O? Wist ik niet. Ik vind wasverzachter überhaupt niet nodig als het in de droger gaat. Bijv bij handdoeken. Die worden door de droger al heerlijk zacht en fluffy Kleding doe ik liever helemaal niet in de droger ivm kans op krimpen of verlies van souplesse/rek...
Mag ik ook meeschrijven? 34 jaar, spontaan zwanger van tweede kindje tussen IUIs door. De vorige cyclus was ik ook zwanger maar dat werd helaas een miskraam. Extra spannend dus nu. Maar ik heb met 6 weken al een vroege echo gehad (ivm bbz in verleden) en het zat op de goede plek met kloppend hartje! Nu vermoedelijk 7 weken en 3 dagen, uitgerekende datum 15 aug.
Nee, precies. Handdoeken enzo gaan in de droger, de rest hangt aan t rek. Mijn kleding is niet hard of zo.
Gefeliciteerd nieuwe dames ! Gezellig !!!!! Heb amper kunnen slapen steeds last van buik omdat ik moest poepen ( sorry niet zo smakelijk ) Maar jemig wat een rot nacht !! Vanochtend hoorde me zoontje me en riep gelijk mama ik kom eraan hoor ( 6:30) jongste hoorde me zoontje dus Ze dacht ik ga ook maar. Dus word een lange dag ! Jullie nog leuke dingen gepland vandaag op oog met oud jaar?
Ik schrok me een hoedje vanmorgen op de weegschaal +3! Jeetje ik doe niets bijzonders snoep niet veel eet zelfs niet veel.. beweeg wel minder. Uiteraard is het ook vakantie en hebben we de kerst achter de rug.. daarnaast slaap ik veel. Maar helluppp! Hoop dat het nu stabiel blijft!!
Wat leuk allemaal nieuwe mensen welkom en Gefeliciteerd! Ik gebruik wel wasverzachter en gewoon wasmiddel. Heb dit ook nooit op voorhand aangepast. Ik heb alleen geen droger, maar met een gezin van 5 en straks een baby zou dit misschien geen overbodige luxe zijn... Maar waar zet ik hem neer?? Misschien anders een combi kopen...
Wij gaan rond 18u naar vrienden om daar met nog een stelletje oud en nieuw te vieren. Hopelijk laatste keer zonder kindje!!!
Mijn vorige droger ging kapot en man man man wat had ik een hekel aan die harde handdoeken. Ben zo blij dat ik alles nu weer in de droger kan gooien
Zodra het weer kan gaat alles buiten weer lekker aan de droogmolen, heerlijk vind ik dat! De eerste dag dat het mij lukt om de was buiten droog te krijgen noem ik altijd vlaggetjesdag Maar de handdoeken gaan het hele jaar door in de droger
Onze droger staat ook op de wasmachine en gaat prima. In de zomer lekker buiten en in de winter in de droger.
hey dames alweer laatste dag van het oude jaar, bizar eigenlijk. ik vier het thuis met de kids, mijn jongste van 4 zal gewoon slapen en niet wakker worden denk ik. mijn oudste van 11 blijft lekker op en wij zullen Guido weijers kijken. lekkere dingen op tafel en klaar haha
Werd vannacht wakker van dat ik heel misselijk was. Gelukkig gaa5 nu beter. Wij blijven lekker thuis met oud en nieuw. Mijn broertje is hier, gaan straks gourmetten en daarna spelletjes doen met top 2000 aan
Wij blijven ook thuis voor de hondjes. Gisteravond om 21:45 kreeg ik nog een mailtje binnen van de verloskundige. Ze wilde graag nog wat foto’s toesturen van de laatste echo voor het nieuwe jaar . Er zitten mooie foto’s tussen. Onderstaande foto is van de echo via mijn buik. Je ziet de hematoom goed op de foto. (Rechts aan de baarmoederwand) En onze kleine lijkt op een pijl