@Anouk, brand het niet bij je? Ik had zo een tester dingetje van de rituals gebruikt en het begon zo hard te branden @Viviennee, heb hier ook nog pure shea liggen, ga dat nu even proberen dan
Ik heb in het begin Kruidvat luiers en die van de Etos gebruikt. Was niet zo thuis in de Duitse merken dus die daar gehaald en mijn moeder had ook wat verzameld. Heb zelfs nog luiers over dus die maak ik dan bij de tweede op. Stap dan gewoon over op de Duitse. Ik gebruik voor overdag de dm drogist luiers en ben daar zeer tevreden over en voor de nacht pampers baby dry. Morgen alweer 18 weekjes zwanger. Ik krijg overigens zo'n banner niet voor elkaar met mijn telefoon. Volgende week maandag de 20 weken echo... jeetje wat snel ineens...
19 weken dansje Goede morgen dames ! Nog leuke plannen deze zondag ? Hier altijd kruitvat luiers gehad en van de lidle ! Door de pampers luiers waren ze altijd zeikjes nat
Grr het putje van mn lip is kapot en helemaal opgezwollen . Man lief noemt me steeds angelina jolie grrrrrr vasaline pot zit er nu helemaal op volgens mij
Als mijn handen echt kapot zijn gebruik ik Purelan (=lanoline/wolvet). Dan wel s avonds, want blijft plakken. Heerlijk voor je huid. Wij hadden het standaard in huis voor bv; geen schrale tepels meer en baby mag het gewoon binnen krijgen. Maar gebruiken het nog steeds voor de billetjes.
https://www.destentor.nl/salland/lintje-voor-oprichter-en-voorzitter-biljartclub-raalte-90~affaa621/ Dit zijn dus mijn ouders naast de loco burgemeester. Hij had echt niets door, zelfs niet toen wij (kids en kleinkinderen), broer en zus en burgemeester binnen kwamen. Pas toen de burgemeester vertelde dat hij namens de Koning kwam had hij het door. Gisteravond met een deel vd familie lekker gewokt. Onze kids zijn het jongste, maar ze hebben zich keurig gedragen. Erg gezellig!
Zwanger! 28 juli Lightblue - 26 - 3e kindje ♡ 29 juli Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 31 juli MilouR - 28 - 2e kindje ♡ 1 augustus Gloriosa - 23 - 1e kindje ♡ Caro25 - ? - 1e kindje ♡ 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Nenna185 - 23 - 2e kindje (zoon feb '17) ♡ Korenbloem86 - 32 - 3e kindje ♡ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 5 augustus Kimberley1980 - 37 - 3e kindje ♡ Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 6 augustus Patricia28 - ? - 2e kindje ♡ 7 augustus so blessed - 27 - 2e kindje ♡ 8 augustus Streep - 29 - 2e kindje ♡ Dominique00 - 36 - 4e kindje (1e samen) ♡ 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - ? - ?e kindje ♡ Suus83 - 34 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 39 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ Talithaaa - 27 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ ---------------------------------------------------------------------------- jongen (10) | meisje (8)| verrassing (3) | geslacht onbekend (6) ---------------------------------------------------------------------------- Maart 02 || Palmpje - controle vk 06 || Nenna185 - controle vk 06 || Sproettie - controle vk 07 || Thea23 - 20 weken echo (19w) 07 || Gloriosa - controle vk 12 || Korenbloem86 - 20 weken echo 12 || Nenna185 - 20 weken echo 12 || Palmpje - Guo (20 weken echo) 12 || Patricia28 - 20 weken echo 14 || Thea23 - controle vk 14 || Lightblue - 20 weken echo 14 || Vivienne - 20 weken echo 14 || MLady - 20 weken echo (19w6d) 14 || Gloriosa - GUO (20 weken echo) 19 || Envy91 - 20 weken echo 19 || Envy91 - controle vk 19 || Lopi - 20 weken echo (19w2d) 19 || Soto - controle vk 20 || Vivienne - gyn 23 || Suus83 - 20 weken echo 26 || Talithaa - 20 weken echo 27 || MissFlower - 20 weken echo 28 || Anouk - 20 weken echo 28 || Thea - eerste van twee 3/4D echo's 28 || Korenbloem86 - controle vk (centering pregnancy) 29 || Elphaba1981 - controle vk 29 || Soto - 20 weken echo 30 || Elphaba1981 - 20 weken echo 30 || Palmpje - controle vk 30 || Lopi - controle vk April 04 || Talithaaa - controle vk 17 || Vivienne - gyn 25 || Anouk - controle vk 25 || Korenbloem86 - controle vk (centering pregnancy) 29 || MLady - babymoon naar Rhodos ♡ Mei 08 || MLady - terug van Rhodos ♡ 22 || Vivienne - gyn *Facebookgegevens kunnen naar Viviennee als je in de groep wil HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
@LoPi, oh dat ga ik idd ook weer in huis halen! Shea butter heeft denk ik ook wel geholpen Raalte, daar ben ik geboren. Wat leuk voor je vader zeg, hoe reageerde hij dan toen jullie binnenkwamen haha? Hier een dag zoals elke dag van de week, ga niks bijzonders doen
Hey @Caro25 en @Dominique00 hoe is het met jullie? Jullie zijn zo stil hier, kletsen jullie niet meer mee? Super!!! Hier luie zondag. Hubs heeft zin om de belastingaangifte te doen ( ) en ik verzin iets leukers voor mezelf
Hier hetzelfde alleen dan dus met Kruidvat. Vooral in de nacht. Zo zie je maar dat per kind kan verschillen