Hier vandaag de benedenboel gedaan, wel in etappes aangezien ik snel harde buiken en duizelingen krijg ! Leuk joh zwanger zijn pfff voel me net een bejaarde puffende waggelende eend! Zo nu klaar met dat geklaag nu maar eens kijken wat de kinderen boven allemaal aan het doen zijn en daar beginnen
Het is super lekker buiten heb raampjes open de vogeltjes fluiten ... Word ineens helemaal Zennnnnnnnnnn
Ja ik ook het is heerlijk zacht ineens!! Lekker ff doorluchten beneden (boven staat alles altijd wel boven, verwarmingen daar nooit open). Laat de bloembollen maar opkomen nu!!
Hier even teken van leven Vandaag 17 weken! Kan niet echt genieten omdat ik nog steeds niet fit ben dus hang de hele dag maar wat op de bank en morgen maar huisarts bellen voor de pijn in mijn zij.
Hier een drukke zondag gehad. Alle kasten uitgepakt en uitgezocht. Alvast even de kleertjes netjes opgeruimd en nu kan ik weer met een fijn gevoel de kasten open doen Haha. Vanavond gaan we lekker uiteten met vrienden.
Heel irritant! Hopelijk krijg je er wat voor. Fysio misschien? Ik heb veel last van m’n onderrug. Zoals vandaag druk geweest en kan ik bijna niet opstaan van de bank.
Volgens mij heb ik net de baby voelen schoppen helaas gebeurde het niet nog een keer ter bevestiging maar kan bijna niet anders. Eindelijk wat positiefs weer
Ik pas voor bloembollen stuifmeel en alles hahaha heb hooikoorts ( bij de zwangerschap van zoonlief ineens niet ) ben benieuwd
Herkennen jullie dit? Als ik mij omkleed in bijvoorbeeld mijn pyjama dan verga ik ineens van de jeuk. Dit is sinds 2 dagen zo. Heb al een andere pyjama gepakt die met een andere wasverzachter is gewassen maar gebeurt precies het zelfde. En ik heb dan ook jeuk op mijn hoofd.. dus dan zal het niet persee met mijn pyjama te maken hebben? Maar ik heb er dus geen last van als ik mijn gewone kleding aan heb.
Ik heb zelf het die dat het een ontsteking of gekneusde rib is, bij hoesten en niezen kan ik soms echt door de grond gaan, verder is bewegen gevoelig. Had jij ook zulke klachten?
Nee, ik had constante pijn net onder mijn ribben. De vk dacht nierstuwing. Maar inmiddels is het over. Dus ga niet meer naar de huisarts. Maar mijn klachten zijn dan niet vergelijkbaar met die van jou. Hopelijk kan de huisarts je meer duidelijkheid geven.
Ik heb dat als ik in bed ga liggen. Heb me vanavond maar eens goed ingesmeerd, mn huid is ineens mega droog! Heb ik normaal nooit.
Zo ik ben weer zo goed als bijgelezen. Druk weekend gehad Gisteren stad in en opruimen en heb een nieuwe telefoon dus die moest ik eerst helemaal uitzoeken.. snap er nu eindelijk wat van! Ben van Samsung naar iPhone gegaan dus wel grote overgang hahaha Vandaag wat visite gehad want morgen ben ik jarig! Luiers gebruiken wij kruidvat! En hoeven niet andere. Envy gefeliciteerd met het Winnen van je hondje!! Vivienne hahahah bak je geen pannenkoeken dat kan echt niet hoor Heb je het weekend overleefd?
Gefeliciteerd Nenna! Ik moest later nog harder lachen, want die pannenkoek bleken supergoor hahahaahha (ik eet zelf geen pannenkoeken dus maak ze ook niet, doei.)