Ik heb dit ook en vraag me hetzelfde af. Alleen geen bloedneus, maar weet dat dit tijdens de zwangerschap sowieso voor kan komen . Misschien heeft het met een lage bloeddruk te maken. Helaas ben ik geen arts, had graag het antwoord willen weten @Suus83 @Dominique00 & @muisjes1980 Yeahh, goed nieuws! Gefeliciteerd met de positieve echo's !!!
Floradix kan je dat gewoon bij de drogist halen ik weet niet of ik ijzer te kort heb maar ben wel heel moe. Dus dacht zou t eventueel willen proberen. Had een echo met 7weken en 3 dagen toen zat ik op de 1.2cm nu met 10wkn en 1dag de volgende kijk er nu al naar uit Had laatst ook buikgriep vreselijk wist uiteindelijk niet meer of ik misselijk was van ziek of van zwanger.. Ik vergeet ook heel veel oops laatst op mn werk zegt mn collega ow kindjes al van tafel ze moesten toch nog drinken.. zo erg dus! Inmiddels weet mn collega dat ik zwanger ben en dus lkkr vergeetachtig ben hihi
Echo gehad en het hartje klopt! Er zit een 'uitstulping' ( goed te zien op de eerste foto)in mijn baarmoeder die de bloeding en de pijn veroorzaakt. Deze wordt goed in de gaten gehouden. Ze kon nog niet zo goed meten maar het vruchtje was bijna 6 mm denkt ze. Donderdag wordt nog eens goed gekeken.
Gelukkig een kloppend hartje! Hoe voel je je nu? Fijn dat je bent geweest, ben je een beetje gerustgesteld? Hopelijk heb je snel minder last van die uitstulping! @Suus83 @Dominique00 & @muisjes1980, superfijn die mooie echo`s!! @Suus83 : Voel je je inmiddels wat beter? @xxmamaxx2016 : ik heb een stuk terug gelezen en las jouw verhaal. Wat ontzettend heftig zeg, lijkt me verschrikkelijk om dat mee te moeten maken
De verloskundige gevraagd over vermoeidheid en trillen.. hoort er echt bij helaas. Krijf steeds meer vermoedens een tweeling te krijgen hihi
Geen idee hoe lang t duurt 23 jan weer een echo(termijnecho) en dan moet t wel kleiner zijn en dan zal t vanzelf verdwijnen (was bij de eerste ook) en anders kijkt een gynaecoloog mee. T gevoelig als je er aan zit dat had ik bij de eerste niet. Ik hoop maar dat t snel slinkt Oh jij ook bloed erachter? Hopelijk is t bij jou ook snel weg!
T overgeven is gelukkig gestopt maar je voelt je dan de hele dag zo slap. Mn man moet ook nog werken tot laat dus de kinderen krijgen een makkelijke maaltijd en liggen op Tijd erin
@Envy91 wat fijn dat je mocht komen! Mooie echo zeg! Hopelijk komen ze er achter wat die uitstulping is
Misschien is die uitstulping een hematoom? Volgens mij een gezwelletje met bloed erin (een soort dikke blauwe plek?). Ik lees daar wel eens over op het forum. Heeft ze niets gezegd over wat het kan zijn? Als het een hematoom is dan zou je tzt nog wat bloed kunnen verliezen, om dat te checken zou ik dan meteen weer met je vk bellen en overleggen. Maar misschien heb ik het mis hoor Maar wat een mooie foto's van je guppy! Vooral die 2e, wauw!!! Ik heb ook een cyste, zag de gyn vorige week Dat is niet altijd iets om van te schrikken hoor! Jullie weten waar zo'n cyste vandaan komt? Na eisprong blijft het opengescheurde zakje (follikel) waar het eitje in rijpte achter in je eierstok. De lege follikel wordt dan het zgn gele lichaam en geeft goede hormonen af tbv de innesteling. Het zakje kan zich soms weer vullen met vocht en/of bloed dat vrijkwam in dat proces van eisprong. En dan kan het groter worden. Je lichaam ruimt dat vaak vanzelf weer op. Het wordt pas mogelijk link als de cyste echt lang (maanden) blijft zitten én gaat groeien én aan eierstok/eileider kleeft. Denk aan 7cm. Gelukkig hebben we allemaal relatief binnenkort weer een echo
okay nou de gyn was er vrij rustig onder en ik moet zeggen jou verhaal stelt mij ook wel wat geruster. dus tja meer als afwachten kunnen we toch niet. thnx voor je antwoord
domme vraag mss, maar dan zou mijn blaasje zich terug met bloed hebben gevuld. de dag van die enorme pijn, geknapt? gyn zei wel 9 van 10 keer ruimt lichaam zelf op anders kijk operatie
@MLady ze heeft idd gezegd dat het mogelijk een hematoom kan zijn. Volgende week wordt er opnieuw naar gekeken.
@kimberley1980 ik weet niet of het pijn zou doen als zo'n opgezwollen follikel (cyste) knapt.. heb ik zelf nooit zo gehad dus ik weet dat gewoon niet... Zit niet zoveel anders op dan er nog even goed naar te vragen bij je vlgnd echo! Maar in elk geval niet per se ongerust zijn
@Envy91 fijn, extra controle! Welke dag? Heb je nu nog pijn? Hoe voel je je? Sterkte meid, dit weekend lekker rustig aan doen
Leuke vraag! Ik nog niet zozeer... Maar een zak chips blijft hier met moeite veilig . Verder zit er gauw een knoop in mijn maag en ben ik veel misselijk. Denk dat die cravings nog gaan komen
@MLady donderdag de 28e is de volgende afspraak. Ik had dan sowieso al een afspraak staan. Ik lees wel wisselende dingen over een hematoom maar ik ga het maar rustig aan doen. Hier geen cravings naar bepaalde dingen wel veeeeel eetlust en dan vind ik chips wel heel lekker.