@Viviennee prachtige echo! Gefeliciteerd!! Hopelijk ziet die van ons er over anderhalf uur ook ongeveer zo uit... Hopelijk kan ik het dan ook allemaal iets betere geloven... Ben jij ook zwanger geraakt na ziekenhuistraject? (Ik ben natuurlijk iets later in dit topic aangehaakt, misschien heb je er al iets over gezegd maar dat heb ik dan gemist...) @Dominique00 Jij morgen ook veel geluk!!
Ik? Naw. Eerste na 10 maanden, 2/3 maanden na de bevalling weer een poging gedaan en meteen zwanger, werd miskraam. Twee rondes later of zo deze zwangerschap. Succes met t wachten nog even!
@Viviennee mooie echo gefeliciteerd! Is t niet heel pittig zo snel zwanger met een kleintje? Ben pas vd 1ste zwanger maar zit echt nu al te denken wanneer zou je voor een 2de moeten gaan ivm leeftijd etc Maar gaat eerst hiervan genieten hoor en kijken hoe het überhaupt bevalt met een kleintje Nu alweer op de 9weken Ben gelukkig minder misselijk dat is erg fijn. Zwangerschapbh s aangeschaft wat een heerlijkheid vooral nu ik er 1 voor de nacht heb kan eindelijk slapen zonder zoveel pijn. Moet ntrlk nog weleens midden in de nacht of s ochtends vroeg al plassen
Ja, ik ben bang en krijg het er spaans benauwd van, maar ik heb dit liever zo allemaal maar in 1 keer klaar dan straks weer opnieuw te beginnen. Zijn ze straks tegelijk redelijk zelfstandig enzo ook. Pluk er dan hopelijk de vruchten van. Ik wil er ook maar twee.
Zo kort op elkaar is pittig mAar als ze een jaar of drie zijn is t superleuk. Ze spelen dan met elkaar en trekken veel met elkaar op Tussen onze kids zit 14 maand.
Proficiat voor degenen met `n mooie echo!! @MLady : succes zodadelijk!! @Korenbloem86 : ik weet niet meer precies hoe de eerste afspraak ging bij m`n vorige zwangerschappen. Overmorgen staat onze eerste afspraak gepland, dus dan kan ik het vergelijken met jouw ervaring. Wel vervelend dat je het enthousiasme miste, hopelijk heb je na de volgende afspraak een beter gevoel!
Mooie echo’s! Hier nog erg futloos en moe! Heb vaak honger maar eet kleine porties omdat ik niet veel op kan. Nog 2.5 week tot eerste echo..
@Korenbloem86 wat jammer.. hopelijk is het bij de andere vk leuker de volgende x! @Viviennee mooie echo!! Ik ben ook doodsbang zo dicht op elkaar.. Maar het gaat goed komen wij kunnen dat Hier ook zooo moe, koud en futloos. Kan ik nu al met verlof? Geen puf meer om te werken hahah Wij zijn een dag eerder terug gegaan. Iedereen was snotterig en hadden allemaal extreme rugpijn door de rotbedden. M komt weer elke nacht rond 4 u... slopend.. denk door de prikkels Soms met heftige nachten denk ik wel waar begin ik in hemelsnaam aan, kan ik er nog onderuit? En voel me dan soms wel slecht en schuldig dat ik zo denk..
@MLady Hoe was je echo? @Viviennee mijn dochter was 9 maanden toen ik zwanger werd van de jongste. Echter, mijn dochter heeft autisme en liep toen erg achter. Dus ik heb ontzettend lang 2 kids in de luiers gehad die nog niet liepen etc. Kan me dus misschien een beetje voorstellen hoe jij het straks gaat hebben, alhoewel er bij jou natuurlijk nog veel minder tussen zit. Maar ik heb gemerkt, je stelt je erop in en doet het gewoon. Komt vast goed! En je bent er idd weer eerder vanaf
Wauw ik ben er nog ondersteboven van!! Kindje is 1,95cm en ik zit volgens de echo op 8w4d dus het kindje loopt prachtig op schema. Hartje klopte regelmatig (ook gehoord!!) en het bewoog zijn hoofdje, zo zoet! Ongelofelijk... Ik heb zo gejankt! Manlief is nu ijverig 'Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' aan het lezen
Zwanger! 1 augustus Orselia - 30 - 1e kindje River87 - - kindje ♥ 2 augustus 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van mei '17 ♥ Nenna185 - 23 - 2e kindje; zoon van feb '17 Lightblue - 25 - 3e kindje ♥ 4 augustus MilouR - 28 - 2e kindje ♥ Palmpje - 32 - 1e kindje ♥ Korenbloem86 - 31 - 3e kindje 5 augustus Kimberley1980 - 37 - 3e kindje, 1e samen ♥ MLady - 37 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♥ 6 augustus 7 augustus 8 augustus Streep - 29 - 2e kindje Noa23 - 26 - 1e kindje ♥ Dominique00 - 36 - 4e kindje, 1e samen ♥ 9 augustus 10 augustus muisjes1980 - - ♥ Suus83 - 34 - 3e kindje xxmamaxx2016 - 25 - 3e kindje waarvan 1 engeltje (41 weken) 11 augustus 12 augustus kleinebeer - 26 - 2e kindje Missflower - 30 - 4e kindje 13 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♥ Anouk - 28 - 1e kindje 14 augustus Lollylolbroek86 - 31 - 3e kindje Happy91 - 26 - 2e kindje Soto - 34 - 3e kindje 15 augustus Denice93 - - eerste kindje Sproettie - - 3e kindje 16 augustus xLollypop - 24 - 1e kindje ------------------------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (25) ------------------------------------------------------------------ December 27 || kimberley1980 intake vk + echo? 27 || Vivienne - derde echo gyn 28 || Envy91 - tweede echo 28 || xxmamaxx2016 - eerste echo gyn 29 || LollyLolbroek - eerste echo 29 || Anouk - eerste echo + intake vk 29 || Soto - eerste echo + intake vk Januari 02 || Nenna185 - termijn echo + intake VK 02 || Lightblue - termijnecho 03 || MissFlower - intake vk 04 || Denice93 - intake + eerste echo 04 || Happy91 - intake vk + echo 04 || xLollypop - intake vk + eerste echo 05 || Palmpje - termijn echo 08 || Vivienne - intake vk + termijnecho 10 || MLady - intake vk 10 || MilouR - termijnecho 15 || Sproettie - intake vk + 1e echo 17 || MLady - termijnecho vk (11w3d) 25 || Denice93 - termijnecho 23 || Suus 823 - termijnecho 23 || Suus83 - termijnecho + nipt 31 || Korenbloem86 - 1e bijeenkomst Centering Pregnancy Februari 14 || MilouR - geslachtsbepalende echo *Facebookgegevens kunnen naar Vivienne als je in de groep wil HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie' >> Als je de QUOTE-tags niet verwijdert, kan niemand jouw versie van de lijst overnemen!
Hoi dames mag ik met jullie meeschrijven? ik kwam uit de vorrige maand ( juli )maar blijk toch op 1-08 uitgerekend te zijn. Had eerder positief getest aangezien het in begin 2 waren. Nu een gezond kindje met een prachtige hartslag. Thea23 32 jaar 4e kindje ( voor op de lijst) uitgerekende datum 1-08-18 Ik las dat iemand hier zwanger is met een Hematoom? Wat de verloskundige ook zegt NEEM JE RUST EN BEWEEG NIET TEVEEL. Geen zware dinge tillen en luister naar je lichaam! Weet je ook hoe groot de hematoon is? Hier helaas ervaringen ermee, en ik snap zo goed hoe onzeker het voor je is als je stolsels en bloed verliest elke keer denk je .. dit is het einde... en dan krijg je een echo en dan is gewoon alles goed met de kleine ( geeft geestelijk behoorlijke klappen) Zo ook lichamelijk, mocht je meer stolsels enz enz verliezen en krampen krijgen vraag dan iets aan de vk of gyn waardoor je baarmoeder rustig blijft...( hebben z iets voor maar weet de naam even niet meer daar kom ik nog op terug) Voor de rest prachtige echo's dames.. hieronder zou ik ook even pronken met de mijne van vandaag... oogjes zie je al duidelijk en navelstreng , begin armpjes en beetjes ook .. Groetjes van mij ( nu mag het heeeeeeel snel 13 weken zijn van mij) [/IMG]
Natuurlijk welkom! Ik denk dat je mij bedoeld. Ik heb bloed rondom de vruchtzak weet niet of het een hematoom is. Het kan 2 kanten op zeiden ze. 2 grote bloedingen gehad.. en nu al een paar dagen niet. Ik heb morgen een echo. Zal jullie wat laten weten morgen
Zwanger! 1 augustus Orselia - 30 - 1e kindje River87 - - kindje ♥ 2 augustus 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van mei '17 ♥ Nenna185 - 23 - 2e kindje; zoon feb '17❤ Lightblue - 25 - 3e kindje ♥ 4 augustus MilouR - 28 - 2e kindje ♥ Palmpje - 32 - 1e kindje ♥ Korenbloem86 - 31 - 3e kindje 5 augustus Kimberley1980 - 37 - 3e kindje, 1e samen ♥ MLady - 37 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♥ 6 augustus 7 augustus 8 augustus Streep - 29 - 2e kindje Noa23 - 26 - 1e kindje ♥ Dominique00 - 36 - 4e kindje, 1e samen ♥ 9 augustus 10 augustus muisjes1980 - - ♥ Suus83 - 34 - 3e kindje xxmamaxx2016 - 25 - 3e kindje waarvan 1 engeltje (41 weken) 11 augustus 12 augustus kleinebeer - 26 - 2e kindje Missflower - 30 - 4e kindje 13 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♥ Anouk - 28 - 1e kindje 14 augustus Lollylolbroek86 - 31 - 3e kindje Happy91 - 26 - 2e kindje Soto - 34 - 3e kindje 15 augustus Denice93 - - eerste kindje Sproettie - - 3e kindje 16 augustus xLollypop - 24 - 1e kindje ------------------------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (25) ------------------------------------------------------------------ December 28 || Envy91 - tweede echo 28 || xxmamaxx2016 - eerste echo gyn 29 || LollyLolbroek - eerste echo 29 || Anouk - eerste echo + intake vk 29 || Soto - eerste echo + intake vk Januari 02 || Nenna185 - termijn echo + intake VK 02 || Lightblue - termijnecho 03 || MissFlower - intake vk 04 || Denice93 - intake + eerste echo 04 || Happy91 - intake vk + echo 04 || xLollypop - intake vk + eerste echo 05 || Palmpje - termijn echo 08 || Vivienne - intake vk + termijnecho 10 || MLady - intake vk 10 || MilouR - termijnecho 15 || Sproettie - intake vk + 1e echo 17 || MLady - termijnecho vk (11w3d) 25 || Denice93 - termijnecho 23 || Suus 823 - termijnecho 23 || Suus83 - termijnecho + nipt 31 || Korenbloem86 - 1e bijeenkomst Centering Pregnancy Februari 14 || MilouR - geslachtsbepalende echo *Facebookgegevens kunnen naar Vivienne als je in de groep wil HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie' >> Als je de QUOTE-tags niet verwijdert, kan niemand jouw versie van de lijst overnemen!
@Thea23 welkom! Wat een mooie echo! Jij hebt ook een heel verleden zeg... Je mag zelf de lijst bijwerken en je gegevens er allemaal inzetten, instructie/tips staan onderaan! We hadden een filmpje gemaakt van de echo, zo gaaf om terug te zien... Ik ga heerlijk slapen!!
Ik herken die gedachtes wel hoor, en straks als ze er zijn willen we heus niet meer anders behalve ze soms even aan opa en oma geven hahaah Heb je dat ook bewust gedaan? Ja het komt ook wel goed hoor, maar als ik dan soms kijk naar hoe hulpeloos deze nog is en ik me voorstel dat de een om de fles zit te zeuren en dr ander tegelijkertijd dr hapje wil en de een moet slapen maar de ander keihard zit te janken.. etc nou ja :') Ach so. Nee, dat komt omdat ik met haar werd ingeleid in 't vu en de miskraam daar heb gehad.