@Korenbloem86 en @Kimberley1980 weten jullie zelf wel wat het geslacht van jullie beeb is? Als het meisjes zijn dan komen we toch nog 50/50 uit met de lijst!
Zwanger! 28 juli Lightblue - 26 - 3e kindje ♡ 29 juli Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 31 juli 1 augustus Gloriosa - 23 - 1e kindje ♡ 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Nenna185 - 24 - 2e kindje (zoon feb '17) ♡ Korenbloem86 - 32 - 3e kindje ♡ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 5 augustus Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 6 augustus Patricia28 - 35 - 2e kindje ♡ 8 augustus 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - 37 - ?e kindje ♡ Suus83 - 34 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 39 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ Talithaaa - 27 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ --------------------------------------------------- jongen (11) | meisje (9) | verrassing (1) --------------------------------------------------- Maart 19 || Envy91 - 20 weken echo 19 || Envy91 - controle vk 19 || Lopi - 20 weken echo (19w2d) 19 || Soto - controle vk 20 || Viviennee - gyn 22 || Vivienne - GUO VU 23 || Suus83 - 20 weken echo 26 || Talithaa - 20 weken echo 26 || Sproettie - 20 weken echo 27 || MissFlower - 20 weken echo 28 || Anouk - 20 weken echo (20w3d) 28 || Thea - eerste van twee 3/4D echo's 28 || Korenbloem86 - controle vk (centering pregnancy) 29 || Elphaba1981 - controle vk 29 || Soto - 20 weken echo 30 || Elphaba1981 - 20 weken echo 30 || Palmpje - controle vk 30 || Lopi - controle vk April 03 || Sproettie - controle vk 03 || Gloriosa - controle vk 04 || Talithaaa - controle vk 04 || MLady - controle vk 11 || Palmpje - echo hogeschool 11 || Vivienne - gyn 13 || Patricia28 - suikertest/controle 14 || Anouk - Babymoon naar Turkije 21 || Anouk - Terug van de Babymoon naar Turkije 25 || Anouk - controle vk 25 || Korenbloem86 - controle vk (centering pregnancy) 29 || MLady - babymoon naar Rhodos ♡ Mei 8 || MLady - terug van Rhodos ♡ Wk 27 || MissFlower, Sproettie, Envy91, Nenna185, MLady, Viviennee, Anouk - bloedprikken ivm controle rhesusantagonisme 22 || Vivienne - gyn 30 || Palmpje - echo hogeschool *Facebookgegevens kunnen naar Viviennee als je in de groep wil HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Super!! En wat leuk dat jullie een meisje verwachten, van harte gefeliciteerd!! Wat fijn dat alles goed is en wat leuk een jongetje, gefeliciteerd!! Fijn dat de echo goed was, hopelijk groeit ze netjes door Heel veel succes voor donderdag! Hoe voel je je eronder, maak je je zorgen of voel je je vrij rustig? Fijn dat de echo verder goed was, hopelijk zijn de uitslagen van de komende onderzoeken ook allemaal goed!
Haha, ook mijn reactie! Maar had gewoon al hele ideeen voor bijv babykamer/kleding/geboortetraktatie.. En alles wat ik gekocht had was ook voor een meisje. Maar nu dus opnieuw beginnen, ook leuk haha!
Dat gun ik je niet, virtuele bemoedigingsknuffel!! Maak je niet te veel zorgen komende dagen, en een tip; ga niet op internet zoeken maar mogelijke oorzaken, zorgt alleen maar voor onrust. (Ik mis de whatsapp emoij met die hartjes kus nu.. )
Wij weten zelf ook niet wat het wordt (is). De echoscopiste heeft bij het opmeten van de bovenbeentjes de kleur van het scherm veranderd waardoor je alleen het bot zag en geen 'vlees'. @MLady, gefeliciteerd met je meisje. Ik kan me voorstellen dat je toch even moet schakelen als je dacht dat het een jongetje was, geeft niets. @Viviennee, heb je een beetje kunnen slapen vannacht of ben je toch veel bezig geweest met wat er kan zijn met jullie meisje? En ik kan begrijpen dat je toch gaat zoeken op internet, ik heb ook al gezocht, kan me voorstellen als het over je eigen kindje gaat, je zeker gaat kijken. Hopelijk lukt het je om wat afleiding te vinden.
@Viviennee Ik wil je even een dikke knuffel geven... virtuele dan. Ik begrijp je gevoelens en je angst heel goed.
@Viviennee ik snap je zorgen heel goed! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en kun je een beetje afleiding zoeken
Gister las ik een artikel waar in stond dat kleine zwangere vrouwen eerder last kunnen krijgen van ademhalingsproblemen. Nou ben ik toch al heel erg gevoelig voor paniekaanvallen.. ik kreeg het net ineens heel erg benauwd en dat werd nog een erger doordat ik een paniekaanval kreeg. Waarschijnlijk mede doordat ik dat artikel had gelezen. En dan gebeurt dit ook nog eens onder werktijd.. Gelukkig heb ik een hele lieve supervisor die gelijk bij me kwam zitten en me geruststelde. Zo, dat wilde ik even kwijt
O vreselijk als je paniek aanvallen hebt , mijn moeder heeft ze ook afschuwlijk ! Gelukkig dat je lieve supervisor hebt .
Ja het kan je leven behoorlijk beheersen Mn supervisor zijn vriendin heeft er ook last van dus hij weet er alles van. Hij begon lekker tegen me aan te kletsen, dat zorgde voor afleiding. Nu gaat het gelukkig weer goed