Komt vanzelf! Bij mij is het ook in 3 weken tijd heulll rap gegaan! Van mij mag hè groeien wel even wat minder snel gaan nu
Ik moest ook wel even wennen aan t gevoel. Wil t niet als vies omschrijven maar wel heel appart. Alsof er van alles gaande was daarbinnen. Vind t wel leuk dat ik t gevoel nu herken. Maar voel het echt nog maar lichtjes en paar keer dag maar
In het begin twijfelde ik ook of ik het nu wel of niet voelde. Was elke keer heel zachtjes. Tijdens het concert afgelopen weekend wist ik het zeker. Ik voel het niet meer heel zacht maar best al duidelijk. Echt een schopje ofzo. Maar ik vind het nog wel gek. Gisteren heb ik hem helemaal niet gevoeld.
Maar nu weet je ook precies waar je op moet letten. Ik heb 1x een schopje gevoeld aan de zijkant van mn buik. Alle andere keren helemaal onderin mn buik soort van gerommel. Maar heb mn placenta aan de voorkant dus mag denk ik toch al van geluk spreken! Ik vind het ook nog wel gek hoor. Maar nu het besef er is dat het de kleine is, vind ik het juist heel mooi en bijzonder
Haha ja vriendinnen zeggen ook al wacht nou maar af, straks denk je pfoe was ik zo slank en wat fijn dat de buik zo klein was!
Manlief appte net dat hij speciaal voor mij Gronigerworst heeft gekocht omdat ik daar zo van hou... ja grapjas dat is rauw! Nu mag ik er alleen naar kijken.