Uitgerekend 1 t/m 15 augustus 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Viviennee, 24 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier ook geen cursus. Bij Fenya ook niet gedaan.

2. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ja precies, maar schijnt voor veel mensen nogal een ding te zijn.
    Ik gebruikte graag Robijn, maar kreeg daar jeuk van. Nu ben ik al een tijd over op waspoeder, en doe daar gewoon alles mee. Baby krijgt niks speciaals.

Oh, zwangerschapszwemmen vind ik wel een goede! Hoop dat dat s avonds ergens kan zodat ik de baby bij papa kan laten.

3. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Gebruiken jullie dan helemaal niks? Ik gebruik nu azijn als wasverzachter haha, bevalt me prima. Wasverzachter is idd niet zo goed en ook niet voor de droger, wie weet hou ik het zo.

Welkom @Elphaba1981 en gefeliciteerd!!

4. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    T kan ondertussen veranderd zijn hoor maar ik deed t eerste jaar niet . Ga t straks dan wel echt missen hahahaha zo lekker zacht en lekker ruikt de was dan..

Lightblue vindt dit leuk.
  5. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ik gebruik geen speciale wasmiddel voor baby’s tenzij ik zou merken dat kindje allergisch zou zijn zou ik pas t eea ga uitproberen
    Ik vind t altijd een beetje geldklopperij maar dat is mijn mening

MilouR, Soto, Dominique00 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Ik snap je precies haha, nu even niet dan vanwege de afkeer :oops:

7. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Nee hè dan moet je er niet aan denken! Hopelijk voel je je snel goed weer want zo beroerd zijn is niks

Lightblue vindt dit leuk.
  8. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik gebruik nu neutral wasverzachter, dat zal toch nog wel kunnen bij een pasgeboren beeb? Kleren komen met wasverzachter echt veel minder gekreukeld uit de was. Hoe minder strijken hoe beter ;)

Soto vindt dit leuk.
  9. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    #2249 MLady, 30 dec 2017
    Laatst bewerkt: 30 dec 2017
    Wauw :thumup: Had je deze cryo nog? Of heb je wel een nwe punctie moeten laten doen?

10. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik strijk niet, hang het gewoon netjes op..

Soto vindt dit leuk.
  11. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Ik was hier met gewoon met wasmiddel bij allemaal gedaan en ze leven nog!

Hier kan ik totaal niet tegen de geur van varkens vlees !
    Echt zoooooo vies

Waar ik wel gek van word is dat ik mega kortademig word als ik zwanger ben en dat me bloeddruk enorm laag word waardoor ik regelmatig hartkloppingen heb en echt moet zitten op een bed als ol op de trap gelopen heb

12. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.997
    6.998
    113
    Vrouw
    Ik heb verder nergens last van.. moest er altijd al wel 1 of 2x uit dus dat is nu verdubbeld ;)

Soto vindt dit leuk.
  13. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Had nog 3 cryos over van mijn eerste punctie waar levin* en Fenya uit zijn geboren.

14. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier verder weinig symptomen. Alleen als ik telang tussen maaltijden laat word ik misselijk en ik moet spugen bij tandenpoetsen:cool:. Vraag me niet hoe kan :D.
    Verder. U last van onderrug maar komt omdat ik van de week erdoor heen ben gegaan

15. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er

Hahahhaa tandenpoetsen lan ik dus ook Echt niet tegen , word er misselijk op en krijg er enorm veel slijm van in mijn keel waar ik dan weer misselijk van word ! Je bent dus niet de enigste die ruzie heeft met de tandpasta

Soto vindt dit leuk.
  16. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Oh dat heb ik ook! Begin ik te kokhalzen!! Bah bah
    En vanmiddag in de auto beetje te enthousiast aan het mee swingen met het foute uur en toen kwam de misselijkheid ook wel weer even opzetten......

Soto en MLady vinden dit leuk.
  17. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.843
    1.354
    113
    Dit heb ik ook. Ben kapot als ik even naar boven ga. We hebben nu alleen een wc beneden, voor mijn 'nachtelijke' rondje moet ik naar beneden. Als ik weer op bed lig, heb ik een gigantisch hoge hartslag en lig te hijgen als een stoomlocomotief.
    Bloeddruk was bij mijn vorige zwangerschappen ook laag, wat bij mij werkte was voldoende (veel) drinken zodat het vocht in je bloedbaan op peil blijft. Maar heb toen (heel blij en enthousiast) bij de verloskundige verteld dat mijn bloeddruk nu beter was omdat ik niet meer zo duizelig was. Ze meet mijn bloeddruk en vond het toch wel wat laag; 70/40 mmHg. :D. En toen voelde ik me dus goed, ik ben bang dat de bloeddruk nog lager is geweest toen ik me niet goed voelde.

Tandenpoetsen heb ik hier ook. Tanden gaat nog wel, maar als ik achterin mijn mond kom met de tandenborstel... Volgens mij zit het kokhalsreflex achter in je mond, en wordt dat gestimuleerd met de tandenborstel.

@Elphaba1981, gefeliciteerd! Wat een lange weg hebben jullie ook achter de rug. Zie dat jullie dochter net een jaar is geworden. Leuk zo'n klein leeftijdsverschil.

Soto vindt dit leuk.
  18. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Ja erg he zo kortademig en hoge hartslag. Merk dat ook heel goed. Even thuis opruimen en ben gewoon echt moe.
    Ook als ik gewoon even rustig op de bank zit kan ik m’n hartslag vaak ook voelen.

Pfoe ik dacht dat mijn bloeddruk laag was met 108/46! Ze zei al daar ga je straks nog meer last van krijgen.
    Heb standaard een zakje zoute dropjes in de tas, mocht ik duizelig worden neem ik even een dropje.

Heb vaak erg veel trek en als ik dan eenmaal aan het eten ben denk ik Hmm heb eigenlijk helemaal geen zin om te eten.

19. hoopvole meid

hoopvole meid Actief lid

27 jun 2013
    123
    29
    28
    Vrouw
    NULL
    België
    Hallo allemaal ook Ik mag me hier aansluiten 3 januari eerste echo zal dan 6 weken zijn ben zelf 20 en tweede zwangerschap hopelijk 1 steeds kindje
    Mijn eerste zwangerschap is fout gegaan

20. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Nou als je zo doorgaat kun je je gezinnetje zo wel compleet maken! :thumup:

Je verhaal met Levin* heeft me nooit losgelaten, echt hartverscheurend vond ik het. De laatste tijd vooral denk ik er veel aan terug, niet zo gek natuurlijk nu ik met mijn 36+ eindelijk zelf ook zwanger ben... Ik kan me alleen niet meer zo goed herinneren hoe de trisomie ook alweer ontdekt is.... Als je er liever niet over praat begrijp ik dat heel goed hoor! Maar anders zou ik het nog wel weer graag willen weten...

Echt zo toevallig dat je nu hier mee komt kletsen! Ik vind het megageweldig voor je dat het nu weer raak is!!

Deel Deze Pagina