Uitgerekend 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nino12, 25 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Din

    Din Actief lid

    28 okt 2020
    452
    546
    93
    Vrouw
    Wow jeetje... Wat een verdrietig bericht!!! Heb er geen woorden voor :(:(. Heel veel sterkte de komende tijd! ❤️
     
  2. Din

    Din Actief lid

    28 okt 2020
    452
    546
    93
    Vrouw
    @Zuri wat een nacht zeg! o_O Hopelijk is het niet te zwaar voor je vandaag en kan je een beetje genieten. Heel veel plezier!
     
    Zuri vindt dit leuk.
  3. Nananie

    Nananie Actief lid

    1 dec 2021
    144
    185
    43
    Vrouw
    @Zuri wat een nacht en dan een overstuur kind door slaapgebrek, die zich dan moeilijk laat troosten, maakt het er niet makkelijker op. Veel plezier!
     
    Zuri vindt dit leuk.
  4. Nananie

    Nananie Actief lid

    1 dec 2021
    144
    185
    43
    Vrouw
    wat een nieuws, veel sterkte voor jullie!
     
  5. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Sterkte
     
  6. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier nog 6 ochtenden werken verdeeld over 2 week
     
    Nananie, Din en Sugarsnap vinden dit leuk.
  7. Hope2022

    Hope2022 Actief lid

    18 okt 2021
    379
    483
    63
    Vrouw
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
    Ja was wel schrikken… heel bizar…

    gelukkig alleen maandag en dinsdag nog werken en dan lekker verlof!

    dames die al verlof hebben, luid het goed in en geniet ervan!
     
    Nananie, Din en Sugarsnap vinden dit leuk.
  8. Sugarsnap

    Sugarsnap Actief lid

    8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw

    Ook van mij nog heel veel sterkte.. daar zijn nooit woorden voor.. heftig..
     
    Hope2022 vindt dit leuk.
  9. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Wat zijn jullie lief! Het was zoals verwacht erg pittig maar wel reuze gezellig en de moeite waard. Had een hotelkamer geboekt en daar tussendoor gebruik van gemaakt. Na het avondeten even liggen voordat het feest begon maar m'n buik deed gewoon pijn en bleef hard. In bad gegaan dat hielp iets. Eruit met het idee ik moet naar het feest en weet direct een blijvende harde buik. Toen appte man nog dat je nergens kunt zitten en muziek heel hard staat dus ik lig lekker op bed. Heb pcm genomen en pijn zakt nu weg in buik, enkel schaambot doet echt zeer. Achja. Morgen lekker uitslapen zonder kids yeah. Wel aan toe na vandaag :roflmao:
     
    Sugarsnap en Nananie vinden dit leuk.
  10. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Jeetje wat een verhaal zeg... wat ontzettend heftig om mee te maken. Jullie wisten ook helemaal niets af van depressieve / suïcidale gedachtes? Pittig om mee te maken hoor, zeker in deze periode. Heel veel sterkte ♡♡
     
    Hope2022 vindt dit leuk.
  11. Sugarsnap

    Sugarsnap Actief lid

    8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    Goede zelfzorg. En je behoudt volgens mij ondanks alles je humer en/of sarcasme ;) Ook al is of lijkt er in jouw leven weinig ruimte voor je eigen ding, grenzen en gevoel. Het kan zomaar deugd doen er eens aan toe te geven. Ook jij beng geen wonder- of superwoman hè ;)
     
  12. XMamaMX

    XMamaMX Actief lid

    26 jan 2019
    232
    328
    63
    Vrouw
    @Zuri wat een rot nacht!! Gelukkig heb je wel kunnen genieten vandaag van de bruiloft. En groot gelijk dat je niet terug naar het feest gaat. Geniet van de rust, en hopelijk haal je de uurtjes slaap vannacht weer in!

    @Hope2022 jeetje wat heftig, geen woorden voor.. heel veel sterkte !!!!
     
    Hope2022 en Zuri vinden dit leuk.
  13. FreeRose

    FreeRose Bekend lid

    12 feb 2022
    663
    625
    93
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik kom er net achter dat ik af en toe last heb van voorweeën. Gisteravond had ik zo’n menstruatie-achtige buikpijn en nu net weer. Heb er niet echt last van maar voel dat het er is. Het zegt natuurlijk niks verder :roflmao:
     
  14. Marlena

    Marlena Fanatiek lid

    27 mrt 2015
    1.520
    1.676
    113
    @FreeRose heel herkenbaar. Heb hier ook met vlagen zo een ongesteldheidsgevoel. Baby is nu ook volledig ingedaald dus denk dat die soort van mini voorweeen daar dan ook mee te maken hebben gehad. Merk het nu niet meer zo, maar voelt wel alsof er soort van steen op/in m'n bekken ligt momenteel
     
    FreeRose vindt dit leuk.
  15. Sugarsnap

    Sugarsnap Actief lid

    8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    Hier ook herkenbaar. Vanmorgen toevallig weer "prijs". Ik heb een enorme draaikont die nog regelmatig de volledige 360 op 1 dag doet. En van zodra het hoofd weer beneden begint dat voorwee achtige feest ook weer opnieuw. Heb begrepen dat hij ruim in vruchtwater zit. Dus ben maar - no joke - eens begonnen tegen hem te praten om toch 1 houding te gaan kiezen. Want dat draaien begint steeds onaangenamer aan te voelen ;)

    Hij was hier zelfs al aan indaling begonnen maar heeft zich daar weer "uitgetrokken" of hoe noem je dat?
     
    FreeRose vindt dit leuk.
  16. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Dat noem je als ik me niet vergis eigenwijs :p
     
    XMamaMX, Nananie, Sugarsnap en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. FreeRose

    FreeRose Bekend lid

    12 feb 2022
    663
    625
    93
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Marlena @Sugarsnap “fijn” dat het voor jullie ook herkenbaar is. Het gevoel is niet zo fijn maar ik heb er geen last van ofzo, gewoon ff rustig zitten. Wat wel lastig is want die nesteldrang…… ben nu ook aan de box begonnen, in ieder geval schoonmaken en wil ‘m eigenlijk ook in elkaar zetten maar kan dat beter gewoon samen met m’n vriend doen. Alleen die gaat net de deur uit :rolleyes: ik zal wel zien wat er van komt vandaag :roflmao:
     
    Sugarsnap vindt dit leuk.
  18. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Herken dit ook hier ook steeds draaien om zijn as en heel zwaar gevoel in bakken.
    Kan ook niet meer dingen vande grond pakken zelf wat me erg frustreert grond ligt bezaaid met speelgoed en vriend ziet het niet of ergert zich er niet aan.
     
    Sugarsnap vindt dit leuk.
  19. Sugarsnap

    Sugarsnap Actief lid

    8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw

    :roflmao::roflmao: geniaal. Thx :D
     
  20. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Pff maandag weer consult met 35w en daarna pas weer met 38w... ik merk dat ik echt zoveel stress heb ervan. We hadden alles uitgesproken maar nu gaat het toch weer helemaal niet zoals ik het zou willen en daar baal ik van. Ik loop er de hele week al mee en wordt nu alleen maar erger. Het zit me totaal niet lekker dat m'n suikerwaardes niet oke zijn en daar totaal niet op gereageerd wordt. Het zit me ook totaal niet lekker dat ze geen groei echo's meer willen maken onder het mom van "je hebt al eerder een kind van 4.5kg gehad dus je hebt bewezen dat het kan". En als laatste voel ik me niet comfortabel dat er nu wéér 3w tussen de consulten zitten. Terwijl op hun website staat dat ze vanaf 35w elke week kijken. Ik heb in m'n eerste zwangerschap hellp gehad, dus hoezo wordt m'n bloeddruk niet in de gaten gehouden...

    Nahja al met al, heb er gewoon stress van. Ik wil echt niet per se ingeleid worden, maar ik wil gewoon dat ik me serieus genomen voel en ze me opvolgen en de zorg geven die ik volgens mij hoor te krijgen maar nu misloop.

    Bah, als ik een glazen bol had gehad , had ik echt een andere verloskundige gekozen
     

Deel Deze Pagina