Krijgen wij straks ook behoorlijk bedrag nog hoor mag ik vragen hoeveel jullie krijgen ? En zijn jullie of 1 van jullie grensarbeider ? Zo ja lrijgen jullie nog iets uit nl ?
Ja ik weet het ook niet zeker natuurlijk! En idd als ik denk dat ik hem voe ldan is dat zo haha. Ik ben benieuwd wanneer ik als ik gewoon zit wat ga voelen want volgens mij ligt mijn placenta ook aan de voorkant.
Ik heb blijkbaar ook al dingen gegeten die tegenwoordig op de verboden lijst staan. In het begin vond ik het allemaal maar eng maar begin mijn gezond verstand terug te krijgen geloof ik. Over thee zal ik mij zeker geen zorgen maken @Palmpje
Ik had dit ook bij de eerste, toen ik hem eenmaal voelde waren dat gelijk harde trappen en dacht ik ooooooh is dat de baby
Mijn man is Duitser en ik werk ook al sinds 2014 niet meer in Nederland. Ik ben ook sinds augustus 2016 thuis... Ik krijg niets uit Nederland. We krijgen iedere maand 194 euro voor onze dochter.
Mijn man is al een tijdje aan het rondkijken voor een huis net over de grens. Hebben al in Bunde gekeken bijvoorbeeld. €194 is echt wel veel geld. Maar ik geloof dat je voor andere dingen weer meer moet betalen als in Nederland toch?
En dat tot haar 25ste als ze niet al aan het werk is.... vanaf 18 is het zo dat het direct naar het kind gaat. Ik heb iedere maand geld over en dat leg ik dan weg voor haar.
Dat durf ik niet te zeggen... Bunde is niet ver van ons vandaan overigens! Wegenbelasting is ook veel en veel goedkoper dan in Nederland...maar nu zijn de wegen ook niet echt optimaal. Ik betaal bijv. Per jaar 145 euro. Ik heb een Volkswagen golf plus uit 2010...benzine en mijn man heeft een Opel astra station en is diesel en betaalt per jaar volgens mij over de 200 euro... ik weet dat mijn vader voor zijn diesel per drie maanden meer betaald dan wij in 1 jaar.
Mijn mAn blijft in nl werken ik niet dus krijgen ook kindergeld straks voor 4 kinderen ( zijn alles aan het uitzoeken enz enz hahahha ) krijgen gelukkig hulp met alles vanuit duitsland maakt alles een stuk overzichtelijker anders zou ik niet weten waar ik zou moeten beginnen . Je krijgt ook steeds meer kindergeld vanaf 2 kinderen als ik me het goed herinner . Kwa auto wij gaan die van ons hier verkopen en schaffen daar nieuwe aan.
Jeps ik groei tot week 38/39 bij de jongste had ik veel moeite met lopen en bewegen en zitten omdat ik wel 40 weken zwanger leek van een tweeling ofzo en als ik bevallen ben zit ik binnen paar dagen weer op normale maat kwa kleding heeeel apart
Pfoe idd!! Wel heel fijn dat je zo snel weer terug bent bij je normale figuur. Wat een buik al, als ik dat zie ben ik wel jaloers