beide niet. Denk dat je misschien te laat bent gaan smeren, nu dus goed blijven smeren
Etos eigen merk? Ik heb nog nooit last gehad van zulke droge handen hoor nu zoveel dames hier erover, iets met hormonen misschien?