Het was bij mijn broer niet goed gelukt, dus bij mij moest het per se goed gaan. Liep ze met fikse borstontstekingen enzo op de dijk hond uit te laten, bijna out te gaan. Kan die bvmafia verder ook niet goed hebben he. Ik vind zelf wel dat je op zijn minst een week kan proberen, of die eerste goede melk want het is toch bewezen het allerbeste. Maar goed, als je t verder niet wil, doe je dat lekker niet.
Ja ik ben heel erg aan het twijfelen gebracht door alle verhalen en de nadelen. Maar zelf had ik wel altijd zoiets van ik wil het in ieder geval proberen en gaat het niet dan maar niet. Wil mezelf straks niet kwalijk nemen dat ik het niet heb geprobeerd.
Vind het zelf ook allemaal gedoe hoor. En mijn ervaring was natuurlijk ook niet positief. Ik moet er zelf ook niet aan denken om het een jaar te doen.
Zie er sowieso tegenop, maar helemaal dat ze straks weer om m'n nek hangt enzo. Ga weg en blijf van me af En blijf eigenlijk ook van mn baby af
Hahaha ja idd ik snap het. Ben blij als ik mijn schoonmoeder even een paar uurtjes zie en dan weer lekke naar huis kan gaan
Oh ja, als je kv gaat geven zou ik zelf wel voor de dr brown gaan door het ventielsysteem. Heel veel baby's krijgen kramp
Hier ook een dr brown fan! M’n dochter was complete flesweigeraar tot 11 maanden, vond dat wel zwaar.. Nouuuuu, nu hebben ze m’n bestelling van €84,- ook geannuleerd om alles uit te zoeken. Ben zo geïrriteerd en heb alles teruggevraagd, ze bellen me vandaag nog terug
Jaa, koop daar nu voor het eerst eigenlijk, maar blijk er dol op. Dit is hetzelfde shirt, vind ik ook zo leuk
Bij mijn moeder is het ook nooit gelukt en allemaal verschrikkelijke verhalen om mij heen of dames die vanaf het begin al flesvoeding geven.. dus tsja. Ik ga er nog maar eens heel goed over nadenken.. Gelukkig hebben we nog even.