Gefeliciteerd @Nenna185 Mijn leeftijd staat niet in de lijst zie ik.. ik ben nog 35... wordt in mei 36... ben op moederdag jarig dit jaar. Is het al 12 maart... wordt er alleen maar onzeker van dat de placenta aan de voorkant zit... Oh ja ik mag een 18 weken dansje doen! Dat valt inderdaad dan wel tegen als je na 2 weken ziek te zijn geweest gaat werken en al helemaal als het zo druk is en er veel te doen is. Ik heb ook honger...maar weet niet waar ik zin in heb.
Ja strak gespannen idd. Maar merk dat het nu alweer wat minder is. Het is dus niet constant zo, gelukkig! Maar fijn dat ik niet de enige ben
@Nenna185 fijne dag gewenst <3 staat er wat gepland vandaag? @MLady, hier heb ik afgelopen week ook héél stiekem de lijst veranderd haha @Thea23 kroket en augurk samen? Vorige zwangerschap zat ik aan de sushi en aardbeien op 1 bord, gatsie t idee alleen al nu maakt me misselijk
Hier met 19 weken precies voelde m'n man een trapje, ze trapte daarna nog een paar keer best hard en dat voelde hij niet. Denk dan dat op dat stuk dan de placenta zit of zo
Auw auw auw.... Gooide hete thee over mijn benen.... Zitten nu aan beide binnenkanten al blaren.... Gelukkig had ik mijn sportkleding bij me maar het wordt een hele lange dag ben ik bang
Dankjewel haha. Heb altijd een lange tijd nodig om aan m'n leeftijd te wennen en dan ineens is er weer een jaar voorbij
Net weer de baby gevoeld, zo leuk Heb me voor vandaag en morgen avond ziek gemeld en kan vanmiddag bij de huisarts terecht
Ik heb net even weer een sinaasappel uitgezogen.. ik was natuurlijk de schil wel goed. Maar gaan die schimmelwerende producten er wel al met wassen van fruit?