Had nog zoveel vakantiedagen. Heb nog geen vakantie genomen en zoiezo heb ik nog wat over van vorig jaar. We krijgen ongeveer 5 wk vakantie per jaar
Dramatisch hoe die afspraken uit kunnen lopen in ziekenhuizen.. Als je gespannen ben al helemaal vervelend, heb je beetje afleiding om wat te doen ofzo?
Vervelend dat je zo lang moet wachten.. Hopelijk ben je inmiddels aan de beurt (geweest) en is alles goed. Ik duim!
Ik ben ook benieuwd @Viviennee Hier zit ik soms gewoon 2 uur te wachten... zo vervelend... De laatste tijd gaat het redelijk en ben ik snel aan de beurt...
Nee, hebben langer dan twee uur gewacht. a een euro per 15 minuten :') Beide nieren nu licht verwijd, was er vorige week 1. Toen ongeveer 4 en 6, nu ongeveer 5 en 6. Inderdaad SUA ook bevestigd. Benen iets langer dan gemiddeld zoals Juul ook had, de rest zit rond P40.
En wat zegt dit allemaal? Beide nieren verwijd klinkt als slecht nieuws, maar lange beentjes hoeft toch niet erg te zijn? En wat is P40? Wat frustrerend dat het zo lang heeft geduurd voor jullie aan de beurt waren, maar goed...
Weten we nog niet. In de gaten houden met groeiecho's, in ergste geval na de geboorte antibiotica/onderzoeken/operaties. En de sua kan nog voor groeiachterstand zorgen natuurlijk. Ze meten baby's op de P-lijn, P-50 is gemiddeld dus met P-40 is 60% van de baby's groter en 40% van de baby's kleiner
Het is allemaal nog onzeker hoe het gaat verlopen. Dan sta je nu ook waarschijnlijk onder strengere controle @Viviennee?
@Viviennee Fijn dat ze het nu goed hebben kunnen bekijken. Hoe ben jij/hoe zijn jullie eronder? Bezorgd, nuchter, ..?