@Viviennee mijn mamsie doet healing en is reikie master daarnaast medium en massage en al. Vooral dat healing en reikie is heeerlijk als je moet bevallen en geen pijnstilling mag ! Haalt de harde randjes er een beetje af ! Hahahha je mag dat geesten gedoe en hokus spokus hebben van dr de rest hou ik lekker voor mezelf. LOL Filmpje kan je hem uploden ergens en de link hier plaatsen ?
Gelukt! Goed links kijken! Ze beweegt nu al zo sinds 19:00. Voel haar hoog en mijn man heeft haar ook gevoeld net en mijn dochtertje ❤️
@ Ikea : ik ben er nog niet over uit. De Hemnes is idd het breedst, maar ook het laagst. Als ik ervoor sta, kan ik mijn hand er niet vlak op leggen. De muis van mijn handpalm (of hoe heet dat deel dat het dichtst bij je pols zit) raakt het blad niet. Te laag dus. Nou had ik hakken aan (plm 5 cm), maar mijn man is dan nog altijd 10cm langer dan ik. Ik zag ook nog de Malm met 4 lades, die is 1m hoog. Die zou voor mij goed zijn. De nieuwe Songesand is nog iets hoger, dus die zou nog fijner zijn... Maar idd de Malm en de Songesand zijn 80 en 82 breed. Of: smal dus Dus we moeten er nog maar eens samen heen, ff sparren. (Ik was nu alleen.) Misschien 2 kasten, dat kan natuurlijk ook. Zou je een hoge kast echt missen als je die niet koopt in het eerste jaar?