Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018 23 september 24 september 25 september 26 september Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) 27 september 28 september 29 september 30 september ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) Afspraken Februari Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik ben zooo blij met deze nieuwe zwangerschap en kan m’n enthousiasme niet bedwingen, dus vandaar alvast dit topic.
Ik volg al wel, maar zet mezelf pas na meerdere positieve testen op de lijst ik ben dan waarschijnlijk ook voor 26 september uitgerekend
Haha ja na het lichte tuurstreepje van vandaag nog even met beide benen op de grond...zeker ook omdat ik met vlagen wel een menstruatie buikkrampen gevoel heb.
Die heb ik ook, maar weet nog van bij mijn dochter dat ik dat toen ook had.. Ik kan trouwens normaal niet rechtblijven van de krampen.. Ik vond vorige keer bevallen minder zwaar dan elke maand ongesteld worden
Die krampen heb ik ook @Marinda83. Die had ik bij m’n dochter en m’n vlinderdochter ook. Het kan zeker ook baarmoedergroei zijn en hoeft dus geen slecht teken te zijn. Maar ik snap goed dat je nog even een slag om de arm houdt! Ik voel me gewoon zwanger. En zooo blij, ik hoop heel erg dat het blijft zitten deze keer, en dat het een gezond kindje is.
Voor een eerste best wel om half 2 eerste wee en om 8u had ik ze in mijn armen Deed wel pijn hoor, maar in vergelijking met mijn maanstonden was het niet zo veel verschil, ik had nog veel meer pijn verwacht... Ook geen epidurale gehad dus
Jaa...gisteraaf zelfs heel erg het gevoel op menstruatie...maar vanmorgen dus die mooie oploop van test in 1 dag tijd. Maar durf er nog niet helemaal op te vertrouwen op 1 of andere manier.
Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018 23 september 24 september 25 september Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje 26 september Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) 27 september 28 september 29 september 30 september ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) Afspraken Februari Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Oké oké...na de oplooptest van vandaag toch mijzelf in de lijst gezet...vind het echt mega spannend!
@Nahlatje die steekjes heb ik ook. Zo’n zeurend gevoel nu en dan zeg maar. Heb ik altijd als ik zwanger ben...
Ik volg al maar geen idee van datum eigenlijk... Moet ik nog onderzoeken Hier ook zeurende pijn onderin en enorm pijnlijke borsten. Morgen nog een digitale test en als die doet wat die moet doen dan maak ik een afspraak om bloed te trekken! Zo onwezenlijk nog allemaal! Voor jullie ook?
Test van eergistere en vanmorgen ga het toch stilaan geloven! Ik ben volgens mij 26 of 27 september uitgerekend. Wordt een drukke maand ik, 3 broers en mijn schoonbroer jarig
Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018 23 september 24 september 25 september Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje 26 september Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje 27 september 28 september 29 september 30 september ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) Afspraken Februari Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Oké oké...na de oplooptest van vandaag toch mijzelf in de lijst gezet...vind het echt mega spannend!
Kom jij ook op de lijst? Nog heel onwezenlijk inderdaad! Morgen bel ik de gynaecoloog voor de intake en vitaliteitsecho met 7 weken omdat hun agenda altijd zo snel vol zit. Spannend!
Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018 23 september 24 september 25 september Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje 26 september Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje 27 september 28 september 29 september 30 september ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) Afspraken Februari Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018 23 september 24 september 25 september Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje Klinker83 - 34 jaar - 2e kindje 26 september Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje 27 september 28 september 29 september 30 september ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) Afspraken Februari 7 feb: Mamaaa30 - vitaliteitsecho en intake Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)